Нещо не можем да се разберем - значи центр конзола с всичко под нея пасват - таблото с киломентраж оборотомер и пр също е едно и също.......голямото табло само е различно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo
Collapse
X
-
ФЕРАРИСТ написа:Нещо не можем да се разберем - значи центр конзола с всичко под нея пасват - таблото с киломентраж оборотомер и пр също е едно и също.......голямото табло само е различноAlfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
-
Значи не е фейслифт, щото клапите на парното са с жила......Неска си строших нервите с фаровете, отнякъде късите светлини на фаровете дърпат плюс, и светят независимо дали съм на контакт или не......махам релета, бушони, свети си никакви проблеми......утре ще търся повече че днес определено не ми беше ден......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Оправи се, понеже ми се мотаха доста релета из колата, щото взех някой за тест и подмяна, видях че на едно от местата няма по принцип реле, забих едно да стои хем да си имам резерва, то пък пуска верига на фаровете........Неска ходих на реглаж че само на око закачих накрайниците на рейката......пофъщях малко до 3-4к обм че съм без бустметър и съм вързал гейта "на късо" да не духа над 0.8, утре ще понаблъскам малко кабелите обратно че заради тва реле скапано направих сичко в кабеляк и т.н......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Абе някой има ли идея за да ми приема имобилайзера кода, и същевременно да не пъхам и махам ключ постоянно, може ли чипа от ключа да се сложи някъде на индукционния ринг дето е около ключалката.......Идеята ми е да не се занимавам с ключ, а да паля само с стартовата джаджа от снимката на предната страница........Между другото търся си и преходната пластмасова Г-образна тръба от парното, дето стои зад пасажерската горна духалка и вързва последната с централната възд тръба......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
kaci написа:Как мислиш да даваш на "контакт" ?Joro написа:ФЕРАРИСТ написа:Абе някой има ли идея за да ми приема имобилайзера кода, и същевременно да не пъхам и махам ключ постоянно, може ли чипа от ключа да се сложи някъде на индукционния ринг дето е около ключалката.............Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Мислех че копчето с капачето ще е за водната инжекция Не съм сигурен какъв ампераж може да понесе този превключвател и не ми се струва добра идея да се използва за това което си намислил!Ти си състезателче и най добре ще е да използваш някой от онези червени "шалтери" монтиращи се по бегачките!Чипа е добре да е близко до антената, но чак залепен за нея Няма да се учудя ако имаш проблеми (със залепен чип)!
Коментар
-
VET написа:Фераристе, можеш ли по-точно да обясниш за тази тръба, трябва да я имам някъде.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар