Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нещо не можем да се разберем - значи центр конзола с всичко под нея пасват - таблото с киломентраж оборотомер и пр също е едно и също.......голямото табло само е различно
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    Коментар


      ФЕРАРИСТ написа:
      Нещо не можем да се разберем - значи центр конзола с всичко под нея пасват - таблото с киломентраж оборотомер и пр също е едно и също.......голямото табло само е различно
      Ще обясня със снимки, надявам се да ме разбереш така, километраж(уредите на таблото показващи обороти и т.н.), той не ми е в питането. Централна конзола (всичко под централните духалки за парното, чак до джоба между двете предни седалки) и табло (нещото на което се държат всички карантии) Така ето две снимки, на едната е таблото след фейслифта, а на другата преди. Разбрах че това, което си сложил, е преди фейса, защото ръбовете около централната конзола са му по-заострени. Въпроса ми е ... Пробвал ли си дали пасва конзолата, защото на старото табло духалките, часовника, врътките за парното и от СД-то надолy са на отделни парчета, а на новото от духалките до пепелника е 1 парче и се захващат различно, също така на старото табло врътките се yправляват с жила, а на новото не, до колкото знам. ПП. Питането ми е породено от това, че съм мислил да сменя централната конзола с такава от фейстлифт, но по-мое мнение няма да паснат ...
      Прикачени файлове
      Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

      Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
      Fiat Tipo 1991 - ex
      Fiat Uno Fire - ex ex

      Коментар


        Марио, нали и преди ми беше казвал, че искаш централна конзола от facelift-та. Виж на какво попаднах, малко е селско като изпълнение, но ако си поиграеш по-старателно според мен ще стане добре.
        Прикачени файлове
        ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
        Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
        Jet Black E46 M3

        Коментар


          Значи не е фейслифт, щото клапите на парното са с жила......Неска си строших нервите с фаровете, отнякъде късите светлини на фаровете дърпат плюс, и светят независимо дали съм на контакт или не......махам релета, бушони, свети си никакви проблеми......утре ще търся повече че днес определено не ми беше ден......
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            Ако утре ти е ден и разбира се разгледаш внимателно схемите, проблема с фаровете ще се реши!

            Коментар


              Да не си разменил буксите за реглажа с тези за фаровете?

              Коментар


                Оправи се, понеже ми се мотаха доста релета из колата, щото взех някой за тест и подмяна, видях че на едно от местата няма по принцип реле, забих едно да стои хем да си имам резерва, то пък пуска верига на фаровете........Неска ходих на реглаж че само на око закачих накрайниците на рейката......пофъщях малко до 3-4к обм че съм без бустметър и съм вързал гейта "на късо" да не духа над 0.8, утре ще понаблъскам малко кабелите обратно че заради тва реле скапано направих сичко в кабеляк и т.н......
                Alfa 156 2.0 TS
                Alfa 156 20VTurbo
                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                Locost TF1 3.0V6

                Коментар


                  Абе някой има ли идея за да ми приема имобилайзера кода, и същевременно да не пъхам и махам ключ постоянно, може ли чипа от ключа да се сложи някъде на индукционния ринг дето е около ключалката.......Идеята ми е да не се занимавам с ключ, а да паля само с стартовата джаджа от снимката на предната страница........Между другото търся си и преходната пластмасова Г-образна тръба от парното, дето стои зад пасажерската горна духалка и вързва последната с централната възд тръба......
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Alfa 156 20VTurbo
                  Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                  Locost TF1 3.0V6

                  Коментар


                    Как мислиш да даваш на "контакт" ?

                    Коментар


                      ФЕРАРИСТ написа:
                      Абе някой има ли идея за да ми приема имобилайзера кода, и същевременно да не пъхам и махам ключ постоянно, може ли чипа от ключа да се сложи някъде на индукционния ринг дето е около ключалката.............
                      Може - изпитано
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        kaci написа:
                        Как мислиш да даваш на "контакт" ?
                        Тва вляво доколкото мисля дава на контакт, бутона вдясно пуска към селеноида на стартера....Обещах на колега снимка отзад на тва, но като ида в сервиза и все забравям, утре може би ще цъкна една.....
                        Joro написа:
                        ФЕРАРИСТ написа:
                        Абе някой има ли идея за да ми приема имобилайзера кода, и същевременно да не пъхам и махам ключ постоянно, може ли чипа от ключа да се сложи някъде на индукционния ринг дето е около ключалката.............
                        Може - изпитано
                        Чипа само се лепи на индукторния ринг?????
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          Мислех че копчето с капачето ще е за водната инжекция Не съм сигурен какъв ампераж може да понесе този превключвател и не ми се струва добра идея да се използва за това което си намислил!Ти си състезателче и най добре ще е да използваш някой от онези червени "шалтери" монтиращи се по бегачките!Чипа е добре да е близко до антената, но чак залепен за нея Няма да се учудя ако имаш проблеми (със залепен чип)!

                          Коментар


                            ФЕРАРИСТ написа:
                            ...Чипа само се лепи на индукторния ринг?????
                            Да. Но не е здаължително да е точно на него, както каза Каси. М оже и някъде на пластмасите около него.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              Фераристе, можеш ли по-точно да обясниш за тази тръба, трябва да я имам някъде.

                              Коментар


                                VET написа:
                                Фераристе, можеш ли по-точно да обясниш за тази тръба, трябва да я имам някъде.
                                Значи представи си пажажерската духалка през която излиза топлото(и студеното) на парното........тази която е до вратата......че тя прави връзка с основнния въздуховод който е зад интериорното табло посредством тази Г-образна пластмасова тръбица - по нея минава въздуха преди да излезе през духалката - понеже докато беше с десен волан колата, там ми стоеше Гизмото, и тая тръба отзад пречеше - сега заради левия волан ще местя бууст контролера от същото място, но отляво, а на старото място стои по принцип жената, а тя става изключително нервна и сприхава когато в студено време не е обдухвана от големи количества топлина, било то от парното, или от мен......
                                Alfa 156 2.0 TS
                                Alfa 156 20VTurbo
                                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                                Locost TF1 3.0V6

                                Коментар

                                Working...
                                X