kaci написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пълна промяна за едно Фиат Купе 20V Turbo
Collapse
X
-
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
-
Временно решение е за сега, просто искам да видя как ще стои всичко това сглобено с всичките му радиатори и прочее там неща, за да видя къде ще има най - голямо пространство за да прокарам метални.......и без тва сега колата само я припалвам за по 10 - 20 мин на ден, после ще има боядисване и прочее козметика, все пак трябваше да намеря нещо дето да закрепи нещата за малко.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Днес наложих бронята от тия т.нр Пойзън Тунинг от Сливен.......обясних му 8 хиляди и 500 пъти като я прави по оригиналната, да не реже това което остава отстрани за да си го оставя колкото преценя.......няма братче.....така ми я изрязал, че в горния край където влиза болчето в двата края няма място къде да го хвана сега......трябва да правя селски изпълнения и да редя свински опашки в несвяст......утре ще закарам и подкалниците да монтирам, един бог знае дали те ще паснат към бронята както трябва......иначе е много готина тоя тип брони, с решетката ще стане бомба.......но просто изпълнението е много кофти, още повече че изришно ги бях предупредил тия точно за това......Жиците почти ги навързах из купето вътре, снощи смених левия семеринг на ск кут че текна.....Имаше малко драма с паленето, куплунзите на детонационния датчик и този на коляновия вал са едни и същи, и понеже не прозвъних по пиновете на екуто кой за къде е , а ги закачих по памет, дълго време не щеше да пали......а интересното беше че първия ден като го палих си запали що годе добре, след малко повече въртене....На снимките по долу - понеже мислех да си правя друга водна магистрала и да я махна тази сегашната, която е завряна там на кучето в седалището, и чисто теоретично с тоя изх колектор и тия термоленти по него, единствения начин да се свали кое да е от двете неща, значи да се свалят и двете по малко, има 2 шпилки дето трябва да си магьосник за да ги свалиш - дори и при свалена глава видях маса зор, не можех да си представя ако е на колата кво щеше да е.......А сега за да махна колектора само отвивам 4те болчета на алуминиевия преходник, той излиза и имам бол достъп до всички шпилки, може и с затворени очи да се сменят......Пилят се доста сериозно обаче 2-3 пъпки от главата, който пречат на преходника да излезе над колекторите, на снимките мисля че се вижда къде......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:А сега за да махна колектора само отвивам 4те болчета на алуминиевия преходник, той излиза и имам бол достъп до всички шпилки, може и с затворени очи да се сменят......Пилят се доста сериозно обаче 2-3 пъпки от главата, който пречат на преходника да излезе над колекторите, на снимките мисля че се вижда къде......ФЕРАРИСТ написа:Имаше малко драма с паленето, куплунзите на детонационния датчик и този на коляновия вал са едни и същи, и понеже не прозвъних по пиновете на екуто кой за къде е , а ги закачих по памет, дълго време не щеше да пали......а интересното беше че първия ден като го палих си запали що годе добре, след малко повече въртене....
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Ми тръбата над изх колектори....не знам точна дума за тва нещо......Ако има климатик там мисля че става още по сложно, и е неприложимо.....
Коментар
-
Ярко бело от пастело ще е купето, малко имам колебания дали да не изневеря на червенкото, ама имам черна, червена, трябва и беличка да има в гаража......Неска ми доде тая джаджа, рекох си че не е някак си справедливо само тия дето са уж лимитирани да ми палят с старт бутон, редно е и редовите собственици да се радват на тая екстра.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Колега, таблото което е в момента в колата (това с лявата дирекция) не е ли от старото купе и ако е така, няма ли да има проблем и разлики ж централната конзола от фейса и табло от старото ?ПП. Успех с проекта следя го с интерес ... и естествено евала за ентусиазма, такива хора са единици !!!Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
-
nastybg написа:Колега, таблото което е в момента в колата (това с лявата дирекция) не е ли от старото купе и ако е така, няма ли да има проблем и разлики ж централната конзола от фейса и табло от старото ?ПП. Успех с проекта следя го с интерес ... и естествено евала за ентусиазма, такива хора са единици !!!Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:.......иначе таблото го взех втора ръка от нормално Купе......Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар