WhitePower написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
питане за бензинова помпа на пунто ГТ3
Collapse
X
-
Дайте малко акъл Премерих налягането на бенза и на място и в движение и в бууст, и напрежението към помпата - всичко е ток и жица. Сложих горивен филтър Hengst и виенето намаля значително (никога не ползвайте meat&doria, такъв беше стария) проверих свещите - е честно не очаквах да са толкова перфектни, кафеникаво-оранжеви, никакъв ама никакъв нагар. И все пак проблемите си остават :Първото палене е трудно - от 2-рия 3-тия път, като понякога пали и веднага след това загасва (между другото вчера в най-голямата жега запали от раз) ако някой знае да каже какви съпротивления да търся от температурния датчик и датчика за темп на вх. въздух че почвам да се съмнявам.Приемам идеи.Като загрее се замисля за кратко като от празен ход подам рязко газ - колкото е по-топла толкова е по-осезаемо, студена не го прави. Пак питам за идеи и какви съпротивления да търся от ТПС-а?Понякога плете в буст, и то без значение на какво налягане, дори на 0.8. Странното е че е понякога. Кабелите са нови, свещите са ОК...има ли как да проверя бобината дали е наред?Какво друго да проверя?На диагностика е излизат абсолютно никакви грешки.тежък е животът лек...
Коментар
-
jungleraver написа:ако някой знае да каже какви съпротивления да търся от температурния датчик и датчика за темп на вх. въздух че почвам да се съмнявам.Приемам идеи.Пак питам за идеи и какви съпротивления да търся от ТПС-а?...има ли как да проверя бобината дали е наред?Какво друго да проверя?
Коментар
-
jungleraver написа:Дайте малко акъл Премерих налягането на бенза и на място и в движение и в бууст, и напрежението към помпата - всичко е ток и жица. Сложих горивен филтър Hengst и виенето намаля значително (никога не ползвайте meat&doria, такъв беше стария) проверих свещите - е честно не очаквах да са толкова перфектни, кафеникаво-оранжеви, никакъв ама никакъв нагар. И все пак проблемите си остават :Първото палене е трудно - от 2-рия 3-тия път, като понякога пали и веднага след това загасва (между другото вчера в най-голямата жега запали от раз) ако някой знае да каже какви съпротивления да търся от температурния датчик и датчика за темп на вх. въздух че почвам да се съмнявам.Приемам идеи.Като загрее се замисля за кратко като от празен ход подам рязко газ - колкото е по-топла толкова е по-осезаемо, студена не го прави. Пак питам за идеи и какви съпротивления да търся от ТПС-а?Понякога плете в буст, и то без значение на какво налягане, дори на 0.8. Странното е че е понякога. Кабелите са нови, свещите са ОК...има ли как да проверя бобината дали е наред?Какво друго да проверя?На диагностика е излизат абсолютно никакви грешки.Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:jungleraver написа:Дайте малко акъл Премерих налягането на бенза и на място и в движение и в бууст, и напрежението към помпата - всичко е ток и жица. Сложих горивен филтър Hengst и виенето намаля значително (никога не ползвайте meat&doria, такъв беше стария) проверих свещите - е честно не очаквах да са толкова перфектни, кафеникаво-оранжеви, никакъв ама никакъв нагар. И все пак проблемите си остават :Първото палене е трудно - от 2-рия 3-тия път, като понякога пали и веднага след това загасва (между другото вчера в най-голямата жега запали от раз) ако някой знае да каже какви съпротивления да търся от температурния датчик и датчика за темп на вх. въздух че почвам да се съмнявам.Приемам идеи.Като загрее се замисля за кратко като от празен ход подам рязко газ - колкото е по-топла толкова е по-осезаемо, студена не го прави. Пак питам за идеи и какви съпротивления да търся от ТПС-а?Понякога плете в буст, и то без значение на какво налягане, дори на 0.8. Странното е че е понякога. Кабелите са нови, свещите са ОК...има ли как да проверя бобината дали е наред?Какво друго да проверя?На диагностика е излизат абсолютно никакви грешки.тежък е животът лек...
Коментар
-
jungleraver написа:WhitePower написа:jungleraver написа:Дайте малко акъл Премерих налягането на бенза и на място и в движение и в бууст, и напрежението към помпата - всичко е ток и жица. Сложих горивен филтър Hengst и виенето намаля значително (никога не ползвайте meat&doria, такъв беше стария) проверих свещите - е честно не очаквах да са толкова перфектни, кафеникаво-оранжеви, никакъв ама никакъв нагар. И все пак проблемите си остават :Първото палене е трудно - от 2-рия 3-тия път, като понякога пали и веднага след това загасва (между другото вчера в най-голямата жега запали от раз) ако някой знае да каже какви съпротивления да търся от температурния датчик и датчика за темп на вх. въздух че почвам да се съмнявам.Приемам идеи.Като загрее се замисля за кратко като от празен ход подам рязко газ - колкото е по-топла толкова е по-осезаемо, студена не го прави. Пак питам за идеи и какви съпротивления да търся от ТПС-а?Понякога плете в буст, и то без значение на какво налягане, дори на 0.8. Странното е че е понякога. Кабелите са нови, свещите са ОК...има ли как да проверя бобината дали е наред?Какво друго да проверя?На диагностика е излизат абсолютно никакви грешки.Power Under Pressure
Коментар
-
biser_as написа:jungleraver написа:ако някой знае да каже какви съпротивления да търся от температурния датчик и датчика за темп на вх. въздух че почвам да се съмнявам.Приемам идеи.Пак питам за идеи и какви съпротивления да търся от ТПС-а?...има ли как да проверя бобината дали е наред?Какво друго да проверя?тежък е животът лек...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар