Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

питане за бензинова помпа на пунто ГТ3

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    питане за бензинова помпа на пунто ГТ3

    Помпата си беше оригиналната Бош, работеше си, колата не е бедняла, но виеше доста неприятно, даже като загасях двигателя измучаваше на умряло...естествено няколко човека (включително и Орлин ако си спомня я чу преди време) решихме че си заминава и е за смяна. Е, оня ден купих оригинално Walbro GSS342( 100%, щото го взех направо от тях, не от препродавачи, сайтове, поръчвачи или тем подобни) и си го монтирах....както си трябва стана, с тампоните и всичко както му е реда...и от там големия шок - сложих я и изненада - НИКАКВА разлика в звука, същото измучаване като изгасям естествено преди да пробвам новата изкормих старата, за да разбера че има само минимални следи от износване и то само по контактната повърхност на ротора Моля хората с ГТ3-ки да споделят как им работят бензиновите помпи(защото чух едно ГТ1, също и колата на Орлин - и двете са с Walbro, и двете бяха по-тихи и го нямаше измучаването, а и знам че има разлика в кошницата при ГТ3), за да знам има ли проблем и дали да търся евентуални запушвания, проблеми с обратния бенз или кой знае какво. Между другото и със старата и с новата виенето изчезва за секунда единствено като от празен ход чукна рязко газта до 2000 оборота да речем, ако я подавам плавно промяна няма никаква. Също така има лека промяна в звука когато колата загрее до оптимална температура - звука става с една идея по-тих и с един тон по-нисък. Забравих да спомена, че смених горивния филтър но с някакъв измислен Meat&Doria - ефект нулев, въпреки това ще го сменя отново, но с Mann или Hengst просто за лично спокойствие.Всякакви идей, предположения и съвети биха ми били от полза.Ще пробвам да пусна по-късно запис на звука, но не съм сигурен че микрофона на апарата ни е достатъчно чувствителен, за да се разбере нещо.
    тежък е животът лек...

    #2
    Аз съм с ГТ3 и с Walbro GSS342 High presure (купувана от САЩ) от 3 години и освен бая по-силното озвучаване Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 спрямо оригиналната други странни звуци не съм забелязал при палене и гасене.Определено Валбро-то е една от доста шумните помпи (тия впечатления се променят моментално, ако чуеш Aeromotive A1000 примерно) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , мма явно при теб има и нещо друго Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Провери си ако можеш с един хубав мултимер какво е напрежението директно на буксата на кафеза на помпата ако можеш (както на празен ход, така и при форсиране).Със смяна на филтъра едва ли ше се промени нещо, мма щом си решил-пробвай Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

    Коментар


      #3
      Валброто е шумна помпа , ако помпа бош вие значи е зле , ако валбро помпа не вие значи е зле моята вие адски много а и на 4 бара я карам , мисля че нямаш проблеми с помпата , ако искаш имам друг бензинов регулатор с него да пробаш
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        При пунтото ми имаше подобен звук като мучене но без излишен шум от бен.помпа.Обаче махнат бе филтъра за бензинови пари от бен.резервоар след махането му се появи "мученето"

        Коментар


          #5
          WhitePower написа:
          Валброто е шумна помпа , ако помпа бош вие значи е зле , ако валбро помпа не вие значи е зле моята вие адски много а и на 4 бара я карам , мисля че нямаш проблеми с помпата , ако искаш имам друг бензинов регулатор с него да пробаш
          :D :D твоята я чух, по тиха е определено, ако си спомняш като идвах при теб и ти чу бош-а и каза че е много зле...е сега звука е 1 към 1...а боша не бих казал че беше зле, нямаше никакви луфтове и забележими дори с лупа износвания - нито в ротора, нито в колелата, даже малко ме е яд че така грубо го дисектирах, можеше да го подаря на някой да закрепи с него. Иначе и аз подозирам регулатора - първото палене за деня ми се случва от 2-3-4 опита ако не пипам педала на газта (в клипчето от днес върза от 2-рия), пък и е толкова богата, че е като с анти лаг, днес ме гледаха хората щото като върна газта да речем на 3000 и почват яките ама яките гърмежи в генерацията(тва може да е и от 317-ките дюзи, но не ми се вярва - просто не виждам причина еку-то да не може да им намали DC-то и да си направи оптималната смес).Мултицет имам някаккъв, дето точен му е последното определение, така че ще потърся от някой и ще премеря.Та ето го клипчето: http://vbox7.com/play:f3d23aed6c на него се чува за какво става въпрос, както помпата, така и паленето, което също много ме дразни и искам да го поправя, защото преди си палеше само като помирише ключа.Има и един последен проблем - понякога като подам рязко газ се замисля за някакви стотни ето така: http://vbox7.com/play4d07813bf и точно когато се получава това забавяне е и момента, в който помпата спира да се чува за миг. Онзи ден си играх да свалям и чистя МПХ - е след това като нагласях празния ход го нямаше този лаг за кратко време, но пак се появи за съжаление Май станаха много теми за размисъл ама така е с ГТ-то темата я пуснах в "Тунинг" защото знам че повечето запознати с тези коли четат предимно тук.
          тежък е животът лек...

          Коментар


            #6
            jungleraver написа:
            Иначе и аз подозирам регулатора - първото палене за деня ми се случва от 2-3-4 опита ако не пипам педала на газта (в клипчето от днес върза от 2-рия), пък и е толкова богата, че е като с анти лаг, днес ме гледаха хората щото като върна газта да речем на 3000 и почват яките ама яките гърмежи в генерацията(тва може да е и от 317-ките дюзи, но не ми се вярва - просто не виждам причина еку-то да не може да им намали DC-то и да си направи оптималната смес).
            На 3000 оборота като върнеш газта и си на моторна спирачка, би трябвало да нямаш никви гърмежи и т.н. щот просто тогава ЕКУ-то спира дюзите и в цилиндъра не влиза нищо дет да се възпламени в колектора и гърнетата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Чак към 1500 оборота някъде ЕКУ-то минава в режим на празен ход и пуска бензина Ти тия 317-ки дюзи кат ги сложи, някой настройва ли ти колата да работи с тях? Нещо смеси? Чип за тия дюзи и сетъп? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Или разчиташ, че ЕКУ-то само ше си се оправя във всички режими Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 С тия дюзи ако не ти е коригирано впръскването при студен старт, сегашното палене от 3-4-ти път, зимата ще ти се струва песен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 според мен.Според теб как точно ЕКУ-то ти трябва да се оправя с почти 30% по-голям дебит на дюзите?
            jungleraver написа:
            Та ето го клипчето: http://vbox7.com/play:f3d23aed6c на него се чува за какво става въпрос, както помпата, така и паленето, което също много ме дразни и искам да го поправя, защото преди си палеше само като помирише ключа.
            Определено звуците дет издава не са мноо обичайни, а и отвреме навреме все едно спира Вземи и измери напрежението до нея докато работи.А и с такава помпа е много непрепоръчително да караш на почти празен резервоар особено пък лятото.

            Коментар


              #7
              Същич звук взе да издава помпата на едно ГТ когато му вдигнах нялагането на горивото до 4.5 бара след като го намалих спря да скимти

              Коментар


                #8
                biser_as написа:
                jungleraver написа:
                Иначе и аз подозирам регулатора - първото палене за деня ми се случва от 2-3-4 опита ако не пипам педала на газта (в клипчето от днес върза от 2-рия), пък и е толкова богата, че е като с анти лаг, днес ме гледаха хората щото като върна газта да речем на 3000 и почват яките ама яките гърмежи в генерацията(тва може да е и от 317-ките дюзи, но не ми се вярва - просто не виждам причина еку-то да не може да им намали DC-то и да си направи оптималната смес).
                На 3000 оборота като върнеш газта и си на моторна спирачка, би трябвало да нямаш никви гърмежи и т.н. щот просто тогава ЕКУ-то спира дюзите и в цилиндъра не влиза нищо дет да се възпламени в колектора и гърнетата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Чак към 1500 оборота някъде ЕКУ-то минава в режим на празен ход и пуска бензина Ти тия 317-ки дюзи кат ги сложи, някой настройва ли ти колата да работи с тях? Нещо смеси? Чип за тия дюзи и сетъп? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Или разчиташ, че ЕКУ-то само ше си се оправя във всички режими Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 С тия дюзи ако не ти е коригирано впръскването при студен старт, сегашното палене от 3-4-ти път, зимата ще ти се струва песен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 според мен.Според теб как точно ЕКУ-то ти трябва да се оправя с почти 30% по-голям дебит на дюзите?
                jungleraver написа:
                Та ето го клипчето: http://vbox7.com/play:f3d23aed6c на него се чува за какво става въпрос, както помпата, така и паленето, което също много ме дразни и искам да го поправя, защото преди си палеше само като помирише ключа.
                Определено звуците дет издава не са мноо обичайни, а и отвреме навреме все едно спира Вземи и измери напрежението до нея докато работи.А и с такава помпа е много непрепоръчително да караш на почти празен резервоар особено пък лятото.
                :D Виж, аз не карам от вчера с тия дюзи, смесите са мерени неведнъж и са перфектни, единственото, което уцели като проблем е студения старт.И зиме и лете е все едно и също, пак казвам че преди го нямаше проблема с паленето дори и с тези дюзи, просто е много богата докато загрее. И да не ти се вярва, да, ЕКУ-то е достатъчно умно да се оправи с тях - как ли - ами много просто - взема ламбда показания и намалява времето за впръскване - както си контролира и стоковите дюзи - DC - duty cycle - може да е от 100% до 0%. Ясно ми е за фюел кът-а, би трябвало да няма гърмежи, ама реалността е друга...затова и питам за мнения щото за съжаление времето а и парите са ми малко и не мога да разглобя колата на пъзел и да рефрешвам всичко едно по едно. ХА дойде ми идея че ТПС-а може да се предава и затова ЕКУ-то да се бърка и да пуска гориво. От време на време помпата все едно спира, да, писал съм че това е като натисна рязко газта - второто клипче показва същия случай, само че отпред при ДВГ и се вижда как има един много кратък момент на замисляне преди да изфорсира, е това е и момента в който помпата все едно спира - някак си има връзка между двете каквато и да е тя.
                тежък е животът лек...

                Коментар


                  #9
                  jungleraver написа:
                  И зиме и лете е все едно и също, пак казвам че преди го нямаше проблема с паленето дори и с тези дюзи, просто е много богата докато загрее. И да не ти се вярва, да, ЕКУ-то е достатъчно умно да се оправи с тях - как ли - ами много просто - взема ламбда показания и намалява времето за впръскване - както си контролира и стоковите дюзи - DC - duty cycle - може да е от 100% до 0%.
                  Мми като е толко умно според теб, що колата ти е богата докато загрее? При студено палене сигурно ли е, че ЕКУ-то коригира по ламбда-сонда? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А при пълна газ, 1+ бар-а налягане във всмукателя, резки натоварвания и преходни режими, дали пак коригира по ламбда сонда? Ай успех от мен

                  Коментар


                    #10
                    докато загрее , всички са богати с 315 ките докато ламбдата влезе в час , при мой наблюдения тя влиза към 250 градуса , като се напече , преди това не я търси , бачка си по фиксирана карта и температурни показания и дебитомер и ...... но не и по ламбда при студено палене понякога с 315 пали с гръм и трясък и после запалва и бачка на некви 11 и после ламбдата коригира на 14,5-15,5за виенето , моята вие понякога много понякога малко и всичко това зависи от зарядното напрежение , щото ту е 12:ХХ после като дам малко гас и става 13.9 и намалява да вие но валброто вие
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      Ами да, и аз тва се опитвам да му обясня на колегата Бисер - че е богата само в предварително зададената карта за колд старт и после си е идеална - и в картата за парт и в картата за фул, ама той явно не иска да приеме показанията на широколентовата за истина и твърдо е решил да пренебрегне функцията на ЕКУ-то, наречена "адаптация".Момчета, при вас има ли го това затихване на помпата при рязко подаване на газ?
                      тежък е животът лек...

                      Коментар


                        #12
                        jungleraver написа:
                        Ами да, и аз тва се опитвам да му обясня на колегата Бисер - че е богата само в предварително зададената карта за колд старт и после си е идеална - и в картата за парт и в картата за фул, ама той явно не иска да приеме показанията на широколентовата за истина и твърдо е решил да пренебрегне функцията на ЕКУ-то, наречена "адаптация".Момчета, при вас има ли го това затихване на помпата при рязко подаване на газ?
                        Повярвай ми, доооста добре и доста отдавна знам как работи ЕКУ от типа, който е в пунто ГТ Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , затва ти дадох пример за режими в колата ти, когато маняшката за теб "адаптация" не играе мма хич даже Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и единия от тях е студен старт Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Аз показанията на широколентова сонда, особено ако е нещо различно от евтин Инновейт никъде не съм споменал, че ги пренебрегвам Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , мма за съжаление ЕКУ-то на ГТ-то не работи в обратна връзка с такава сонда ами се налага да се променят настройките му при промени по мотора и горивната му система Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 То ЕКУ-то ако е толко умно колкото си мислиш, що тогава изобщо му се прави ремап или се слагат готови чипове за определен сетъп? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Има си ламбда сонда, има си дебитомер, има си кнок контрол, демек всичко необходимо да си адаптира само и гориво и аванс независимо дали сме с ИХИ-то и 240цц инжектори или сме с ГТ2560 и 300+ цц инжектори Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                        jungleraver написа:
                        Момчета, при вас има ли го това затихване на помпата при рязко подаване на газ?
                        Не, няма го това затихване и колата си се форсира моментално Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                        Коментар


                          #13
                          ти тези 315 като ги сложи , изчисти ли ги преди това , че това е често рещан проблем ако преплюват а не разпръскват поне това ми идва на умдруг проблем в колата не се сещам да им
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            WhitePower написа:
                            ти тези 315 като ги сложи , изчисти ли ги преди това , че това е често рещан проблем ако преплюват а не разпръскват поне това ми идва на умдруг проблем в колата не се сещам да им
                            честно казано ги сложих на юнашко доверие, за което мерси че ме подсети и чистенето минава на дневен ред.Бисере, още в първите постове споменах че знам за предварително зададените карти, и какво не е чак такава болка за умиране студения старт, сондите бяха на Орлин АЕМ-а и един иновейт, ама оня тухлата, дето мери смеси и под 10 и не бих го нарекъл евтин. Лично според мен е редно първо да се наредят железата и после да се направи ремап ама като си трябва, а не някой готов чип. При готовите чипове си има точно определен сетъп и толкова-ако не го спазиш 1:1 пак си назад и пак при ремап може да изкараш повече с по-малко риск. Така или иначе засега си карам колата по-скоро като ежедневка, на 0.8(такава е пружината на гейта, ако можеше и на по-малко щях да надувам, въпреки хубавите смеси и безпроблемната работа си падам малко перфекционист, просто нямам финансовата възможност всичко да стане наведнъж), не я тормозя ама изобщо и смятам това да остане така, докато сложа всичките железарий, дето съм събрал в нас и някой, които остава да събера, и направя свестен ремап с острич на дино или поне онроуд.Защо се чипва ли? Ми заради промяната в аванса, с която идват конете, и заради промяната на налягането(която при мен я няма)ако ще и 3076Р да е пак си имаш ламбда, дебитомер и сензор за темп. на вх. въздух и не виждам проблем за ЕКУ-то да прави безопасни смеси на заводсите налягания.
                            тежък е животът лек...

                            Коментар


                              #15
                              Теоретично си прав за всичко , отностно готовите чепове , те вече са измислени за да не откриват топлата вода за мапването на дино - Идеално , за острича - перфектно решение днеска таман цял ден цъках по моята за да видя защо толкова много върви , а не е като другите , и открих защо но тайната остава в забвение ако можеш да си застройш колата да е 11.5 в целия диапазон е чудесно проблем в помпата не търси почисти инжекторите и пак драсни какво става
                              Power Under Pressure

                              Коментар

                              Working...
                              X