Помпата си беше оригиналната Бош, работеше си, колата не е бедняла, но виеше доста неприятно, даже като загасях двигателя измучаваше на умряло...естествено няколко човека (включително и Орлин ако си спомня я чу преди време) решихме че си заминава и е за смяна. Е, оня ден купих оригинално Walbro GSS342( 100%, щото го взех направо от тях, не от препродавачи, сайтове, поръчвачи или тем подобни) и си го монтирах....както си трябва стана, с тампоните и всичко както му е реда...и от там големия шок - сложих я и изненада - НИКАКВА разлика в звука, същото измучаване като изгасям естествено преди да пробвам новата изкормих старата, за да разбера че има само минимални следи от износване и то само по контактната повърхност на ротора Моля хората с ГТ3-ки да споделят как им работят бензиновите помпи(защото чух едно ГТ1, също и колата на Орлин - и двете са с Walbro, и двете бяха по-тихи и го нямаше измучаването, а и знам че има разлика в кошницата при ГТ3), за да знам има ли проблем и дали да търся евентуални запушвания, проблеми с обратния бенз или кой знае какво. Между другото и със старата и с новата виенето изчезва за секунда единствено като от празен ход чукна рязко газта до 2000 оборота да речем, ако я подавам плавно промяна няма никаква. Също така има лека промяна в звука когато колата загрее до оптимална температура - звука става с една идея по-тих и с един тон по-нисък. Забравих да спомена, че смених горивния филтър но с някакъв измислен Meat&Doria - ефект нулев, въпреки това ще го сменя отново, но с Mann или Hengst просто за лично спокойствие.Всякакви идей, предположения и съвети биха ми били от полза.Ще пробвам да пусна по-късно запис на звука, но не съм сигурен че микрофона на апарата ни е достатъчно чувствителен, за да се разбере нещо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
питане за бензинова помпа на пунто ГТ3
Collapse
X
-
Аз съм с ГТ3 и с Walbro GSS342 High presure (купувана от САЩ) от 3 години и освен бая по-силното озвучаване Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 спрямо оригиналната други странни звуци не съм забелязал при палене и гасене.Определено Валбро-то е една от доста шумните помпи (тия впечатления се променят моментално, ако чуеш Aeromotive A1000 примерно) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , мма явно при теб има и нещо друго Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Провери си ако можеш с един хубав мултимер какво е напрежението директно на буксата на кафеза на помпата ако можеш (както на празен ход, така и при форсиране).Със смяна на филтъра едва ли ше се промени нещо, мма щом си решил-пробвай Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
-
WhitePower написа:Валброто е шумна помпа , ако помпа бош вие значи е зле , ако валбро помпа не вие значи е зле моята вие адски много а и на 4 бара я карам , мисля че нямаш проблеми с помпата , ако искаш имам друг бензинов регулатор с него да пробаштежък е животът лек...
Коментар
-
jungleraver написа:Иначе и аз подозирам регулатора - първото палене за деня ми се случва от 2-3-4 опита ако не пипам педала на газта (в клипчето от днес върза от 2-рия), пък и е толкова богата, че е като с анти лаг, днес ме гледаха хората щото като върна газта да речем на 3000 и почват яките ама яките гърмежи в генерацията(тва може да е и от 317-ките дюзи, но не ми се вярва - просто не виждам причина еку-то да не може да им намали DC-то и да си направи оптималната смес).jungleraver написа:Та ето го клипчето: http://vbox7.com/play:f3d23aed6c на него се чува за какво става въпрос, както помпата, така и паленето, което също много ме дразни и искам да го поправя, защото преди си палеше само като помирише ключа.
Коментар
-
biser_as написа:jungleraver написа:Иначе и аз подозирам регулатора - първото палене за деня ми се случва от 2-3-4 опита ако не пипам педала на газта (в клипчето от днес върза от 2-рия), пък и е толкова богата, че е като с анти лаг, днес ме гледаха хората щото като върна газта да речем на 3000 и почват яките ама яките гърмежи в генерацията(тва може да е и от 317-ките дюзи, но не ми се вярва - просто не виждам причина еку-то да не може да им намали DC-то и да си направи оптималната смес).jungleraver написа:Та ето го клипчето: http://vbox7.com/play:f3d23aed6c на него се чува за какво става въпрос, както помпата, така и паленето, което също много ме дразни и искам да го поправя, защото преди си палеше само като помирише ключа.тежък е животът лек...
Коментар
-
jungleraver написа:И зиме и лете е все едно и също, пак казвам че преди го нямаше проблема с паленето дори и с тези дюзи, просто е много богата докато загрее. И да не ти се вярва, да, ЕКУ-то е достатъчно умно да се оправи с тях - как ли - ами много просто - взема ламбда показания и намалява времето за впръскване - както си контролира и стоковите дюзи - DC - duty cycle - може да е от 100% до 0%.
Коментар
-
докато загрее , всички са богати с 315 ките докато ламбдата влезе в час , при мой наблюдения тя влиза към 250 градуса , като се напече , преди това не я търси , бачка си по фиксирана карта и температурни показания и дебитомер и ...... но не и по ламбда при студено палене понякога с 315 пали с гръм и трясък и после запалва и бачка на некви 11 и после ламбдата коригира на 14,5-15,5за виенето , моята вие понякога много понякога малко и всичко това зависи от зарядното напрежение , щото ту е 12:ХХ после като дам малко гас и става 13.9 и намалява да вие но валброто виеPower Under Pressure
Коментар
-
Ами да, и аз тва се опитвам да му обясня на колегата Бисер - че е богата само в предварително зададената карта за колд старт и после си е идеална - и в картата за парт и в картата за фул, ама той явно не иска да приеме показанията на широколентовата за истина и твърдо е решил да пренебрегне функцията на ЕКУ-то, наречена "адаптация".Момчета, при вас има ли го това затихване на помпата при рязко подаване на газ?тежък е животът лек...
Коментар
-
jungleraver написа:Ами да, и аз тва се опитвам да му обясня на колегата Бисер - че е богата само в предварително зададената карта за колд старт и после си е идеална - и в картата за парт и в картата за фул, ама той явно не иска да приеме показанията на широколентовата за истина и твърдо е решил да пренебрегне функцията на ЕКУ-то, наречена "адаптация".Момчета, при вас има ли го това затихване на помпата при рязко подаване на газ?jungleraver написа:Момчета, при вас има ли го това затихване на помпата при рязко подаване на газ?
Коментар
-
WhitePower написа:ти тези 315 като ги сложи , изчисти ли ги преди това , че това е често рещан проблем ако преплюват а не разпръскват поне това ми идва на умдруг проблем в колата не се сещам да имтежък е животът лек...
Коментар
-
Теоретично си прав за всичко , отностно готовите чепове , те вече са измислени за да не откриват топлата вода за мапването на дино - Идеално , за острича - перфектно решение днеска таман цял ден цъках по моята за да видя защо толкова много върви , а не е като другите , и открих защо но тайната остава в забвение ако можеш да си застройш колата да е 11.5 в целия диапазон е чудесно проблем в помпата не търси почисти инжекторите и пак драсни какво ставаPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар