Помпата си беше оригиналната Бош, работеше си, колата не е бедняла, но виеше доста неприятно, даже като загасях двигателя измучаваше на умряло...естествено няколко човека (включително и Орлин ако си спомня я чу преди време) решихме че си заминава и е за смяна. Е, оня ден купих оригинално Walbro GSS342( 100%, щото го взех направо от тях, не от препродавачи, сайтове, поръчвачи или тем подобни) и си го монтирах....както си трябва стана, с тампоните и всичко както му е реда...и от там големия шок - сложих я и изненада - НИКАКВА разлика в звука, същото измучаване като изгасям
естествено преди да пробвам новата изкормих старата, за да разбера че има само минимални следи от износване и то само по контактната повърхност на ротора
Моля хората с ГТ3-ки да споделят как им работят бензиновите помпи(защото чух едно ГТ1, също и колата на Орлин - и двете са с Walbro, и двете бяха по-тихи и го нямаше измучаването, а и знам че има разлика в кошницата при ГТ3), за да знам има ли проблем и дали да търся евентуални запушвания, проблеми с обратния бенз или кой знае какво. Между другото и със старата и с новата виенето изчезва за секунда единствено като от празен ход чукна рязко газта до 2000 оборота да речем, ако я подавам плавно промяна няма никаква. Също така има лека промяна в звука когато колата загрее до оптимална температура - звука става с една идея по-тих и с един тон по-нисък. Забравих да спомена, че смених горивния филтър но с някакъв измислен Meat&Doria - ефект нулев, въпреки това ще го сменя отново, но с Mann или Hengst просто за лично спокойствие.Всякакви идей, предположения и съвети биха ми били от полза.Ще пробвам да пусна по-късно запис на звука, но не съм сигурен че микрофона на апарата ни е достатъчно чувствителен, за да се разбере нещо.


Коментар