Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане към колегите с Купета!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Относно премахването на баланс валове, на който му е интересно, може да прочете следната статия, мисля има доста интересни констатации относно премахването им, а и за разни други "тунинг" прийоми (леки маховици, съединители без демфери и т.н.), какви последствия имат :D http://www.jackstransmissions.com/pa...татията е за Ево, но баланс валовете във всеки мотор мисля имат една и съща идея и функция

    Коментар


      biser_as написа:
      Относно премахването на баланс валове, на който му е интересно, може да прочете следната статия, мисля има доста интересни констатации относно премахването им, а и за разни други "тунинг" прийоми (леки маховици, съединители без демфери и т.н.), какви последствия имат :D http://www.jackstransmissions.com/pa...татията е за Ево, но баланс валовете във всеки мотор мисля имат една и съща идея и функция
      цялата статия е едно постоянно противоречие между сток и модифициран мотор, и се получава една лека безсмислица с едни примери за проблеми, които се явяват единични частни случаи, нищо общо с реалността и е сериозно подвеждащо за хора, които нито са правили, нито карали така модифицирани мотори било то строукъри, без демпферни пружини, с двудискови съединители ...Хората просто си говорят за комфорт в общи линии И сега какво, да вземем да определим всички мотори излизащи от завода без баланс валове, като ненадеждни, съсипващи си лагерите, вибриращи и непревключващи чисто предавките ли ?Защото няма никаква конструктивна разлика в два мотора, единият с баланс валове а другият заводски без, освен самите баланс валове И нещата са в директна връзка с масата на бутала и биели, която при подмяната с перформанс такива се намаля с 1 кг минимум Ама щом тези тунингисти на Мицута дето не съм им виждал кола - рекордьорка в каквато и да е дисциплина сега като се замисля... казват тези които са си махнали баланс валовете да дойдат при тях и да им сложат чисто нови ))Нищо че примерно моторът им е бил направен от някой от тунингистите със световна репутация и доказани многократно мотори с разни световни рекорди също Да, и в крайна сметка и те елиминират баланс валовете :http://www.jackstransmissions.com/co...s/dsm-engine10) We make our own balance shaft elimination kits depending on HP, rev limits and application to assure long oil pump life. Note that warnings about removing balance shafts HERE
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        VET написа:
        Моето Типо го карах с баланс валове в началото. Средните плъзгащи лагери на баланс валовете ми бяха нови и си ги шлайфах с бор щанга, която баща ми ми направи. Отиват по около 2 часа на лагер докато докараш точния размер. Покарах така колата, после махнах ремъка и блокирах долния вал и единствената разлика, която забелязах беше по-тиха работа на мотора. Това с превъртането на лагерите на 90 градуса е доста интересно решение :D :D :D :D . Аман от Кретени. Що ли си мисля, че масления канал захранващ лагера с масло е изработен в блока, а на лагера има само отвори. Та ако ще и на 9999999999 градуса да го въртиш лагера, единственото което ще постигнеш е да докажеш че си 100% идиот.
        Това с 90те градуса съм го чувал някъде... не е моя идея
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          Уважаеми колеги, проечетете много внимателно водещото мнение в темата. Там е зададен определен въпрос и самата тема има определена цел. Понеже сте я преяърнали в чат на всякакви теми, се налага да бъде заключена. Използвайте съответните раздели за въпросите си и избягвайте да правите такива мулти-теми. Това е против политиката на форума. Този форум няма да бъде разделен по модели нито в под-форумите, нито в отделни теми.

          Коментар


            Ето типичен пример за въпрос за раздел "Консумативи". Какво общо има това с тунинга?
            injekciona написа:
            А 15w50 или 10w60, как ще му се отрази зимата? Като цяло се бях спрял на 5w40, тъй като колата ще си се кара като ежедневка. Обаче ако не държи на раздаване на гас, ще трябва да се спра на нещо друго. Сега като се зачетох в UK форума, бая се оплакват от разход от порядъка на 1л/1000 при 5w40.

            Коментар

            Working...
            X