Твоя мотор още е стегнат и затова наляганията са ти ОК След 10000км. ще напишеш какви са стойностите със същото като вискозитет масло.
няяма страшно моя мотор е на около 10 000км, от които около 3000 са минати по разни трасета и писти на яко даване на газ и е с такова масло и същите налягания и сега
Инжекциона...не е ли 1000 пъти по лесно да прехвърлиш всичко от твоята кола на червената ? Аз лично така бих постъпил...салона + тунинга и жантите...малко боичка и си в джаза. И ако нямаш против би ли споделил на Л.С. колко излезе с докарването ?
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Мислех го и този вариант, обаче като и платя номера, застраховки, еко такса, изправяне на удара, малко боичка си е кажи речи пълно боядисване, отзад по веждите като я гледах на светло е почнало ръждица и след 2 години да ми нацъфти пак ръждата....А като сваля от жълтура всичко, ще трябва да го продавам 3 години и да я дам на някой за 1500-2000лв...За цената, не мога да ти кажа още точно, тъй като още не е минала през митницата, а и цената за докараването за мен е друга.
няяма страшно моя мотор е на около 10 000км, от които около 3000 са минати по разни трасета и писти на яко даване на газ и е с такова масло и същите налягания и сега
За махането на баланс валовете какво ви е мнението +/-, че съм на кантар какво да правя с тях? До колко се усеща някаква разлика във вървежа и има ли я изобщо До колкото четох, ако е без баланс валове е добре да се сипва 5w50 или 5w40, ако е с баланс валове 10w60, 15w50(поправете ме ако не е така)?
махай валовете, за да не страдаш Като цяло без тях има една много лека вибрацийка която се появява, но положителните страни са в пъти повече, за вървеж не мога да преценя защото купето като го купих нямаше 10 от гърбиците на разпределителните валове и губеше буст от 10000 места
И аз съм за премахване на баланс валовете.Не съм усетил разлика в вървежа на колата а и вибрацията е почти неуловима-лично мое мнение.А за маслото-и без тях сипвам 15w50 и нямам грижи вече 3г.
Fiat Coupe: 16V Turbo
FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA
след златните рачички на Ици моето купенце има около 20 000 след ремонта и нито грам маслоо а маслото е 5х50 от Ванката.... " честитоо брат миии за купенцетооо" МНогооо Турбооо Мигооове... "
" честитоо брат миии за купенцетооо" МНогооо Турбооо Мигооове... "
Мерси! Нещата отиват към махане на баланс валовете. Имам още 2, за някои може и тъпи въпроси. По маслената помпа правят ли се някакви манипулации след махането им, че в UK форума се натъкнах на няколколо мнения, в които се споменава за някакви модове по помпата Предполагам, че като се свалят валовете трябват някакви тапи, от къде мога да взема?
стугар ще ти ги изработи по размера на извадените лагери някои хора просто завъртат лагерите на 90 градуса и ги набиват на ново ...
това искам да го видя, особено ако извадят валоветеотносно затапване махане и други подобни простотии препоръчвам да се изгледа внимателно следното клипчеhttp://www.youtube.com/watch?v=axjeJQ9pjAs
хах, Еньо, почти винаги ме изумяваш с мнение а дали рали - версията на мотора не трябва да отговаря на една книжка наречена Хомологация, със снимки и схеми на заводския мотор ?Ти остави ли си валовете на твоя мотор, и какво изобщо стана с тази Делта 2 ?... и леко отклонение, преди време правих изцяло едно Мицу ево 8, всичко в мотора се смени с тунинг части, но оставих баланс валовете по желание на собственика и после като пуснах проекта в един щатски форум, наред с хвалбите относно високите извадени резултати ми зададоха и озадачено въпроса защо не съм елиминирал баланс валовете Просто на всичко що е не-сток е задължително елиминирането им.Да не навлизаме в супер сложни теми за променените маси на тунинг буталата и биелите и как вече това няма връзка с противотежестите на баланс валовете
Моето Типо го карах с баланс валове в началото. Средните плъзгащи лагери на баланс валовете ми бяха нови и си ги шлайфах с бор щанга, която баща ми ми направи. Отиват по около 2 часа на лагер докато докараш точния размер. Покарах така колата, после махнах ремъка и блокирах долния вал и единствената разлика, която забелязах беше по-тиха работа на мотора. Това с превъртането на лагерите на 90 градуса е доста интересно решение :D :D :D :D . Аман от Кретени. Що ли си мисля, че масления канал захранващ лагера с масло е изработен в блока, а на лагера има само отвори. Та ако ще и на 9999999999 градуса да го въртиш лагера, единственото което ще постигнеш е да докажеш че си 100% идиот.
Коментар