ici написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
didich написа:injekciona написа:- евентуално може да го продам и със Supersprint колектора
Коментар
-
digitalundgrd написа:ici написа:Сравнявал съм с на 2.4 жтд, но му е по-нисък корпуса
Коментар
-
Ами след малко ровене по каталозите открих, че усиления който се слага на 2,4жтд (валео 821325), фабрично се вгражда и в БЕНЗИНОВАТА ланча капа 20в турбо с 5 степенната скоростна кутия. Сега въпроса ми е притискателя от 20в турбо взаимнозаменяем ли е с този от 16в турбо или са различни.FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
digitalundgrd написа:Някой има ли представа дали притискателя за 2.0 16в турбо е съвместим с този на 2.4 жтд. Визуално изглеждат 1:1, лагера също. Идеята ми е, че може да ми изпадне усилен притискател (за 400+nm) за жтд за без пари (буквално) и да мина само с нов феродов или защо не керамика...Power Under Pressure
Коментар
-
Ето, че стана време за зазимяване на купето Очаквам с нетърпение новия сезон до година, защото на ФИАТ-чето ще му се случат някой хубави неща, а някой вече му се и случиха. Ето списъка с нещата, които съм купил, а някой даже вече съм инсталирал : - Един малко по-голям охлюв ще го налази през март-април (Взел съм турбо за около 300 кончета)- По-големи дюзи Бош 440цц + 3.5 баров бензинов регулатор- Олекотен маховик 7кг (фабричния е 10кг)- Нов блоу офф Бейли (стария беше китайчe)- По-дебела задна стабилизираща щанга 22мм- Регулируема разпънка от пред- Тъй като карах доста пъти това лято за кеф от София до Самоков и обратно, установих че фабричните кожени седалки не ме държат много по завоите. За това си намерих 2 доста запазени, предни, RECARO седалки като на колегата Injekciona. Договорих изключително добра цена за 2-те - колкото за една "спортна" илиенска. Аз като цяло съм си фен на това, нещата да са максимално близки до "фабричното" и да не бият на око. А, както знаете такива седалки се слагат и в купе Лимитед Едишън. Замислям се дали да не подменя алкантарата със ситно перфорирана черна кожа?Също така се принудих да сложа моите релси от старите седалки, защото с фабричните на рекарото, позицията на седене е леко като в миниван (доста висока) Сега със "старите" релси и механизми имплантирани в "новите" седалки, седя дори една идея по-ниско от това което беше с оригиналния салон!Имам някакви мераци за каране на пистата в Серес до година, въпреки че много хора като им кажа, че ще карам с купето, ме мислят за луд По принцип и аз имам някакви притеснения, че с тази тежка предница и лека задница, няма да е много послушно по завоите, нооооо без проба няма как да кажа със сигурност. Все пак съм си поставил реални цели - да подобря времето, което дадох тази година със 147 2.0 туин спарк. Тоест да слеза под 1.40. Примерно, ако дам 1.38 ще съм предоволен Прилагам и снимков мат’риял :FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
Добре си напазарувал. Да те питам, не ти ли опират в пода страничните пластмаси на седалките, след като сложи релсите от оригиналните? Мен мойте много ме дразнят като височина ама още не съм се наканил да си поиграя да ги смъкна. ПС. За 16VT какво ви е мнението за Motul 300V 5W40, че един колега от алфа форума го дава на прилична цена?
Коментар
-
Шоферската опира мноого леко, но не е проблем. Пасажерската опира повече (нея не съм я стегнал хубаво в предния край) и там ще трябва или рязане на пластмасите или подлагане на някакви фланци между седалката и релсите, за да се вдигне малко - 2-3 см, но това са бели кахъри За маслото, до година мисля да слагам или 15в50 компетишън или 20в60 льо ман. 5в40 ми се види тъничко за даване на газFIAT Coupe 16VT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар