Аз съм навит! На предишната среща имах купето от месец и не бях много наясно с модела, но сега вече имам повече за споделяне и питане
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Писах го и в другата тема за срещите, но ако все пак там на никой не му е хрумвало да погледне :Какво ще кажете за среща на някое от заведенията около яз.Искър... Ще имаме лек поход по път с приятни завойчета и да разтъпчем купетата (40-50км от София). Може да го направим в Събота да речем тук ( http://www.kamelot-bg.com ), че гледам имат над 120 парко места, та да можем да се снимаме, ресторант с тераси итн... Като цяло изглежда възпитаноFIAT Coupe 16VT
Коментар
-
15мм са фалнците, като ми опира само от едната страна. С Eibach-a също ми опираше от едната страна, но само ако отзад се возят 2-ма човека. Другата вежда е правена нещо, като между 2-те има съвсем минимална разлика, но явно достатъчно за да не опира. На снимката се вижда как в задния край веждата влиза навътре, според мен от там идва проблема. Някъде в UK форума бях чел пост на един колега със същите джанти и размер на гумите. До колкото си спомням, на него му е опирало и от 2-те страни, дори с 10мм фланци.
Коментар
-
Трябват фланци, брембото е с междуболтово 130мм а на 16ВТ е 110 по спомен.Проблемът е, че разликата е прекалено малка и за да легне накладката както трябва, апарата трябва да се завърти по оста на гумата.По- добрият вариант е да намериш шенкели от 20ВТ (трудна работа) или да минеш на апарати от 166 там междуболтовото е по- голямо и накладката е 2 пъти по- голяма.П.С. имам едни излишни апарати от 20ВТ, ако те интересува ми пиши на лично.
Коментар
-
injekciona написа:Информативно да питам, за да се сложи Brembo от 20VT на атмосферно купе, трябват ли планки или стават директно?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Това, че е безсмислено слагането на брембото ми е пределно ясно. Тя колата и сега спира ужасно добре, особено след като кантара замина, че преди отзад нямаше никой...Беше ми интересно, тъй като някъде в полския форум бях чел(с google translate), че има някакви драми, но не успях да разбера какъв точно е проблема. В интерес на истината ако ми изпаднат брембовци на добра цена, не бих се замислил да ги сложа, дори само заради вида им........ От 166-цата ако се сложат апарати, дисковете ще се съберат ли в 16-ките от 20VT
Коментар
-
Някой има ли инфорамция за тази кола: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=37se75 ? От доста години виси на една отбивка по пътя София - Благоевград. Чудя се дали да влизам във филма и да я взема за донор, но ме притесняват малко документално нещата. Колата има някакви италиански документи, със заличен номер е на мотора и имало някакви документи от сервиз в Италия, че е без номер на мотора. Не е регистрирана защото била вкарана, когато е била акцизна и била в заварено положение(по думи на продавача, не знам дали това пречи). До колкото разбрах за да регистрирам мотора в кат ми трябва фактура за мотора и удостоверение, че колата е бракувана. Чудя се тази кола как може да се бракува и фактура откъде да взема? Според вас дали ще имам проблем да го регистрирам този мотор в КАТ, след минаване на Технотест? И някой ако знае нещо за техническото състояние на колата ще ми е полезно, да не се разкарвам напразно....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар