Писах го и в другата тема за срещите, но ако все пак там на никой не му е хрумвало да погледне :Какво ще кажете за среща на някое от заведенията около яз.Искър... Ще имаме лек поход по път с приятни завойчета и да разтъпчем купетата (40-50км от София). Може да го направим в Събота да речем тук ( http://www.kamelot-bg.com ), че гледам имат над 120 парко места, та да можем да се снимаме, ресторант с тераси итн... Като цяло изглежда възпитано
От доста време ме дразнеше високата задница на купето и мисля, че реших проблема като смених Eibach-а с H&R.... Сега или ще трябва да жертваме фланците отзад или да играе флекса, че малко много опира Поне се изравни най-накрая....
Еми и аз съм с Koni-та + H&R, гумите са 215/45. Честно казано доста снимки на купета с 17-ки разлгедах и нещо 215/40 не ми хареса как седи. Те са по-малки от оригиналния размер 16-ки на купето...
Аз ако съм бих махнал фланците /колко са като дебелина ?/ разбира се ако има мегдан джантата да влезе навътре без да закача в окачването, не бих ръчкал по калниците.
15мм са фалнците, като ми опира само от едната страна. С Eibach-a също ми опираше от едната страна, но само ако отзад се возят 2-ма човека. Другата вежда е правена нещо, като между 2-те има съвсем минимална разлика, но явно достатъчно за да не опира. На снимката се вижда как в задния край веждата влиза навътре, според мен от там идва проблема. Някъде в UK форума бях чел пост на един колега със същите джанти и размер на гумите. До колкото си спомням, на него му е опирало и от 2-те страни, дори с 10мм фланци.
Трябват фланци, брембото е с междуболтово 130мм а на 16ВТ е 110 по спомен.Проблемът е, че разликата е прекалено малка и за да легне накладката както трябва, апарата трябва да се завърти по оста на гумата.По- добрият вариант е да намериш шенкели от 20ВТ (трудна работа) или да минеш на апарати от 166 там междуболтовото е по- голямо и накладката е 2 пъти по- голяма.П.С. имам едни излишни апарати от 20ВТ, ако те интересува ми пиши на лично.
Информативно да питам, за да се сложи Brembo от 20VT на атмосферно купе, трябват ли планки или стават директно?
Напълно излишно ти е за твоята кола да слагаш по големи спирачки, отделен е въпроса че за да го направиш трябва да изсипеш поне едни 300 -400 лв, според зависи какви части ще намериш.......Най лесно е с преходна планка и апарати от 166-ца, тогава ще караш на 310 - 312мм дискове, варианта с шенкели от 20ВТ е най лесния, но е по труден за намиране като части......Но както ти споменах по - горе, за твоята кола това ще е напълно излишно, спирането ти няма да стане по добре.......сегашната ти спирачна система е сметната добре и когато дискове, накладки и прочее са изправни, нищо друго не ти трябва.......Понеже сега някой ще седне да каже че видите ли той сложил некви по големи апарати и дискове, и изведнъж взел да спира по добре, бих дал следното обяснение - Преди 4-5 дена доде едно доста с мерак направено БМВ Е21, некъв Мков двигател, турбинка, леко шаси, личеше си че човека не е жалил усилия.......8 бутално брембо отпред, 360мм дискове - тва тежи майката си трака.......що викам така бре, спънал си се яко с тия баници отпред, да не говорим че така наречените "подресорни маси" или "unsprung mass" както са известни са твърде големи и влиянието им на окачването е кофти....... - Ама колата е позасилена, била милиони коне, и трябвало да спира......Питах го иронично има ли навика като спира да дава газ, и той естествено каза че не го прави.......Ми след като не даваш газ като спираш, каква е разликата дали спирачките ще спират кола дето е 1000 коня или 100 - спирачките в 90% от случайте спират тежеста на колата, а не мощноста на двигателя.......естествено при дизелите в повечето случай когато имат тежки демферни маховици и прочее, в някой случай да речем може да се помисли за една идея по големи спирачки, но в повечето случай производителя го е сметнал това.......Тва едно - другото е че в 90% от случайте спирачките могат с лекота да превъзмогнат сцеплението което гумите могат да доставят на асфалта, така че има един момент в който и 20 бутално брембо да си сложи човек, с 400мм дискове дори, спирането няма да се промени, тъй като гумата може да достави определена доза сцепление, и след като границата бъде премината, каквито и спирачки да се сложат е все тая.......А точно тази граница производителя е определил доста добре........Затова ако колата не се кичи със семи или полу сликове, не се кара на писта или по подобни мероприятия, подържането на изправна спирачна система и периферията и е повече от достатъчно......Е, да - Брембото изглежда готино, но не си заслужава труда и цената......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Това, че е безсмислено слагането на брембото ми е пределно ясно. Тя колата и сега спира ужасно добре, особено след като кантара замина, че преди отзад нямаше никой...Беше ми интересно, тъй като някъде в полския форум бях чел(с google translate), че има някакви драми, но не успях да разбера какъв точно е проблема. В интерес на истината ако ми изпаднат брембовци на добра цена, не бих се замислил да ги сложа, дори само заради вида им........ От 166-цата ако се сложат апарати, дисковете ще се съберат ли в 16-ките от 20VT
Някой има ли инфорамция за тази кола: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=37se75 ? От доста години виси на една отбивка по пътя София - Благоевград. Чудя се дали да влизам във филма и да я взема за донор, но ме притесняват малко документално нещата. Колата има някакви италиански документи, със заличен номер е на мотора и имало някакви документи от сервиз в Италия, че е без номер на мотора. Не е регистрирана защото била вкарана, когато е била акцизна и била в заварено положение(по думи на продавача, не знам дали това пречи). До колкото разбрах за да регистрирам мотора в кат ми трябва фактура за мотора и удостоверение, че колата е бракувана. Чудя се тази кола как може да се бракува и фактура откъде да взема? Според вас дали ще имам проблем да го регистрирам този мотор в КАТ, след минаване на Технотест? И някой ако знае нещо за техническото състояние на колата ще ми е полезно, да не се разкарвам напразно....
Коментар