По принцип, на всеки автомобил, производителят слага такава резерва, че да се изминат 100 км. Т.е., колкото е разхода по книжка, толкова би трябвало да е резервата. Това знам аз. Дали е така, нека и колегите да кажат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
the_reapar написа:Здравейте, нов съм и се извинявам ако темата ми не е за тук.Искам да попитам колко е резервата на Fiat Сoupe 2.0 16v.Като светне лампата г/д колко км. могат да се минатFiat Coupe 2.0 16V
Коментар
-
the_reapar написа:Здравейте, нов съм и се извинявам ако темата ми не е за тук.Искам да попитам колко е резервата на Fiat Сoupe 2.0 16v.Като светне лампата г/д колко км. могат да се минат
Коментар
-
От няколко дни раздавам газ на купето (предимно късно вечер по празните булеварди). Сложих новите накладки и дискове и разликата в спирането е голяма! За пореден път съм много доволен от червеното ЕВС!!Вчера на прибиране към нас реших да подам газ как си трябва и от първа на втора нещо каза бум-пляс-тряс. Загубих мощност и някакви странни стържещо-метални звуци от пред, придружени със звук на странно фучаща турбина ме накараха да спра максимално бързо Бърз поглед под капака и видях проблема - един от маркучите от турбото към челния кулер беше "изплют". Днес на светло след по-обстойно поглеждане на колата в сервиз на крик, открихме че самата Т-болт скоба направо се е скъсала...Като цяло още от самото начало имах доста проблеми с тези Т-болт скоби. Постоянно ги пристягах и винаги имах някакъв "теч на бууст" от някъде (а и още едно момче с Пунто ГТ, което също си взе от тях). Закупени са от тунинг-партс.бг и предполагам са китайчета или турски. Леко по-леко започнах да ги сменям със скоби от Проспийд (made in germany) и веднъж стегнати, повече нямах проблем с тях. Та тази остана последна и вече се надявам всичко да е ОК Сега бууста на колата идва едно 1000 оборота по-рано и като цяло върви доооста по-добре от преди с изпускащите скоби Също така открих, че задните ми амортисьори са за кофата Но това ще го поправим много скоро (тези дни)FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
В интерес на истината, много хора са ме питали защо не му забода една "газова инжекция" и да си се воза с купето като евридей кар На този етап колата я ползвам, както писах само за фън - вечер, когато трафика е минимален и събота-неделя, така че за сега и смогвам на горенето и газта не седи пред мен като опцияFIAT Coupe 16VT
Коментар
-
digitalundgrd написа:В интерес на истината, много хора са ме питали защо не му забода една "газова инжекция" и да си се воза с купето като евридей кар На този етап колата я ползвам, както писах само за фън - вечер, когато трафика е минимален и събота-неделя, така че за сега и смогвам на горенето и газта не седи пред мен като опция"The Alfa 155 Q4: This car is everything a Toyota Corolla isn't." - Jeremy Clarkson
Коментар
-
От днес сме със сменени задни амортисьори - жълто Кони Спорт Натегнах ги на макс като целя по-твърда задница -> по-малко недозавиване (нещото, от което страдат колите с предно предаване), а и при драг по-твърдата задница означава, че предните гуми ще се "вдигат" по-малко, тъй като и задницата няма да "потъва" толкова, колкото преди със старите заминали амортисьори.Друг мод, който намалява недозавиването и много искам да си купя е по-дебела задна стаб.щанга Сток е 19мм, а от fccuk - форума много хвалят 22мм-тунинг задна стаб.щанга. Коренно променяла поведението на купето в завои и на писта. Като цяло на Алфата ми съм го изпробвал този "мод" с по-дебелата задна стаб.щанга и бях мноооого доволен на Серес Също така днес ми пристигна новият джиджан буустметър Изглежда доста арно Само трябва да измисля как и къде да го сложа, че не ми допадат тия "рацерските" на колонката, където ги редят...Предпочитам нещо по-елегантно и да бъде почти като фабрично. На по-новите купета съм виждал, че ги слагат на мястото на часовника, но моята е от по-старите и часовника е дигитален и не става там Скоро и снимки...FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
digitalundgrd написа:От днес сме със сменени задни амортисьори - жълто Кони Спорт Натегнах ги на макс като целя по-твърда задница -> по-малко недозавиване (нещото, от което страдат колите с предно предаване), а и при драг по-твърдата задница означава, че предните гуми ще се "вдигат" по-малко, тъй като и задницата няма да "потъва" толкова, колкото преди със старите заминали амортисьори.Друг мод, който намалява недозавиването и много искам да си купя е по-дебела задна стаб.щанга Сток е 19мм, а от fccuk - форума много хвалят 22мм-тунинг задна стаб.щанга. Коренно променяла поведението на купето в завои и на писта. Като цяло на Алфата ми съм го изпробвал този "мод" с по-дебелата задна стаб.щанга и бях мноооого доволен на Серес Също така днес ми пристигна новият джиджан буустметър Изглежда доста арно Само трябва да измисля как и къде да го сложа, че не ми допадат тия "рацерските" на колонката, където ги редят...Предпочитам нещо по-елегантно и да бъде почти като фабрично. На по-новите купета съм виждал, че ги слагат на мястото на часовника, но моята е от по-старите и часовника е дигитален и не става там Скоро и снимки...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар