За да не спорим излишно, ще прикрепя страницата от сервизната книгаСондата независимо на каква марка и модел е монтирана, работи на един и същ принцип.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
VET написа:Къци, съжалявам, че ще ти противореча, но умрялата сонда бърка работата на мотора при всички режими. Тая теория, че сондата има роля само когато достигне определена температура, честно да ти кажа хич не е вярна. Нашите мотори -2,0 16 адски се влияят от забила сонда, а за опелите да не говорим. Но си прав за температурния датчик. И от него може да има такива проблеми. Най-добре е да се прочете колата.Fiat Coupe 2.0 16V
Коментар
-
Здрасти Къци, абсолютно съм съгласен, че това което си постнал е вярно :D , да ама как ще обясниш, че като смениш сондата, колата ти започва и да пали по различен начин, и да работи по различен начин студена . Нещо да не се ядосаш че ти противореча, че ми трябваш :D , ама аз само такова, опит споделям :D Ивчо, ако ти е забила сондата грешка няма да видиш. Гледа се в реално време какво показва сондата. Освен това се гледат и доста други показатели, защото грешки може да няма, ама като му се подават глупости на ЕКУ-то, няма как да работи нормално. Явно в тези сервизи, където си я карал нямат техника за нашите стари и обикновени автомобили , защото аз си я чета с най-обикновена ВИЗА.
Коментар
-
VET написа:Здрасти Къци, абсолютно съм съгласен, че това което си постнал е вярно :D , да ама как ще обясниш, че като смениш сондата, колата ти започва и да пали по различен начин, и да работи по различен начин студена . Нещо да не се ядосаш че ти противореча, че ми трябваш :D , ама аз само такова, опит споделям :DAlfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
d1am0nd написа:Колеги колко бара е оптималното налягане за Купе 16v турбо ? Ако е 1 и малко зле ли е ?FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
За налягане на маслото говорим извинявам се за неудоточнението от моя страна ... ами много интересно е че на уреда на таблото е разграфен до 3 бара :D. Аз питам дали е нормално налягането да се върти около 1 бар без да се натиска колата по време на нормално каране.П.п. Маслото е Sunoco Racing, но не му знам вискозитета ....
Коментар
-
d1am0nd написа:За налягане на маслото говорим извинявам се за неудоточнението от моя страна ... ами много интересно е че на уреда на таблото е разграфен до 3 бара :D. Аз питам дали е нормално налягането да се върти около 1 бар без да се натиска колата по време на нормално каране.П.п. Маслото е Sunoco Racing, но не му знам вискозитета ....
Коментар
-
u_bo
[quote="ФЕРАРИСТ"]VET написа:.....когато си взех черната 156, 5 месеца се борих със глъхненето на обороти и гърмене в колекторите при първо палене сутрин........пука трещи, след 6-7 сек се оправя и няма проблеми......Смених всичко което може да оказва влияние на сместа, мафове, ламбди, темп сензори, ...И нищо......Докато една вечер не смених гарнитурата на капака на клапаните - на сутринта като запалих колата и помен нямаше от това нещо, и така вече 5та година.....знам че е нелогично, знам че не съм направил нищо което да промени нещо по проблема, но е факт че от това се оправи......
Коментар
-
И аз си мисля, че проблема при Ферариста е бил нещо в контактите. Но при него е единичен случай, докато аз говоря за 50-тина автомобила на които съм сменил сонда и почти винаги има ефект още при паленето. Интересното при 2,0 16-ките на фиат, е че реагират различно на умряла сонда. Едни пушат като кумини, други забиват, трети се чудят какво да правят. Другото интересно, е че след смяна на сондата, някои Купета, тръгват без проблем, а при други, докато не изчистиш грешката, не искат и не искат да работят. Изчистваш грешката и всичко си идва по местата А ЕКУ-тата са еднакви и по принцип би трябвало само да запомнят грешката, но не и да се влияят от нея, след отстраняване на проблема.А това за 1 бар налягане на маслото, или е мъртъв датчика или тоя мотор е пътник. Лошото е, че общо взето, датчика отчита вярно ниските стойности.
Коментар
-
Сондите "умират" по различен начин - едни са мързеливи, други са си харесали някакво напрежение и си дремят на него, трети пък не им работи(или не се управлява) подгряването и така на практика в градски условия бавно достигат работна температура.....Единственото за което се сещам като причина за влошен студения старт причинен от повредена сонда е лошия нагар който остава по свещите заради на практика нерегулираната смес.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар