Колеги имам едно питане представляват ли интерес кори за под двигателя? Говорим за нови и много пластични. Не се бях сещал да проверя до момента именно за купе Ако случайно някой има интерес да пише
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
70 български пари и доставка 2-3 седмици Сега получих доставката за алфа ромео :D Като ще ги поръчам евентуално на доверие т.е не се иска каквото и да е от вас до момента на получаването
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Аз искам да я видя как изглежда! :D Това е най-дефицитната част за Купе! По-рядко срещана е дори от джанти от турбо плюс версията Аз имам кора, но й липсва парченце и съм я свалил. Питал съм около 20 колеги, които продават Купета на части - никой дори не я е виждал :D
Стиловите 17-ки с 20мм фланци и гуми 215/45 за съжаление опират леко в решетката на подкалника, която е леко издадена при пълен волан. Варианта за да не опира е да мина на 215/40 гума или да махна фланците отпред, но честно казано не ми харесват и 2-та варианта. Та някаква идея колко е дебела пластмасата на подкалника там, че мисля да и причиня лоши работи?
Аз искам да я видя как изглежда! :D Това е най-дефицитната част за Купе! По-рядко срещана е дори от джанти от турбо плюс версията Аз имам кора, но й липсва парченце и съм я свалил. Питал съм около 20 колеги, които продават Купета на части - никой дори не я е виждал :D
снимка утре ще мога да кача
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
пали шлаифаа и деистваии ... поне аз така си реших проблема с зимните гуми ... :D и като и одариш 2-3 свински опашки"да прибере малко" и си готов
Нещо такова ще се случва, само да не се разпаднат Отзад пък при по-големи неравности само едното колело опира някъде, но като го кача на някой бордюр за да влезе в калника, не ми излгежда да е във веждата....
Година и половина карах с 205/45/17, обаче не ми харесваше как седи на джантата този размер. Нещо ми малееха в калниците, а и не покриваха джантата добре. Сега съм на 215/45/17 и поне за мен това е най-подходящия размер 17-ка за купето. Ако ще караш с някакви джанти като моите с ЕТ41, които си плачат за фланци, не знам как ще събереш 225-ци....
Да ЕТ 41 7Ж е джантата (мишо шумахер едишъна от стило). Реално фланци не мисля да слагам, искам само да не опират гумите и да са по широчки, за да може да стартира купето по-арно муахахх
Гледам, че някои от вас са сменяли ламбда сонда. Какви са й симптомите, ако е прецакана? Чел съм поне 10 версии и при всяка марка май е различно.От изветно време имам проблем, който се изкразява в неравномерна работа на колата, докато е студена. Усещам я, че дави, дори се слува да изгасне понякога. Като изключа от скорост, оборотите първо удрят до 500, като падат супер рязко и тогава стават нормални. Чека свети, като след известно време гасне. Случва се и да не изгасне, дори след продължително каране. Даже може да я оставя да работи на място, докато загрее в работни граници и с тръгването си прави магариите 1-2 мин., след което се оправя. Най-проблемна е на 1-ва и 2-ра. Като е на скорост пък, оборотомера се мята яко и придръпва зверски. Не е много здравословно да се кара с кофти смеси, мисля, а и е дразнещ проблем като цяло.Кофтито е, че до момента са й разчели компа само на едно място и казаха, че няма записани грешки. Възможно ли е в такъв случай да е от стъпковия мотор? Чистил съм го, че беше позадръстен, после го смазах, но проблема пак си го имаше още при първото палене. Само дето работи на една идея по-ниски обороти топла.Като е студено времето, разбирайте под нулата, колата няма абсолютно никакви проблеми и си върви много гладко и равномерно.Проблем е и трудното палене понякога. Работи неравномерно и гасне веднага щом я запаля. Ламбдата контролира ли по някакъв начин запалването, защото си мисля, че тя прави само анализ на газовете, пък то няма такива, а колата не иска да запали понякога от първия път.Прокъсана ми е меката връзка. Възможно ли е да взима грешни данни сондата и да бърка смесите?
Сондата се взима под внимание чак когато е достигнала работна температура, така че проблем в нея не би причинил описаните от теб симптоми.Бих те посъветвал да провериш стойностите на температурния датчик при различните температури. Остава обаче и съмнението за проблем в стъпковия мотор.Ако имаш път през Красно село, мини да видиш гумите които в момента са на Купето и ако ти харесват ще се разберем нещо.
Къци, съжалявам, че ще ти противореча, но умрялата сонда бърка работата на мотора при всички режими. Тая теория, че сондата има роля само когато достигне определена температура, честно да ти кажа хич не е вярна. Нашите мотори -2,0 16 адски се влияят от забила сонда, а за опелите да не говорим. Но си прав за температурния датчик. И от него може да има такива проблеми. Най-добре е да се прочете колата.
Коментар