Колеги имам едно питане представляват ли интерес кори за под двигателя? Говорим за нови и много пластични. Не се бях сещал да проверя до момента именно за купе Ако случайно някой има интерес да пише
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
kaci написа:Давай конкретна оферта.Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
Стиловите 17-ки с 20мм фланци и гуми 215/45 за съжаление опират леко в решетката на подкалника, която е леко издадена при пълен волан. Варианта за да не опира е да мина на 215/40 гума или да махна фланците отпред, но честно казано не ми харесват и 2-та варианта. Та някаква идея колко е дебела пластмасата на подкалника там, че мисля да и причиня лоши работи?
Коментар
-
Iv4o написа:Аз искам да я видя как изглежда! :D Това е най-дефицитната част за Купе! По-рядко срещана е дори от джанти от турбо плюс версията Аз имам кора, но й липсва парченце и съм я свалил. Питал съм около 20 колеги, които продават Купета на части - никой дори не я е виждал :DSedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
d0b0 написа:пали шлаифаа и деистваии ... поне аз така си реших проблема с зимните гуми ... :D и като и одариш 2-3 свински опашки"да прибере малко" и си готов
Коментар
-
Година и половина карах с 205/45/17, обаче не ми харесваше как седи на джантата този размер. Нещо ми малееха в калниците, а и не покриваха джантата добре. Сега съм на 215/45/17 и поне за мен това е най-подходящия размер 17-ка за купето. Ако ще караш с някакви джанти като моите с ЕТ41, които си плачат за фланци, не знам как ще събереш 225-ци....
Коментар
-
Гледам, че някои от вас са сменяли ламбда сонда. Какви са й симптомите, ако е прецакана? Чел съм поне 10 версии и при всяка марка май е различно.От изветно време имам проблем, който се изкразява в неравномерна работа на колата, докато е студена. Усещам я, че дави, дори се слува да изгасне понякога. Като изключа от скорост, оборотите първо удрят до 500, като падат супер рязко и тогава стават нормални. Чека свети, като след известно време гасне. Случва се и да не изгасне, дори след продължително каране. Даже може да я оставя да работи на място, докато загрее в работни граници и с тръгването си прави магариите 1-2 мин., след което се оправя. Най-проблемна е на 1-ва и 2-ра. Като е на скорост пък, оборотомера се мята яко и придръпва зверски. Не е много здравословно да се кара с кофти смеси, мисля, а и е дразнещ проблем като цяло.Кофтито е, че до момента са й разчели компа само на едно място и казаха, че няма записани грешки. Възможно ли е в такъв случай да е от стъпковия мотор? Чистил съм го, че беше позадръстен, после го смазах, но проблема пак си го имаше още при първото палене. Само дето работи на една идея по-ниски обороти топла.Като е студено времето, разбирайте под нулата, колата няма абсолютно никакви проблеми и си върви много гладко и равномерно.Проблем е и трудното палене понякога. Работи неравномерно и гасне веднага щом я запаля. Ламбдата контролира ли по някакъв начин запалването, защото си мисля, че тя прави само анализ на газовете, пък то няма такива, а колата не иска да запали понякога от първия път.Прокъсана ми е меката връзка. Възможно ли е да взима грешни данни сондата и да бърка смесите?Fiat Coupe 2.0 16V
Коментар
-
Сондата се взима под внимание чак когато е достигнала работна температура, така че проблем в нея не би причинил описаните от теб симптоми.Бих те посъветвал да провериш стойностите на температурния датчик при различните температури. Остава обаче и съмнението за проблем в стъпковия мотор.Ако имаш път през Красно село, мини да видиш гумите които в момента са на Купето и ако ти харесват ще се разберем нещо.
Коментар
-
Къци, съжалявам, че ще ти противореча, но умрялата сонда бърка работата на мотора при всички режими. Тая теория, че сондата има роля само когато достигне определена температура, честно да ти кажа хич не е вярна. Нашите мотори -2,0 16 адски се влияят от забила сонда, а за опелите да не говорим. Но си прав за температурния датчик. И от него може да има такива проблеми. Най-добре е да се прочете колата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар