Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане към колегите с Купета!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малко неделен пазар.... Нали са ми малко джантите, та още едни..... От донора свалих и МОМО фланци с болтовете за смешни пари, но тези глупаци в моргата счупиха леко единия. Някой може ли да даде съвет, дали ще имам проблем с баланса и дали може да се оправи някак?
    ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
    Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
    Jet Black E46 M3

    Коментар


      Откъде ги набара 16-ките и колко ти стъпиха? Може и на лично
      Fiat Coupe 2.0 16V

      Коментар


        От този гроб http://avtochasti.cars.bg/u882170
        ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
        Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
        Jet Black E46 M3

        Коментар


          injekciona написа:
          ..... От донора свалих и МОМО фланци с болтовете за смешни пари, но тези глупаци в моргата счупиха леко единия. Някой може ли да даде съвет, дали ще имам проблем с баланса и дали може да се оправи някак?
          Принципно - не, грамажа е малък на откъснатата част и е на малко разстояние от центъра. Но ако те притеснява - откърши и срещуположното - аз като гледам от едната страна вече се е отчупило.
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            injekciona написа:
            От този гроб http://avtochasti.cars.bg/u882170
            Като се сетя колко пари ми поискаха за предния капак, представям си, колко ли са поискали за джантите

            Коментар


              Поносимо, 300 камъка.... А капака ти ли си го отнесъл, че липсваше?
              ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
              Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
              Jet Black E46 M3

              Коментар


                injekciona написа:
                А капака ти ли си го отнесъл, че липсваше?
                Не, успяха да ме откажат по телефона.

                Коментар


                  От както застудя пръскалките на чистачките пак спряха да работят нормално. Пръскат слабо, където си поискат и замазват здраво. Миналта година смених тройника с нов, но нямаше особено подобрение. Карам с течност задължитено за поне -30, че първата зима с купето на Боровец ми замръзнаха маркучите с една течност за -20 и в кишата беше голяма забава прибирането Вече не знам какво да правя, освен да сменя и моторчето... Лятото си пръскат ок, но застудее ли малко...
                  ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                  Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                  Jet Black E46 M3

                  Коментар


                    injekciona написа:
                    От както застудя пръскалките на чистачките пак спряха да работят нормално. Пръскат слабо, където си поискат и замазват здраво. Миналта година смених тройника с нов, но нямаше особено подобрение. Карам с течност задължитено за поне -30, че първата зима с купето на Боровец ми замръзнаха маркучите с една течност за -20 и в кишата беше голяма забава прибирането Вече не знам какво да правя, освен да сменя и моторчето... Лятото си пръскат ок, но застудее ли малко...
                    И да смениш моторчето - все тая 6-та зима ще е сега, откакто съм с Купето и все си замръзват пръскалките. Не съм пробвал изцяло със спирт в казанчето, но подозирам, че тогава нещата може и да си дойдат по местата Оправят се като поработи малко колата, но сутрин няма никой, задължително. Аз съм свикнал вече и не ми прави впечатление. А може и течностите на пазара да са смотани. Но е факт, че на колата на баща ми не замръзват, дори в повечето случаи карам с лятна течност там. Уловката е, че има нагревател, колкото бързовар в казанчето с течността :D
                    Fiat Coupe 2.0 16V

                    Коментар


                      Хи, от седмица съм собственик на купе 1.8 имам няколко въпроса. Пиша в тази тема, понеже прочето 4-5 страници назад и видях че се дискутират най различни болежки! Та искам да питам. Нормално ли е уреда за налягането на маслото да надминава делението което е до 3, стрелката задминава тройката с около сантиметър, това се случва веднага след запалване. Без значение на топъл или студен двигател, другото което е, че като дам на контакт и стрелката за налягане на маслото веднага започва да се качва сама, ако трябва ще направя един клип как пали и какво се случва! В същото време температурата на водата май варира нормално седи на чертичката под 90 градуса! А датчика за температурата на маслото едва надминава 40 градуса? Направи ми впечатлени че при 90 градуса чух перката да върти, а температурата на маслото беше около 2-3-4 милиметра над 40? Не съм обслужил още колата имам изминати около 60км, маслото е пълна боза! На студен мотор е добре но по загрее ли започва да чукат клапаните яко! Предполагам, че е от кофти маслото. Идеи и съвети ?

                      Коментар


                        Това с уреда не е нормално, температурата на маслото и на моето 2.0 16vt ако не му задавам не надминава 60те градуса шума от клапаните на загрял мотор не е много добър, може и вариатора да е сдухан...
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          S.W.A.T. написа:
                          Това с уреда не е нормално, температурата на маслото и на моето 2.0 16vt ако не му задавам не надминава 60те градуса шума от клапаните на загрял мотор не е много добър, може и вариатора да е сдухан...
                          Предположение за уреда? Според това което прочетох за вариатора, напълно е възможно чукането да идва от него. Но според това което прочетох също може да чука и от кофти масло, което при мен е 201% Гъсто на студен мотор и като вода на топъл. Та значи, за температурният датчик притеснения няма? По скоро да се притесня за налягането на маслото или пък уреда /не знам дали има възможност самият уред да е прецакан, но не вярвам/. Къде да се търси проблем с това налягане?

                          Коментар


                            Най-вероятно датчика за налягането на маслото ти е прецакан. Щом и на контакт си подскача и показва някакви измислени стойности.. А уреда за налягането на маслото има ли пречка след 3? Трябва да има едно палче, подобно на това, което спира оборотомера на 500, като изгасиш колата. Не знам как е при другите, но на загрял мотор и празен ход в момента ми държи 1. С масло 5w50 съм. Със златната селения ми държеше 0.5, че даже се и колебаеше, падаше и до 0. Да не говорим, че в студа сега двигателя работи доста по-балансирано. Имам чувството, че на тази Селения май само името й е останало..Иначе и моето масло е на 60-70 градуса. Ако я настъпвам, може да достигне 90-100.А за температурата на водата - най-вероятно ти е прецакан термостата. Отваря по-рано и затова ти стои чертичка под 90-те градуса. Смених моя, който беше забил в отворено положение, но се оказа прецакан и пак си отваря по-рано. Щом е само чертичка надолу - радвай се. Като започне изобщо да не загрява, тогава вече е страшно, най-вече през зимата Прилагам една размазана снимка, за да се видят относителните стойности на колата при извънградско каране.
                            Прикачени файлове
                            Fiat Coupe 2.0 16V

                            Коментар


                              Ето клип какво показват уредите. Колата не е палена от 2 дни запали от първото завъртане! Тези дни ще я раздвижа малко извънградско и ще направя клип на топъл мотор какво показва! Уредът за температурата на маслото показва същото като снимката от 1-вият пост на 1-вата страница ! Поздрави!http://www.youtube.com/watch?v=Ezm2t...ature=youtu.be

                              Коментар


                                durex_a написа:
                                Ето клип какво показват уредите. http://www.youtube.com/watch?v=Ezm2t...ature=youtu.be
                                Класически случай на демонтирана и след това некоректно монтирана стрелка (на уреда за налягането ма маслото)!!!Сложи някоя снимка на Купето да го видим :D

                                Коментар

                                Working...
                                X