Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане към колегите с Купета!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аз тук не влизам много често, но в Алфа Ромео форума съм написал кое, как и какво даде купето на диното в проспийд Кулера влиза без никакви грижи, даже не сме рязали нищо по бронията. Всичко е добре прикрито (а не в стил вижте имам кулер ). Само си вземи хубави скоби за турбо пътищата, че с евтините бера ядове
    FIAT Coupe 16VT

    Коментар


      Колеги дайте идея къде да монтирам буустметъра, че аз нещо не мога да се реша. 52мм е уреда, като нещо не ме радва на гредата
      Fiat Coupe 16V Turbo

      Коментар


        на конзолата на волана ?
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          там ше крие някоя важна ламБа по таблото :D
          Fiat Coupe 16V Turbo

          Коментар


            Гледал съм клипчета по тубето как са си наредили уредите на конзолата, под радиото. Идейно е, но ще е трудоемко - сваляне, рязане. Друг вариант е да стоят като.. да не казвам какво някъде по таблото :D
            Fiat Coupe 2.0 16V

            Коментар


              След една година търсене най-накрая събрах капачките за 17-ките, даже и една бонус. Сега остава да се освежат джантите в някой по-тъмен цвят за другия сезон и да им измисля накакъв дизайн, че тази синя емблема на FIAT e Yellow_Flash_Colorz_PDT_43 . Някой да препоръча прахово в София?
              Прикачени файлове
              ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
              Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
              Jet Black E46 M3

              Коментар


                джанти на прахово не е добра идеяпо доста причини

                Коментар


                  hf hpe написа:
                  джанти на прахово не е добра идеяпо доста причини
                  Какви, това, че се лющи цялото покритие при удар, а не само лака ли?Аз пък знам за прахово боядисани джанти, дето от години не са мръднали. Едни от тях са джантите на Ягуара на бившият ми шеф. 20 инчови са. Не е като да няма площ, дето да се удрят :D Карат се и зимата даже..Иначе и аз съм пред подобна питанка, че имам в нас едни "перфектни" 16-ки, според момчето, дето ми ги прати от Добрич.Към момента най-силно ме влече тъмния графит.Моите, вместо да ги песъкоструя за 100 лв., ще ги обработя сам. Взел съм си Терминатор. Сваля боята, но с основата не се справя. Ще ги матирам малко след това и ще ги дам да ги пръснат. Ако не са надули много цените де. Ако ли не - запретвам ръкавите като се стопли и със спрейчетата
                  Fiat Coupe 2.0 16V

                  Коментар


                    injekciona написа:
                    Някой да препоръча прахово в София?
                    За прахово може да ползваш хората при които чистих и боядисвах моите джанти.Може да ги видиш тук и на тази снимка (която май я няма в темата за Бравото): Същите хора бяха ползвани за чистене и боя на капака на клапаните на единия ми мотор(в момента капака е монтиран на Купето).Общо взето съм доволен като качество и цена на услугата.Довечера ще се опитам да намеря техен телефон.Намират се в двора на Оптико-механичния завод в София.

                    Коментар


                      Iv4o написа:
                      Какви, това, че се лющи цялото покритие при удар, а не само лака ли?Аз пък знам за прахово боядисани джанти, дето от години не са мръднали.
                      Ппраховото не е препоръчително, защото след него омеква алуминия и оригинални здрави джанти, който не са се кривяли преди това, след прахово ги изправяш всеки сезон.
                      Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                      Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                      Fiat Tipo 1991 - ex
                      Fiat Uno Fire - ex ex

                      Коментар


                        nastybg написа:
                        Ппраховото не е препоръчително, защото след него омеква алуминия и оригинални здрави джанти, който не са се кривяли преди това, след прахово ги изправяш всеки сезон.
                        Такива басни съм слушал много, ама аз от 98ма година все на прахово си боядисвам джантите и досега проблеми не съм имал.Ако се спазват определени технологични процедури и се ползват услугите на разбиращи хора няма да има никакъв проблем.

                        Коментар


                          kaci написа:
                          Такива басни съм слушал много, ама аз от 98ма година все на прахово си боядисвам джантите и досега проблеми не съм имал.Ако се спазват определени технологични процедури и се ползват услугите на разбиращи хора няма да има никакъв проблем.
                          Аз казвам какво знам ... от човек занимавал се с прахово, оригинални хубави джанти с примеси на цинк и магнезии по книжка издържат на термична обработка до 200+ градуса, ако се вземе това под внимание и се знае на колко градуса ще ги пекат майсторите съм сигурен, че ефекта ще е уникален, но това зависи от джантата и майстора. За съжаление в Бг "майстори" много, но майстори трудно се намират.
                          Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                          Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                          Fiat Tipo 1991 - ex
                          Fiat Uno Fire - ex ex

                          Коментар


                            То при праховото проблемни са и капачките.... Не знам тези, които предлагат таква услуга дали пръскат и капачките или ще трябва да тормозя бояджията ми, да ги боядисва в същия цвят. За омекването на алумния и аз съм чувал, но пък 15-ките на купето са минавани прахово и колко бой са яли само те си знаят... kaci, ако намериш координати и споделиш и цена на лични, ще съм ти много благодарен
                            ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                            Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                            Jet Black E46 M3

                            Коментар


                              Добре де, препоръчайте друг вариант освен праховото, щом е толкова вредно.. Само да не е при някой келеш, дето се е помисли за големия бояджия, маца ги пред блока и иска по 50 лв. на джанта Между другото споментатите от мен 20-ки вече 2 години след праховото се търкалят и има няма нищо. Пък и гумите не е като да са от най-високите. Май бяха с профил 35, включително и зимните :D
                              Fiat Coupe 2.0 16V

                              Коментар


                                http://www.facebook.com/pages/FIAT-C...2079202?ref=hl Имаме си фен страница
                                Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                                Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                                Fiat Tipo 1991 - ex
                                Fiat Uno Fire - ex ex

                                Коментар

                                Working...
                                X