За срещи и уговорки относно Италфеста Ви моля да ползвате темата в съответният раздел на форума.Благодаря за разбирането и Ви желая много приятни емоции и достойно представяне на модела!
Колеги днес забелязах, че като колата работи на място и напомпам педала на спирачката, оборотите се вдигат с 200 (отиват от 800 на около 1000)... Щом спра да помпам спирачката, оборотите си идват пак на 800. Принципно нямам никакви проблеми със спирачките, спират перфектно, оборотите на празен ход, също са ми бетон (ако не помпам спирачката)...Това, което се случва нормално ли е или е показател, че от някъде смуче въздух ?
Колеги днес забелязах, че като колата работи на място и напомпам педала на спирачката, оборотите се вдигат с 200 (отиват от 800 на около 1000)... Щом спра да помпам спирачката, оборотите си идват пак на 800. Принципно нямам никакви проблеми със спирачките, спират перфектно, оборотите на празен ход, също са ми бетон (ако не помпам спирачката)...Това, което се случва нормално ли е или е показател, че от някъде смуче въздух ?
Нормално е При помпенето от сервоусилвателя на спирачките влиза малко въздух в двигателя, и тъй като работи леко с богата смес на празен ход му се вдигат оборотите. Аз така си регулирам празния ход на газовата уредба (обикновено АГУ) вече на трета кола (а и на баща ми колите) и до сега метода не ме е подвел: Ако при припомпване оборотите паднат - значи сместа е бедна. Ако се вдигнат много значи е богата. Ако не се променят или се вдигнат малко е О.К.
Колеги днес забелязах, че като колата работи на място и напомпам педала на спирачката, оборотите се вдигат с 200 (отиват от 800 на около 1000)... Щом спра да помпам спирачката, оборотите си идват пак на 800. Принципно нямам никакви проблеми със спирачките, спират перфектно, оборотите на празен ход, също са ми бетон (ако не помпам спирачката)...Това, което се случва нормално ли е или е показател, че от някъде смуче въздух ?
Нямаш ли течове, свиркай си и тва е.....
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Колеги днес забелязах, че като колата работи на място и напомпам педала на спирачката, оборотите се вдигат с 200 (отиват от 800 на около 1000)... Щом спра да помпам спирачката, оборотите си идват пак на 800. Принципно нямам никакви проблеми със спирачките, спират перфектно, оборотите на празен ход, също са ми бетон (ако не помпам спирачката)...Това, което се случва нормално ли е или е показател, че от някъде смуче въздух ?
Нямаш ли течове, свиркай си и тва е.....
абсолютно нормално чудя се що се втилясваш като е перфектен
Така смених си водния радиатор най-накрая, че с две италиански коли е трудно с финансите Иии докато подгрявахме купето се зароди един лек спор за ето този звук, който се чува от филтъра (конуса), когато даваш газ, рязко пускаш педала, блоу офф-а изсъсква и след това е въпросния звук. http://www.youtube.com/watch?v=EAZxz...рочетох в нета, че това било опасно за турбото, защото в същност представлявало въздух, който се връща обратно към турбото и "забавя" въртенето на перката...
Ако на тоя клапан се регулира натегнатоста на пружината, я отпусни малко. Явно вакума който се образува пти затварянето на дросела не е достатъчен за отварянето му.
Колеги да ви питам, дали на някой му се намира една такава джвъга, която насочва въздуха към духалката на пасажера? Видях, че и на Ферариста това му е липсвало на Купето и ще ползвам снимка от неговата тема...
Понеже продавам за смешни пари едни свещи денсо иридиум на буквално 400км за фиат купе турбо 16в, пиша тук ако случайно някой колега търси, да хвърли един поглед тук : http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...112526#1112526
А ти случайно да си минавал през Орлинчо скоро и си траеш нали :D Как е сега,по-добре ли дърпа Купенцето?Трябва някой път да се видим групата,а и ми е много интересно къде го смести тоя кулер
Fiat Coupe: 16V Turbo
FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA
Коментар