Момци дойде време да засиля леко купето...Я дайте мнение за кулер с размери 550x230x65mm ще пасне ли от пред без да се режат брони-мрони итн (плъг енд плей) и като големина добре ли ще бъде с презумция колата да се кара първоначално със стоковата детска турбина, а на по-късен етап до година и с по-голяма....Лага по-голям ли ще е спрямо стоковия кулер? Последен въпрос : До 300 коня ще ме "изкара" ли тоз кулер или ще се наложи да се слага по-голям след като сменя и охлюва?
ще те изкара кулера, но по принцип по-голям ще е още по-добре, няма на практика негативни влияния като увеличен лаг да речем, ако щеш и двойно по-голям да побереш.Лага се определя от вида на турбото.
Този модел джанти е сравнително рядък, но по големия проблем е "двойното" плащане на доставка!!!Ако се използва някоя от фирмите които доставят стоки от Англия, ще трябва да платите около £1 на всеки килограм. Една такава джанта с гума (в 99% от случаите се продават с гуми) тежи около 20кг.Отделно се плаща и за вътрешна доставка която е около £40.Дори някой да ти подари джантите там, пътя до България ще е около 300лв. така че има логика тези неща да са скъпи
300лв само за джантите. Повече от тази цена честно казано на дали бих дал, колкото и да са редки тук. На мен ми обявиха в Перник преди време в една морга цена от 600лв само за джаните, които бяха в отвратително състояние. Като им платиш изправянето и пребоядистването излизат 8-900лв... Безумие е поне за мен да се набият такива пари за нещо струващо 50-100 паунда, особено когато за тези пари има далеч по-красиви джанти за купе... Ако изпаднат такива джанти, бих имал интерес към тях ако колегата S.W.A.T. се откаже, все пак той първи си пусна запитването
Ако са тъмно сиви, като боята на пунтото може да измислим и бартер за мойте 17-ки с гумите, съответно 16-ките ако може да са с гуми .... много се наредихме на опашката ... в последно време се замислям да минавам на по малки джанти, идеята е да ускорим малко вървежа
Така имам 2 новини...Едната добра, другата лоша....Лошата е, че някой доброжелателен съсед, ме е издебнал (видял е колата, че седи и не се кара), докато бях на море и ми е съсипал целия таван на купето с яйце, което след като е седяло може би 5-7 дни на жегата, беше станало като разлято лепило "капчица"... И това на кажи-речи целия таван + няколко пръски по преден капак и задна брония... Опитахме да го пастираме с пастите на 3М + водна шкурка, но за съжаление е престояло прекалено дълго и лака е съсипан...Явно ще се наложи пребоядисване Добрата новина е, че си закупих чисто нов кулер 550x230x65mm за 190лв, което ми се стори добра цена....
Лошата новина наистина е лоша ,но все пак гледай напред :D -все пак живеем в Булгаристан,аман от глупаци дет се казва.Честито за кулера,дано го сместиш без много мъки,а и цената е добра.Вече става интересно,давай снимки и резултати.Успех
Fiat Coupe: 16V Turbo
FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA
Така днес получих неочакван "подарък" от един приятел. От неговата кола останало неръждавейка на 63мм и ми даде тръбите...Аз махнах крайното гърне, защото беше буквално разпаднато и цялото на дупки...Взех от него само накрайника...Та реално някой хора ще кажат, че ще ми малее 63мм, но като за без пари толкоз, а и на първо четене си мисля, че до 250-60 коня ще е ок...Живот и здраве, ако започне да ми умалява, ще му мислим Ще трябва да сменя, обаче всички маншони на каретата, защото нямам един здрав маншон Всичко е в грес...
Лошата е, че някой доброжелателен съсед, ме е издебнал (видял е колата, че седи и не се кара), докато бях на море и ми е съсипал целия таван на купето с яйце, което след като е седяло може би 5-7 дни на жегата, беше станало като разлято лепило "капчица"...
Тоя приом е станал доста модерен напоследък.......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар