Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане към колегите с Купета!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колега я кажи цени на метър актуални за неръждавейка и за алуминизирана тръба ?
    FIAT Coupe 16VT

    Коментар


      digitalundgrd написа:
      Колега я кажи цени на метър актуални за неръждавейка и за алуминизирана тръба ?
      Еми, точни цени за неръждавейка не мога да ти кажа, но цената, която ми обявиха за генерацията със същото крайно гърне, неръждавейка тръби и резонатор беше около 1000лв. С алуминизирани и обикновен резонатор 380лв....
      ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
      Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
      Jet Black E46 M3

      Коментар


        ici написа:
        1.2 бара е перфектно за мотор с баланс валове и загряло масло от типа ХХ W 40Пръскалките отварят на 1.2 бара и при редичко хубаво загряло масло се получва един вид ограничаване на налягането при празен ход.При по-гъсто масло се покачва, ако няма и баланс-валове и до 2 и нещо бара стига.При мен с 5W50 на над 100 градуса на маслото при 4000 об съм на над 6 бара, което пък не е нужно да е чак толкова, но пък няма кадърни рацинг масла на 40 вискозитет тука че да се смъкне леко.Стоиле, тия 8 бара са страшно много, манометъра да не се е сбъркал нещо Не че през зимата докато не загрее не е над 6 бара дори и под 2000 об де.
        Здрасти Илияне, знам че 8 бара са страшно много, но така исках да стане. Маааалко предобрих помпата. Шлайфах и леглата на работните колела и уплътнителната повърхност на помпата, и докарах луфта до около 3 стотни между колелата и капачката. Накрая натегнах и клапана :D. Резултата е, че като закача външен манометър със скала до 7 бара, като запаля на студено, стрелката подминава 7-цата и се удря в ограничителя от другата страна в началото на скалата :D . Стои там докато не позагрее. При напълно загрял двигател - 100 на маслото и 100 на водата имам 1,6 бара, но само като пипна газта и отива над 7 и го държи. Но както казах двигателя е експериментален, изтропал колянов вал крив като сабя, шлайфан на 4-ти ремонт, азотиран, термично отвърнат и изправен :D . В началото го сглобих и с бутала с бомбета от типо 8 клапана, леко модифицирани естествено, но се оказа, че е мааааалко по-сгъстен и не мога да запаля, но пък като запалих . Само едно кръгче направих , тоест издържа 3 минути преди да ми изплюе гарнитурата на главата под двигателя , ама пък как вървеше - Как не я снимах, да видите гарнитура с яйцевидни отвори за буталата :D :D :D .А какво ще кажете за налягане от 2 бара на студен двигател,като само след 30 секунди е вече под 1 бар, след което клони вече към нула и при 3000 оборота е пак 2 бара и това работи - пресен случай от вчера- Купе естествено.

        Коментар


          injekciona написа:
          digitalundgrd написа:
          Колега я кажи цени на метър актуални за неръждавейка и за алуминизирана тръба ?
          Еми, точни цени за неръждавейка не мога да ти кажа, но цената, която ми обявиха за генерацията със същото крайно гърне, неръждавейка тръби и резонатор беше около 1000лв. С алуминизирани и обикновен резонатор 380лв....
          Абе тея хора май не познават парите, 1000 лв за какво, като метъра на неръждавейката миналата година беше 18лв за фи 63. На мен генерацията на типото, след катализатора до края, ми струваше 50 лв с колената. Вярно че аз си я правя, и си я заварявам с телоподаващото, ама пак са си 50лв материалите, без гърнето естествено.

          Коментар


            Колега би ли споделил от къде са тези цени, за да ида да напазарувам 3 метра тръба и 3-4 колена
            FIAT Coupe 16VT

            Коментар


              Естествено, склада за метали на Малчика. Стария път за Обеля, след бензиностанцията в дясно.

              Коментар


                http://intermetal.bg/ей тука тръби и колена колкото щеш ама кой ще ги заварява имам един майп на 63 мм от 2.16 турбо , ако искаш мини да го видиш неръждавейка освен ако искаш да не си на 76 което ти препоръчвам щото така или иначе си тръгнал по наклонената полоскост
                Power Under Pressure

                Коментар


                  VET написа:
                  ici написа:
                  1.2 бара е перфектно за мотор с баланс валове и загряло масло от типа ХХ W 40Пръскалките отварят на 1.2 бара и при редичко хубаво загряло масло се получва един вид ограничаване на налягането при празен ход.При по-гъсто масло се покачва, ако няма и баланс-валове и до 2 и нещо бара стига.При мен с 5W50 на над 100 градуса на маслото при 4000 об съм на над 6 бара, което пък не е нужно да е чак толкова, но пък няма кадърни рацинг масла на 40 вискозитет тука че да се смъкне леко.Стоиле, тия 8 бара са страшно много, манометъра да не се е сбъркал нещо Не че през зимата докато не загрее не е над 6 бара дори и под 2000 об де.
                  Здрасти Илияне, знам че 8 бара са страшно много, но така исках да стане. Маааалко предобрих помпата. Шлайфах и леглата на работните колела и уплътнителната повърхност на помпата, и докарах луфта до около 3 стотни между колелата и капачката. Накрая натегнах и клапана :D. Резултата е, че като закача външен манометър със скала до 7 бара, като запаля на студено, стрелката подминава 7-цата и се удря в ограничителя от другата страна в началото на скалата :D . Стои там докато не позагрее. При напълно загрял двигател - 100 на маслото и 100 на водата имам 1,6 бара, но само като пипна газта и отива над 7 и го държи. Но както казах двигателя е експериментален, изтропал колянов вал крив като сабя, шлайфан на 4-ти ремонт, азотиран, термично отвърнат и изправен :D . В началото го сглобих и с бутала с бомбета от типо 8 клапана, леко модифицирани естествено, но се оказа, че е мааааалко по-сгъстен и не мога да запаля, но пък като запалих . Само едно кръгче направих , тоест издържа 3 минути преди да ми изплюе гарнитурата на главата под двигателя , ама пък как вървеше - Как не я снимах, да видите гарнитура с яйцевидни отвори за буталата :D :D :D .А какво ще кажете за налягане от 2 бара на студен двигател,като само след 30 секунди е вече под 1 бар, след което клони вече към нула и при 3000 оборота е пак 2 бара и това работи - пресен случай от вчера- Купе естествено.
                  аха, заради минималните хлабини на помпата значи, риска при тия налягания е да не се пръсне зъбното и колело, а и загубите на мощност нарастват доста.Варианта с по-пропусклив байпас е решение, при мицубишитата даже си портват байпасния клапан за да няма такива рискови налягания.А иначе цената на хром - никел тръба 2мм х 76мм е 38лв/метър на Интерметал, имат ги цените в сайта.И една такава генерация наистина отива на към 1000лв в зависимост от сложността и гърнетата.
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    демек цената за труд за 76 мм е поне 500 лева за изработка така ли да разбирам нещатаа каква е разликата в цената за 63 мм и на 76 мм само за изработка
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      За моето Купе става въпрос дето VET каза за налягане на маслото.Последна информация 100 гр-са масло и 95 гр-са вода -2.0 бара,с YACCO GALAXY 15W 50.С SELENIA RACING даваше около 1.2 при при по малки показатели на вода-масло.А за генерациите на 76 и 63 неражд. е голям филм в София-1000лв. почти навсякаде,500лв.минимум само за труд.В EXTREME TUNING имат едни цени в саита,отиваш на място и хоп изненада-двойно.На други места ти обясняват че няма намаляване на фи-то при огъване а то е очевадно по-малко.Така че или 1000 лв. или се убиваш да търсиш нещо по-приемливо в провинцията или приятели или нещо друго.Ако си купиш материалите и отидеш при някой който си знае работата пак 400-500лв работа,ако ли не няма гаранция като отидеш да си вземеш колата не се знае какво ще видиш.Много тегава работа с тея генерации
                      Fiat Coupe: 16V Turbo
                      FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA

                      Коментар


                        Абе..теш тръбари са изпаткали тотал..500лв за работа ...крайно време е некой хора да се стегнат и да осъзнаят яе са просто прости работници и 500лв за няколко часа ще има да ги сънува...баси наглеците
                        Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                        GTV 2.0 (612 A)now
                        E60 530D now.. hate it big time :D
                        Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                        Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                        Коментар


                          Еми, това е положението, никой не работи за без пари. Аз в Extreme очкавах какви са цените и директно ги избегнах. И тъй като ползвам големи отстъпки в ЕМК-33, реших там да я правя. Там работи един бивш Extreme-аджия, мисля че се казваше Дидо и се занимава с неръждавейките. Цената беше 600лв за 3 метра тръби, 7 колена, крайното гърне + резонатор от неръждавейка и 4-500лв труд. Срещу 3 пъти по-малко.... В крайна сметка реших, че разликата в цената не си струва... Все пак тези тръби ще изкарат доста време. Единственото, което не ми хареса, е че при огъването се смачкват малко. Малко ме притеснява, че нямаше тръби на 55мм и сложих 50мм на колкото свършваше и supersprint колектора. Някой по-компетентен, може ли да каже дали са достатъчни или трябваше да и сложа повече
                          ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                          Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                          Jet Black E46 M3

                          Коментар


                            WhitePower написа:
                            демек цената за труд за 76 мм е поне 500 лева за изработка така ли да разбирам нещатаа каква е разликата в цената за 63 мм и на 76 мм само за изработка
                            имаш грубо казано 4 метра тръба по 38лвпреходен конус 60х76 от турбо даунпайпа към генерацията за 25 лв5 колена по 18лв/брмека връзка 76мм 50лви примерно две хр. никелови гърнета по 140лв/брфланци и разни окачвалки около 30лви така излизат примерно 627лв само материалите а за изработка на 63 спрямо 76 разликата е нищожна, според мен 10% някъде
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              а тука аз не съм съгласен ...... може да е черна трабаа ама 180 лева са си 180 лева ... толкова ми излезе моита генерациq ако ще след 2 години да изгниее имам още 6 колена и 3.20 мм тръга .... НА 76мм
                              dEv # LiFe sTyLe

                              2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

                              Коментар


                                Някой ако търси Купе като моето, може да погледне линка по долу Fiat Coupe 2.0 20V Turbo Limited Edition № 1509

                                Коментар

                                Working...
                                X