Колега я кажи цени на метър актуални за неръждавейка и за алуминизирана тръба ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
digitalundgrd написа:Колега я кажи цени на метър актуални за неръждавейка и за алуминизирана тръба ?
Коментар
-
ici написа:1.2 бара е перфектно за мотор с баланс валове и загряло масло от типа ХХ W 40Пръскалките отварят на 1.2 бара и при редичко хубаво загряло масло се получва един вид ограничаване на налягането при празен ход.При по-гъсто масло се покачва, ако няма и баланс-валове и до 2 и нещо бара стига.При мен с 5W50 на над 100 градуса на маслото при 4000 об съм на над 6 бара, което пък не е нужно да е чак толкова, но пък няма кадърни рацинг масла на 40 вискозитет тука че да се смъкне леко.Стоиле, тия 8 бара са страшно много, манометъра да не се е сбъркал нещоНе че през зимата докато не загрее не е над 6 бара дори и под 2000 об де.
. Само едно кръгче направих
, тоест издържа 3 минути преди да ми изплюе гарнитурата на главата под двигателя
, ама пък как вървеше -
Как не я снимах, да видите гарнитура с яйцевидни отвори за буталата :D :D :D .А какво ще кажете за налягане от 2 бара на студен двигател,като само след 30 секунди е вече под 1 бар, след което клони вече към нула и при 3000 оборота е пак 2 бара
и това работи
- пресен случай от вчера- Купе естествено.
Коментар
-
injekciona написа:digitalundgrd написа:Колега я кажи цени на метър актуални за неръждавейка и за алуминизирана тръба ?
Коментар
-
http://intermetal.bg/ей тука тръби и колена колкото щеш ама кой ще ги заваряваимам един майп на 63 мм от 2.16 турбо , ако искаш мини да го видиш неръждавейка освен ако искаш да не си на 76 което ти препоръчвам щото така или иначе си тръгнал по наклонената полоскост
Power Under Pressure
Коментар
-
VET написа:ici написа:1.2 бара е перфектно за мотор с баланс валове и загряло масло от типа ХХ W 40Пръскалките отварят на 1.2 бара и при редичко хубаво загряло масло се получва един вид ограничаване на налягането при празен ход.При по-гъсто масло се покачва, ако няма и баланс-валове и до 2 и нещо бара стига.При мен с 5W50 на над 100 градуса на маслото при 4000 об съм на над 6 бара, което пък не е нужно да е чак толкова, но пък няма кадърни рацинг масла на 40 вискозитет тука че да се смъкне леко.Стоиле, тия 8 бара са страшно много, манометъра да не се е сбъркал нещоНе че през зимата докато не загрее не е над 6 бара дори и под 2000 об де.
. Само едно кръгче направих
, тоест издържа 3 минути преди да ми изплюе гарнитурата на главата под двигателя
, ама пък как вървеше -
Как не я снимах, да видите гарнитура с яйцевидни отвори за буталата :D :D :D .А какво ще кажете за налягане от 2 бара на студен двигател,като само след 30 секунди е вече под 1 бар, след което клони вече към нула и при 3000 оборота е пак 2 бара
и това работи
- пресен случай от вчера- Купе естествено.
Коментар
-
За моето Купе става въпрос дето VET каза за налягане на маслото.Последна информация 100 гр-са масло и 95 гр-са вода -2.0 бара,с YACCO GALAXY 15W 50.С SELENIA RACING даваше около 1.2 при при по малки показатели на вода-масло.А за генерациите на 76 и 63 неражд. е голям филм в София-1000лв. почти навсякаде,500лв.минимум само за труд.В EXTREME TUNING имат едни цени в саита,отиваш на място и хоп изненада-двойно.На други места ти обясняват че няма намаляване на фи-то при огъване а то е очевадно по-малко.Така че или 1000 лв. или се убиваш да търсиш нещо по-приемливо в провинцията или приятели или нещо друго.Ако си купиш материалите и отидеш при някой който си знае работата пак 400-500лв работа,ако ли не няма гаранция като отидеш да си вземеш колата не се знае какво ще видиш.Много тегава работа с тея генерацииFiat Coupe: 16V Turbo
FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA
Коментар
-
Абе..теш тръбари са изпаткали тотал..500лв за работа...крайно време е некой хора да се стегнат и да осъзнаят яе са просто прости работници и 500лв за няколко часа ще има да ги сънува...баси наглеците
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
Еми, това е положението, никой не работи за без пари. Аз в Extreme очкавах какви са цените и директно ги избегнах. И тъй като ползвам големи отстъпки в ЕМК-33, реших там да я правя. Там работи един бивш Extreme-аджия, мисля че се казваше Дидо и се занимава с неръждавейките. Цената беше 600лв за 3 метра тръби, 7 колена, крайното гърне + резонатор от неръждавейка и 4-500лв труд. Срещу 3 пъти по-малко.... В крайна сметка реших, че разликата в цената не си струва... Все пак тези тръби ще изкарат доста време. Единственото, което не ми хареса, е че при огъването се смачкват малко. Малко ме притеснява, че нямаше тръби на 55мм и сложих 50мм на колкото свършваше и supersprint колектора. Някой по-компетентен, може ли да каже дали са достатъчни или трябваше да и сложа повече
Коментар
-
WhitePower написа:демек цената за труд за 76 мм е поне 500 лева за изработка така ли да разбирам нещатаа каква е разликата в цената за 63 мм и на 76 мм само за изработкаа за изработка на 63 спрямо 76 разликата е нищожна, според мен 10% някъде
Коментар
-
Някой ако търси Купе като моето, може да погледне линка по долуFiat Coupe 2.0 20V Turbo Limited Edition № 1509
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар