Ако мислиш, че има теч точно от този маркуч - не пали колата в никакъв случай, че хора които са си патили от него твърдят, че се пръска като........Не случайно това е второто "death" нещо при турбо мотора.Размер може да видиш на снимката. Ако ще си по спокоен, ще измеря при мен какво е, но беше нещо около 30мм.Аз сложих нов такъв маркуч на Бравото, а стария (който е много добър) запазих и ако искаш ще стигне при теб с куриер. Така поне ще си караш колата докато измислиш и направиш нова тръба или маркуч.При теб доколкото си спомням картерната вентилация (маркучите) е премахната. Ако е така, съвсем спокойно може да махнеш маслоуловителната кутия(тази под смукателния колектор) и да използваш маркуча който е за атмосферния мотор(при него липсват извивките и никой с атмосферен мотор не се е оплакал от "death" симптом). Гледам, че даже го продават http://emk-33.com/shop/product_info....ducts_id=65985 .На другите две снимки може да видиш и преработена тръба заместваща въпросния маркуч за атмосферния мотор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
След маслата и филтрите дойде ред на окачването...Искам да попитам Феро каква е разликата в пътното поведение между полиуретановите тампони на задния мост и стоковите? Замислям се и да забода една задна стаб щанга от Дедра комби...Иначе днес боднах това зеленото под капка (размери 200мм Х 90мм Х 80мм вход). Не знам дали е много по-зле от К§Н филтрите, но реших че понеже нямам дебитомер, който да го мисля, този тип филтър ще ми върши работа...Ааа и го взех почти за без париFIAT Coupe 16VT
Коментар
-
digitalundgrd написа:Искам да попитам Феро каква е разликата в пътното поведение между полиуретановите тампони на задния мост и стоковите?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Днес разглобих всички маркучи от кутията до турбото и от турбото към кулера и дросела....Всичко ще се чисти с меглио и топла вода Проверих перката на турбинката, която се оказа без грам луфт Лошата новина е, че тръгнах да свалям кабелите и на първи цилиндър беше нещо много запекал и от дърпане се прокъса гумата.... ;( До колкото разбрах май се продават само комплект от 4 броя и не се продават на бройка...ТУк идва момента, в който ще трябва или да си купя 4 броя нови стокови или да взема 4 броя кабели МАГНАКОРFIAT Coupe 16VT
Коментар
-
VET написа:Честно казано между стандартните кабели и тея Магнекорченца, не видях някаква разлика. Единствената разлика беше, че и четирите магнекорченца дойдоха с еднаква дължина - тоест еднакво къси, в резултат на което не можех да си сложа капака на свещите.Power Under Pressure
Коментар
-
VET написа:Абе то и на Дани бой, му бяха така нещата под капака на клапаните, пък като отворих картера излезе друго. Така да се каже го хванахме в крачка. Я премери една компресия ако не ти представлява труд, че ми е интересно.FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
Абе това 1,2 бара при 80 градуса малко малко ми се вижда. А какво ти показва по манометъра на колата? С какво масло си? При моето Купе, което е така да се каже с експериментален двигател, при 100 градуса на маслото и 100 градуса на водата ми държи 1,6 бара на ниски обороти и 8 бара при 3000 оборота. Сещайте се колко е на студено - скалата ми не го хваща. Ама пък и аз съм с 15/50 Мотул. Ако не се лъжа при Купето на Дани, при 80 градуса на маслото и 100 градуса на водата след смяна на лагери и запушване на баланс валовете, държи някъде около 2,2 бара на ниски. Чакаме и компресията сега.
Коментар
-
моето пунто с 5/50 мотулче се държи точно както каза дигиталния , всичко е измерено с уредите на Д1 спек , а с китайските уредчета показваше точко както каза ВЕТ8 бара е нереално високо налягане , премери с механичен или друг манометър , имаш клапан на помпата който ограничава налягането на 5.8 бара ако не се лъжа , как показваш 8 бара незнам , може и клапана да не отваряPower Under Pressure
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Еха, ся се почват едни съмнения, едни притеснения......FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
Налягането ти е добре, НО само ако в момента си с някакво по обикновенно масло. Ако вискозитета е нещо от рода на 10/60 или 15/50, то тогава имаш проблем.При петака, редукционния клапан на маслената помпа сработва около 7атм. и това налягане е постижимо само при студен мотор и "рейсингово" масло.
Коментар
-
1.2 бара е перфектно за мотор с баланс валове и загряло масло от типа ХХ W 40Пръскалките отварят на 1.2 бара и при редичко хубаво загряло масло се получва един вид ограничаване на налягането при празен ход.При по-гъсто масло се покачва, ако няма и баланс-валове и до 2 и нещо бара стига.При мен с 5W50 на над 100 градуса на маслото при 4000 об съм на над 6 бара, което пък не е нужно да е чак толкова, но пък няма кадърни рацинг масла на 40 вискозитет тука че да се смъкне леко.Стоиле, тия 8 бара са страшно много, манометъра да не се е сбъркал нещо Не че през зимата докато не загрее не е над 6 бара дори и под 2000 об де.
Коментар
-
Днес сложих supersprint колекторчето и направих генерацията с алуминизирани тръби, че нещо разликата в цената с неръждавейката не ми се видя оправдана. Нямаха тръби на 55мм и сложих на 50, то и колектора свършва на толкова и се чудя дали не сбърках.... Тя оригинално май е на 45мм, а другия вариант беше на 63, но ми се видя прекалено много. Чесно казано освен плътния и хубав звук, особена разлика във вървежа не усещам. Утре ще я покарам малко повече, че днеска нямах много време и ще видиме какви сме ги надробили....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар