Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане към колегите с Купета!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ако мислиш, че има теч точно от този маркуч - не пали колата в никакъв случай, че хора които са си патили от него твърдят, че се пръска като........Не случайно това е второто "death" нещо при турбо мотора.Размер може да видиш на снимката. Ако ще си по спокоен, ще измеря при мен какво е, но беше нещо около 30мм.Аз сложих нов такъв маркуч на Бравото, а стария (който е много добър) запазих и ако искаш ще стигне при теб с куриер. Така поне ще си караш колата докато измислиш и направиш нова тръба или маркуч.При теб доколкото си спомням картерната вентилация (маркучите) е премахната. Ако е така, съвсем спокойно може да махнеш маслоуловителната кутия(тази под смукателния колектор) и да използваш маркуча който е за атмосферния мотор(при него липсват извивките и никой с атмосферен мотор не се е оплакал от "death" симптом). Гледам, че даже го продават http://emk-33.com/shop/product_info....ducts_id=65985 .На другите две снимки може да видиш и преработена тръба заместваща въпросния маркуч за атмосферния мотор.
    Прикачени файлове

    Коментар


      Картерната вент и маслоуловителя съм ги махнал отдавна - при 13 лв за маркуч нов от Браво 20 клапана, направо взимам един такъв нов и не се занимавам с простотии.......
      Alfa 156 2.0 TS
      Alfa 156 20VTurbo
      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
      Locost TF1 3.0V6

      Коментар


        След маслата и филтрите дойде ред на окачването...Искам да попитам Феро каква е разликата в пътното поведение между полиуретановите тампони на задния мост и стоковите? Замислям се и да забода една задна стаб щанга от Дедра комби...Иначе днес боднах това зеленото под капка (размери 200мм Х 90мм Х 80мм вход). Не знам дали е много по-зле от К§Н филтрите, но реших че понеже нямам дебитомер, който да го мисля, този тип филтър ще ми върши работа...Ааа и го взех почти за без пари
        Прикачени файлове
        FIAT Coupe 16VT

        Коментар


          digitalundgrd написа:
          Искам да попитам Феро каква е разликата в пътното поведение между полиуретановите тампони на задния мост и стоковите?
          Точно както и ако са отпред.....усеща се пътя, и е по стегнато......виж си първо сегашните да не са нацепени яко, чак тогава.....щото смяната им си е гърч......целия заден мост долу, резервоара и пр.....
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            Днес разглобих всички маркучи от кутията до турбото и от турбото към кулера и дросела....Всичко ще се чисти с меглио и топла вода Проверих перката на турбинката, която се оказа без грам луфт Лошата новина е, че тръгнах да свалям кабелите и на първи цилиндър беше нещо много запекал и от дърпане се прокъса гумата.... ;( До колкото разбрах май се продават само комплект от 4 броя и не се продават на бройка...ТУк идва момента, в който ще трябва или да си купя 4 броя нови стокови или да взема 4 броя кабели МАГНАКОР
            FIAT Coupe 16VT

            Коментар


              Честно казано между стандартните кабели и тея Магнекорченца, не видях някаква разлика. Единствената разлика беше, че и четирите магнекорченца дойдоха с еднаква дължина - тоест еднакво къси, в резултат на което не можех да си сложа капака на свещите.

              Коментар


                VET написа:
                Честно казано между стандартните кабели и тея Магнекорченца, не видях някаква разлика. Единствената разлика беше, че и четирите магнекорченца дойдоха с еднаква дължина - тоест еднакво къси, в резултат на което не можех да си сложа капака на свещите.
                Просто защото още са били читави , за това няма разлика идеята че едните държат много повече от другите и при натегната кола понякога заводските стари кабели пробиват и ....
                Power Under Pressure

                Коментар


                  VET написа:
                  Абе то и на Дани бой, му бяха така нещата под капака на клапаните, пък като отворих картера излезе друго. Така да се каже го хванахме в крачка. Я премери една компресия ако не ти представлява труд, че ми е интересно.
                  Днес премерихме налягане на маслото с механичен манометър...След малко ръчка и температура на маслото 80 градуса - на празен ход налягането е 1.2 бара, а на 4000 оборота 5 бара. Таа не знам реално дали е добре или зле, но по разни мануали и аутодата дават за тест да се задържи на 4000 оборота и да се отчете налягането, което според аутодата трябва да е 5.5 бара по спомен...Интересното е, че при атмосферния вариант на мотора 2.0 16в в Типо да речем, както и за 16в Туин Спарк (а и много други произволно избрани мотори) дават, че налягането на маслото трябва да е между 3.5-4.5 бара при 4000 оборота...Какво е различно на 16в турбото, че го дават с толкова високо налагане на масло 5.5 бара...Остава да премеря компресия
                  FIAT Coupe 16VT

                  Коментар


                    Абе това 1,2 бара при 80 градуса малко малко ми се вижда. А какво ти показва по манометъра на колата? С какво масло си? При моето Купе, което е така да се каже с експериментален двигател, при 100 градуса на маслото и 100 градуса на водата ми държи 1,6 бара на ниски обороти и 8 бара при 3000 оборота. Сещайте се колко е на студено - скалата ми не го хваща. Ама пък и аз съм с 15/50 Мотул. Ако не се лъжа при Купето на Дани, при 80 градуса на маслото и 100 градуса на водата след смяна на лагери и запушване на баланс валовете, държи някъде около 2,2 бара на ниски. Чакаме и компресията сега.

                    Коментар


                      Еха, ся се почват едни съмнения, едни притеснения......
                      Alfa 156 2.0 TS
                      Alfa 156 20VTurbo
                      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                      Locost TF1 3.0V6

                      Коментар


                        моето пунто с 5/50 мотулче се държи точно както каза дигиталния , всичко е измерено с уредите на Д1 спек , а с китайските уредчета показваше точко както каза ВЕТ8 бара е нереално високо налягане , премери с механичен или друг манометър , имаш клапан на помпата който ограничава налягането на 5.8 бара ако не се лъжа , как показваш 8 бара незнам , може и клапана да не отваря
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          ФЕРАРИСТ написа:
                          Еха, ся се почват едни съмнения, едни притеснения......
                          Ааа няма такова нещо С Алфата се научих, че колкото повече се вталясвам, толкова повече се чупи От, както вече не и треперя не се е чупила вече около година и половина Другата седмица ще премерим и компресията п.с. И за да се спре със спекулациите около налягането на маслото, ето и информация от Мануала за 16в и 16вт Фиат Купе какви трябва да бъдат показанията :
                          Прикачени файлове
                          FIAT Coupe 16VT

                          Коментар


                            Налягането ти е добре, НО само ако в момента си с някакво по обикновенно масло. Ако вискозитета е нещо от рода на 10/60 или 15/50, то тогава имаш проблем.При петака, редукционния клапан на маслената помпа сработва около 7атм. и това налягане е постижимо само при студен мотор и "рейсингово" масло.

                            Коментар


                              1.2 бара е перфектно за мотор с баланс валове и загряло масло от типа ХХ W 40Пръскалките отварят на 1.2 бара и при редичко хубаво загряло масло се получва един вид ограничаване на налягането при празен ход.При по-гъсто масло се покачва, ако няма и баланс-валове и до 2 и нещо бара стига.При мен с 5W50 на над 100 градуса на маслото при 4000 об съм на над 6 бара, което пък не е нужно да е чак толкова, но пък няма кадърни рацинг масла на 40 вискозитет тука че да се смъкне леко.Стоиле, тия 8 бара са страшно много, манометъра да не се е сбъркал нещо Не че през зимата докато не загрее не е над 6 бара дори и под 2000 об де.
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                Днес сложих supersprint колекторчето и направих генерацията с алуминизирани тръби, че нещо разликата в цената с неръждавейката не ми се видя оправдана. Нямаха тръби на 55мм и сложих на 50, то и колектора свършва на толкова и се чудя дали не сбърках.... Тя оригинално май е на 45мм, а другия вариант беше на 63, но ми се видя прекалено много. Чесно казано освен плътния и хубав звук, особена разлика във вървежа не усещам. Утре ще я покарам малко повече, че днеска нямах много време и ще видиме какви сме ги надробили....
                                Прикачени файлове
                                ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                                Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                                Jet Black E46 M3

                                Коментар

                                Working...
                                X