Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане към колегите с Купета!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    injekciona написа:
    Пак ме хванаха лудите ......
    Няма да е лошо да купиш и гарнитура за капака на клапаните и да го направим красив най-накрая, че колко време мина..........

    Коментар


      kaci написа:
      injekciona написа:
      Пак ме хванаха лудите ......
      Няма да е лошо да купиш и гарнитура за капака на клапаните и да го направим красив най-накрая, че колко време мина..........
      Ще взема, ти само трябва да кажеш кога ще си свободен някоя събота и неделя и да действаме, пък после
      ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
      Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
      Jet Black E46 M3

      Коментар


        Някой по-запознат колега може ли да ми каже какви стойности трябва да показва бууст метъра като се има предвид, че съм абсолютен сток ? Вчера с колегата thecleaner (от алфа форума) монтирахме един бууст метър, за да видим аджеба какво налягане държи колата.... На първа и втора бууста е около 0.6-0.7 на 3-та държи 0.8 бара...Също така искам да попитам къде в оборотите се намира прекъсвача на 2.0 16вт ? Понеже червеното почва след 6000 и аз сменям на 6500, но един път задържах на 3-та (160км/ч по километраж) до 7000 оборота и прекъсвач не последва...На този етап като се има предвид стоковото състояние на всичко по мотора (генерация, чип, бутала, биели, вал) малко ме е шубе да пробвам дали ще удари прекъсвача на 8000 да речем ехехеххе Та кажете какви обороти са приемливи за превключване на по-висока предавка - 6500-7000?
        FIAT Coupe 16VT

        Коментар


          Общо взето, стоково всички държат това налягане. Максимум съм виждал 0,9. А за прекъсвача, тая кола на колко хиляди е и има ли книжка в която да пише как е сменяно маслото? Че още няколко прекъсвача ще удариш и ще се включи механичния прекъсвач- познава се по ритмичния тропащ звук изпод предния капак. Досега не съм виждал Купе над 100000 със здрави лагери. Да не пуснеш и ти като Добри, тема че търсиш блок. Ако искаш да я караш спокойно тази кола, отхлюпете картера и вижте състоянието на лагерите.

          Коментар


            VET написа:
            Общо взето, стоково всички държат това налягане. Максимум съм виждал 0,9. А за прекъсвача, тая кола на колко хиляди е и има ли книжка в която да пише как е сменяно маслото? Че още няколко прекъсвача ще удариш и ще се включи механичния прекъсвач- познава се по ритмичния тропащ звук изпод предния капак. Досега не съм виждал Купе над 100000 със здрави лагери. Да не пуснеш и ти като Добри, тема че търсиш блок. Ако искаш да я караш спокойно тази кола, отхлюпете картера и вижте състоянието на лагерите.
            Хахах сефте...След 2 счупени Твин спарк мотора и 3-ти, който в момента живее 2-ри живот под капака на 147 (всичкото това в рамките на 3 години), общо взето няма какво да ме стресне на тази тематика Ако му е писано, ще живее... Ако не, ще се прави
            FIAT Coupe 16VT

            Коментар


              Впредвид състоянието на нещата под капака на клапаните, явно е карано с арни масла, сменяни редовно което подсказва че поне последния собственик е бил съвестен......Но пък ти традиционно си малко карък, така че ако ще минаваш след време някакъв ремап, дотогава не отивай на повече от 1000обм от мястото от където му дават че му е максималната мощност.....А и биелните лагери не са особенно скъпи, при положение че ще инвестираш време в тая кола си е повече от задължително да се махне един слънчев ден картера........
              Alfa 156 2.0 TS
              Alfa 156 20VTurbo
              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
              Locost TF1 3.0V6

              Коментар


                Абе то и на Дани бой, му бяха така нещата под капака на клапаните, пък като отворих картера излезе друго. Така да се каже го хванахме в крачка. Я премери една компресия ако не ти представлява труд, че ми е интересно.

                Коментар


                  VET написа:
                  Я премери една компресия ако не ти представлява труд, че ми е интересно.
                  И едно налягане на маслото с точен манометър!

                  Коментар


                    injekciona написа:
                    Пак ме хванаха лудите ......
                    Изпускателния колектор не е ли еднакъв с това на пунтото, все пак двигателите са едни и същи, или разликата в изпускателната система би трябвало да идва след колектора или меката връзка /говоря за стоковите, този спортния предполагам е с по голям размер на тръбите/За да ти е по тиха колата със сигурност преди крайното ще трябва и едно средно гърне да сложиш да намалява резонанса и шума, при мен съм пробвал само с крайно спортно и не си чувам мислите в колата м/у 2500 - 4000 об. :D Пиши после дали има разлика във вървежа спрямо стоковия колектор, че то нашите ЕКУ-та не позволяват последваща намеса и ми е интересно без да се прави оптимизация на електрониката дали ще има ефект от слагането на тунинг елементи по мотора
                    punto HGT

                    Коментар


                      Където се събират тръбите в една, при пунтото генерацията е права, докато при купето прави чупка. Иначе, аз до колкото знам при купета като моето, с металните колектори може да се базика ЕКУ-то. Дано е така, че и други неща съм и замислил
                      ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                      Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                      Jet Black E46 M3

                      Коментар


                        Тва ще е в общи линии, тия дни като имам време ще ги монтирам, ще се ползват старите шайби и тръбички който минават през тампона, макар че шайбите може и да са други.....
                        Прикачени файлове
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          Дай ценички на лично
                          Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                          GTV 2.0 (612 A)now
                          E60 530D now.. hate it big time :D
                          Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                          Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                          Коментар


                            И мен ме интересува цената.На Купето си купих и сложих биалетки комплект с тампоните, но имам и Браво, а там мисля, че мога да експериментирам

                            Коментар


                              Първо аз ще експериментирам и чак тогава ще има цени и прочее.......
                              Alfa 156 2.0 TS
                              Alfa 156 20VTurbo
                              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                              Locost TF1 3.0V6

                              Коментар


                                kaci написа:
                                :
                                Каци какъв е вътрешния размер на CHOD, този на маркуча отвътре ме интересува.......или пък евентуално външния на двата накрайника където той влиза - към термостата и отзан да блока вляво......Прикапва ми отнякъде антифризче на стартера отзад, и явно е от тоя маркуч, ще го сменям и побългарявам с обикновен, но ми трябва размера - имаше в английския някви размери, но помня че от темата дето ги взех имаше доста разминавания на маркучите към радиатора и затва не искам оттам да ги търся....
                                Alfa 156 2.0 TS
                                Alfa 156 20VTurbo
                                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                                Locost TF1 3.0V6

                                Коментар

                                Working...
                                X