digitalundgrd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
-
kaci написа:Много го отварят липовете, а цвета....... Липовете ти обаче изглеждат по различно от оригиналните Седят някак с остри ръбове!Ако сложиш и прозрачни странични мигачи от Barchetta......
Коментар
-
Колеги един бърз въпрос, че имаме малко спор с едни познати... Може ли да повлияе негативно върху "перформънса" абсолютно правата тръба с по-голям диаметър от меката връзка до задната брония (не пипаме даунпайпа)? В момента всичко стоково е на 60мм...Извадиха ми теория, че ако колата и сменя тръбите с по-големи можело вървежа да се измести с 1000 оборота (образно казано) на горе в диапазона, ако колата не се пипне софтуерно (чип)? Лично аз смятам, че на турбо кола увеличаването на диаметъра на тръбите след даунпайпа не би повлиял негативно, както примерно би станало при една атмосферка 1.6, на която да и сложиш тръби на 76мм....FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
digitalundgrd написа:Колеги един бърз въпрос, че имаме малко спор с едни познати... Може ли да повлияе негативно върху "перформънса" абсолютно правата тръба с по-голям диаметър от меката връзка до задната брония (не пипаме даунпайпа)? В момента всичко стоково е на 60мм...Извадиха ми теория, че ако колата и сменя тръбите с по-големи можело вървежа да се измести с 1000 оборота (образно казано) на горе в диапазона, ако колата не се пипне софтуерно (чип)? Лично аз смятам, че на турбо кола увеличаването на диаметъра на тръбите след даунпайпа не би повлиял негативно, както примерно би станало при една атмосферка 1.6, на която да и сложиш тръби на 76мм....injekciona написа:Най-накрая и LE липчета, дано ги опазим по лунните пейзажи, че излезнаха златниAlfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
-
digitalundgrd написа:Колеги един бърз въпрос, че имаме малко спор с едни познати... Може ли да повлияе негативно върху "перформънса" абсолютно правата тръба с по-голям диаметър от меката връзка до задната брония (не пипаме даунпайпа)? В момента всичко стоково е на 60мм...Извадиха ми теория, че ако колата и сменя тръбите с по-големи можело вървежа да се измести с 1000 оборота (образно казано) на горе в диапазона, ако колата не се пипне софтуерно (чип)? Лично аз смятам, че на турбо кола увеличаването на диаметъра на тръбите след даунпайпа не би повлиял негативно, както примерно би станало при една атмосферка 1.6, на която да и сложиш тръби на 76мм....dEv # LiFe sTyLe
2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik
Коментар
-
digitalundgrd написа:Колеги един бърз въпрос, че имаме малко спор с едни познати... Може ли да повлияе негативно върху "перформънса" абсолютно правата тръба с по-голям диаметър от меката връзка до задната брония (не пипаме даунпайпа)?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Ок значи ясно относно тръбите Днес махнах рязаните с 2 витки пружини от зад, че не се траеше (карах само на амортисьор) и сложих оригинални от Куве - Колата от зад се вдигна АДСКИ Има една педя от гумата до ръба на калника...Ужас...Утре идват едни айбах, спортни от Браво - дано да се оправят нещата. Хубавото е, че и предните са ми спортни айбах, та ще станат комплектFIAT Coupe 16VT
Коментар
-
digitalundgrd написа:Ок значи ясно относно тръбите Днес махнах рязаните с 2 витки пружини от зад, че не се траеше (карах само на амортисьор) и сложих оригинални от Куве - Колата от зад се вдигна АДСКИ Има една педя от гумата до ръба на калника...Ужас...Утре идват едни айбах, спортни от Браво - дано да се оправят нещата. Хубавото е, че и предните са ми спортни айбах, та ще станат комплект
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар