Вчера си оправих проблема. Оказа се единият кабел на свещите. Малко по-различен е, понеже един от моите се скъса и го замених временно с този. Явно от температурата обвивката му е нагоряла и оголената част е контактувала с капака на клапаните. Предполагам, че го е правела само загряла, защото от температурата кабелът се е поразмеквал и допирал до метала.Да се похваля и с още нещо - днес сипах масълце 5в50. Имам чувството, че двигателят затихна доста, но утре ще го видя как се държи след по-продължително каране. За сравнение, със Селения Голд налягането на маслото беше 1 атмосфера на загрял двигател, а с това е 1.5. Това, по показания на уредчето на таблото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Iv4o написа:Вчера си оправих проблема. Оказа се единият кабел на свещите. Малко по-различен е, понеже един от моите се скъса и го замених временно с този. Явно от температурата обвивката му е нагоряла и оголената част е контактувала с капака на клапаните. Предполагам, че го е правела само загряла, защото от температурата кабелът се е поразмеквал и допирал до метала.Да се похваля и с още нещо - днес сипах масълце 5в50. Имам чувството, че двигателят затихна доста, но утре ще го видя как се държи след по-продължително каране. За сравнение, със Селения Голд налягането на маслото беше 1 атмосфера на загрял двигател, а с това е 1.5. Това, по показания на уредчето на таблото.FIAT COUPE 2.0 20V VIS 154 к.с.
Коментар
-
VET написа:Ха честито и другия път като търсиш помощ, недей да укриваш ей такива незначителни неща, като скъсах кабел и сложих някакъв, пък що ми прекъсва.
Fiat Coupe 2.0 16V
Коментар
-
Точно така колега , направихме първо на 2 коли и след това на моето купенце , до колко знам никои не предлага ? имат и гаранция а материалите са немски .Наясно съм , че има хора , които могат и сами да се справят , но за тези които подлагат на съмнение възможностите си или нямат материална база и подходящи инструменти мога да му предложа изработка естествено срещу съответно заплащане " а цената е приемлива". Няма значение дали фара е с кръгъл рефлектор може да обсъдим и разлини форми за четвартити рефлектори.dEv # LiFe sTyLe
2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik
Коментар
-
ILIANNO написа:Колега,определено предават много добър вид на купето...По принцип обичам колата ми да изглежда в оригинален вид,но може и да се замисля за тази гъзарийка... :P Предполагам може да се обърна към теб ако реша нещо ?
dEv # LiFe sTyLe
2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik
Коментар
-
И аз минах през тоя етап 2009-та година - пръчките за щори са около 2-3 лева, диодите + резисторите са стотинки, другото необходино е наи-тънкия възможен кабел , ножовка, фурна и малко мерак, но понеже при купето малките кръгове са отвън и големите отвътре ми се стори първо не естетично и второ че колата изглежда тъжна, а не намръщенаТа затова ги махнах, ако някой има нужда ИМАМ един комплект готови ейнджъл айс, само си взимате диоди в цвят какъто искате и ги монтирате
ПП. Колега би ли снимал на светло фара от близо, да видя захващането ?
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Коментар
-
nastybg написа:ПП. Колега би ли снимал на светло фара от близо, да видя захващането ?Диодите + резисторите са 3 лева за двата фара , общо за 4те ринга.Кабела е тънък да , но не е възможно най-тънкия поради възможността да се скъса лесно , защото както знаем при купетата минава през целия капак прави чупка при пантите и слиза до габаритите. И да обикновения е доста евтин , а този, който ползвахме е малко по-скъпичък , силиконова прозрачна изолация и стъпва 4 лева за една кола.Също така през 2009 наистина "дремелите" може да не са били доста разпространена машинарийка , но с тия ножовки първо не става добре второ е идиотска загуба на време.А дали автомобила изглежда добре и естетически издържан е въпрос на вкус .... облизало си гъза и тн. .. знаем лафа :P Захващането колкото и да се взираш във фара няма да го видиш. От задна страна е точкувано на 4 места за всеки ринг със силикон за топло полагане отново немски на STEiNEL .А относно тва ,че ти излизат 3 лева и стотинки материалите прати ми за 5 10 комплекта аз ще ти ги платя.
dEv # LiFe sTyLe
2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik
Коментар
-
А колеги гледам,че говорите за фарове, аз имам един въпрос- кажете лесен начин да си сваля пласмасите на фаровете, за да се полирам.Разглобил съм ги и ся нагрявам и махам силикона, но става доста трудно.Няма ли по-лесен начин?Гледах из нета, четох ама никои не дава нормално решение.Аз искам да ги полирам и отвътре, не само отвън, затова ги разглобявам.А й ще има разни промени и подобрения по фаровете, които се надявам този weekend да ви споделя.<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD- MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар