kaci написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Тази година Дядо Мраз остави под елхата за купето LE прагове (не че го е заслужило, но това е друга тема). От мен един плюс за Poison Tuning, на 3-тия работен ден от поръчката праговете бяха при мен. За жалост обаче, това Broom Yellow всеки път го правят различно и в момента имам 4 отенъка жълто... Май ще трябва да събирам пари за цялостно пребоядисване, а до тогава ще карам Fiat Coupe Broom Yellow Harlequin Edition Ето 2 снимки, въпреки че със сапунерката не си личат много ръбовете на праговете, но иначе са добро копие на оригиналните Весело посрещане на новата година! Нека тя ви донесе много здраве, щастие, късмет и купетата да ви слушат повече
Коментар
-
Айде на сички колеги с Купета весело послещане на Новата Година, много бууст без никакви течове желаем, на тези дето нямат кво да им прави вятър - вентилатор им желаем, много безпроблемни километри, и никакъв досег с Националната Здравноосигурителна Каса.......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Честита и от мен... моето купе вчера записа и първата си гонка за годината. За щастие с победа, дано цяла година така вървиAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
За много години, колеги! Много да ви слушат Купенцата!Искам да си споделя болежката.. Тези дни ме изненадаха с новината, че ремъкът на балансиращите валове (двойно назъбеният) е напукан.. Това, 20-на хиляди след смяната му! Ангреданжният бил добре. Та, в този ред на мисли, възможна ли е смяната само на въпросния двойно назъбен ремък, или за да се смени трябва да се сваля и съответно презацепва ангренажния?Fiat Coupe 2.0 16V
Коментар
-
Здрасти колега, ремъкът се сменя без да се сваля ангренажния. Ако искаш съвет, не го сменяй, а направо го махни и застопори долния баланс вал, за да не се увлича от ангренажния ремък. Има доста писано във форума за тези баланс валове, та ако искаш поразгледай. Двигателя ти ще стане доста по-тих, като махнеш ремъка. Ако обаче искаш да го сменяш, недей да даваш тези 30-40лв, а ми пиши, защото имам поне 10-тина такива свалени и здрави, та ще имаш подарък.Лек и успешен ден
Коментар
-
VET написа:Здрасти колега, ремъкът се сменя без да се сваля ангренажния. Ако искаш съвет, не го сменяй, а направо го махни и застопори долния баланс вал, за да не се увлича от ангренажния ремък. Има доста писано във форума за тези баланс валове, та ако искаш поразгледай. Двигателя ти ще стане доста по-тих, като махнеш ремъка. Ако обаче искаш да го сменяш, недей да даваш тези 30-40лв, а ми пиши, защото имам поне 10-тина такива свалени и здрави, та ще имаш подарък.Лек и успешен денFiat Coupe 2.0 16V
Коментар
-
ici написа:Iv4o написа:Иначе четох темите във форума. Май бяха 2. В тях колегите пишеха, че без този ремък, след определени обороти (4000-4500) двигателят вибрирал много и тампоните му се разбивали. Общо взето вредата била по-голяма от ползата.Fiat Coupe 2.0 16V
Коментар
-
Ами явно всички ние сме "майстор Вуте" и турбо зверовете ни вървят без баланс валове ей така на късмет. Колега, нямаш моя опит, но ще ти кажа едно, досега не съм виждал абартов мотор с изтропал колянов вал и с износени гърбици на разпределителните валове. Само че абартовия блок няма баланс валове. Или 2,0 Абарт и 2,0 16 се различават по нещо? Ами различават се - идни и същи блокове, но единия с баланс валове трещи - щото е много прецизен разбираш ли и няма никакви вибрации, а другия несъвършен блок без баланс валове го вкарват в 10 000 оборота пък не трещи. А за вибрациите, откровено мога да заявя, че тези, които си махат ремъка и после пишат че имало вибрации са пълни идиоти, защото освен да махнеш ремъка, трябва и да застопориш долния вал, тъй като ангренажния ремък го увлича и наистина се получават големи вибрации. Каци, на въпроса ти, дали не е по-добре да се върти, ами не е по-добре, защото въртящия се вал в износено легло, разхвърля много по лесно маслото, отколкото ако не се върти. Отделно и че съм виждал, валове с откачени ремъци, които не можеш да ги завъртиш, което означава, че с времето валът запича в лагера и по този начин уплътнява луфта и съответно намалява загубата на налягане през лагера.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар