Ей не само на мен беее :D Ами почвам да преглеждам купето.Поне само 2 варианта има - минус или стартер.Мерси много колеги!
Вариантите винаги са повече от 2, но аз веднага бих се насочил точно към стартера.
Моя стартер по принцип има един проблем.Като взех колата и пробвах да пусна габаритите и се счупи пласмаската която връща ключа като пали.И сега като паля сам връщам ключа.Утре почвам да разглобявам.
<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Абе колеги с Купета - понеже днеска пак ми падна предния капак на главата, а както знаете той е тежичък(не че и главата ми е мека, но все пак).......и в тая връзка искам да питам кви амортисьори ползвате, щото аз взех два нови дето не ми държат капака отворен, а устискват да е само наполовина......тай като тва не ме устройва, от едната страна ползвам стария дето е с тръбичка която се законтря върху рамото......но пък тя като изтърве, тая гадост ми се стоварва яко отгоре.......Не ми се слага някаква огъната по капака тръба за да го подпира целия, рискувам и нея да я бутна като се вихря под капака и да стане същото.......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Оригиналните... вършат си чудесна работа... а ако са изтървали ти трябва нещо доста яко,че да го задържи отворен... предполагам и затова са направили тая спънка оригинално на амортисьора
Ми уж "оригинални" взех от Косерите, но както казах, като отворя капака докрай, той пада наполовина и стои там........а тва не ме устройва......трябват ми явно по - оригинални......
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Днес сменихме на мой приятел с ГТВ двата амортесьора и стана перфектно. Той си купи нови за АР 155 от александър ауто - цена около 15- 20 лв / бр.Така, че и ако на купето са същите мисля, че ще ти свършат чудесна работа.
Абе колеги с Купета - понеже днеска пак ми падна предния капак на главата, а както знаете той е тежичък(не че и главата ми е мека, но все пак).......и в тая връзка искам да питам кви амортисьори ползвате, щото аз взех два нови дето не ми държат капака отворен, а устискват да е само наполовина......тай като тва не ме устройва, от едната страна ползвам стария дето е с тръбичка която се законтря върху рамото......но пък тя като изтърве, тая гадост ми се стоварва яко отгоре.......Не ми се слага някаква огъната по капака тръба за да го подпира целия, рискувам и нея да я бутна като се вихря под капака и да стане същото.......
При Купето има два вида амортисьори за капака! Стария тип са със законтряне (една червено/оранжева пластмасова щуротия) и са по "надеждния" според мен тип.Другия (като моите) са с вътрешно заключване и са по лесно намираеми!Някъде бях чел че най добрия и евтин заместител са амортисьори от Ксара комби. При тях обаче дължината е по малка и капака се отваря с няколко сантиметра по малко.Най безопасно за ровещия под капака обаче си остава подпирането с прът!На срещата в Бояна някои колеги търсеха дръжките за пасажерите(тези които са монтирани на средните колонки).Видях една бройка да се продава тук.Като разгледах моите обаче си мисля, че това е нещо което се прави изключително лесно!
От днес вече има материал за ринговете! Разходих се чак до Дупница за него, но това е най доброто което може да се намери като алуминий годен за рингове! Цялото забавяне беше заради лошо полиращ се материал( изпробвани над 10 вида алуминий) и прекалено ангажиран стругар! Парчето което купих е с 45см. дължина и при най добрия възможен вариант от него ще могат да се направят около 9 комплекта! Може да се наложи леко да се повиши цената на ринговете заради днешната покупка (135лв.)!
Коментар