Смятало се че ауспуха назад е най големия рестриктор за турбото......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Tука и без това пишат само колеги с купета за това и ще си позволя да попитам нещо странично/извън темата/.Знае ли някой от вас колеги къде във Варна мога да намеря пети за зацепване на 1.8 VFD мотор,някой сервиз или колега от Варна да има такива ,или пък някой да ме съжали и да ми ги изпрати с куриер и да му ги върна после.Като изключвам от въпроса си сегашния официален представител на фиат във Варна както и бившите които все още правят фиати защото те нямат.Мисля редно е да кaжа ,че автомобила ми е с валове от 1,6 TS но според моите измервания са абсолютно същите по градуси и лифт с оригиналните на 1,8 VFD на фиат ,даже съжалявам че не взех от 1.8 TS-бяха с 2мм по голям лифт и реших да не рискувам.Та ,някой ако знае нещо да казва.Аз досега винаги съм я зацепвал както ми харесва и върви страхотно но ми се иска да пробвам и оригиналната центровка .
Коментар
-
kaci написа:d0b0 написа:http://www.youtube.com/watch?v=gF7qObCN-Us
Коментар
-
MEMO написа:Tука и без това пишат само колеги с купета за това и ще си позволя да попитам нещо странично/извън темата/.Знае ли някой от вас колеги къде във Варна мога да намеря пети за зацепване на 1.8 VFD мотор,някой сервиз или колега от Варна да има такива ,или пък някой да ме съжали и да ми ги изпрати с куриер и да му ги върна после.Като изключвам от въпроса си сегашния официален представител на фиат във Варна както и бившите които все още правят фиати защото те нямат.Мисля редно е да кaжа ,че автомобила ми е с валове от 1,6 TS но според моите измервания са абсолютно същите по градуси и лифт с оригиналните на 1,8 VFD на фиат ,даже съжалявам че не взех от 1.8 TS-бяха с 2мм по голям лифт и реших да не рискувам.Та ,някой ако знае нещо да казва.Аз досега винаги съм я зацепвал както ми харесва и върви страхотно но ми се иска да пробвам и оригиналната центровка .
Коментар
-
Виж това, ако ти се дават пари да си ги купиш http://zimber-tools.com/lang-en/http...lternator.html[/quote]Благодаря колега,офертата е много изгодна и ако няма резултат от колегите най вероятно ще се възползвам от нея.
Коментар
-
При мен на една идея под тази чертичка....но на едно друго 20вт в града светва преди тази черта Та... може и да са на настроение, знае ли човекAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
И при мен светва една идея след заветната чертичка.Мисля че резервате е 8 литра, да не е и повече....Но при купето трудно се разбира защото всички знаем при подаване на газ и после спокойно каране какви амплитуди показва горивото :D Аз има едно питане също - моето купе 1.8 е 1997 и се фейслифт- с коя електроника е и нали при тези преди 2000 година няма ядове с ремапа?<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
На първата чертичка ми светва резервата и е около десетина литра , на бензин се движи съвсем плавно стрелката независимо от ускорението ,на газ обаче скача както си иска.Компа на металните колектори си се пипа спокойно само дето паметта е много трудно откриваема и идва около 30-40 лева само тя.
Коментар
-
VET написа:АЗ пък имам друг проблем, откакто захладня, всички уреди по таблото ми показват по-ниски стойности от досегашните. Италианска инсталация рииш ли.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар