- евентуално може да го продам и със Supersprint колектора
Незнам дали те питах, но има ли разлика в диаметъра на оригиналния колектор и Supersprint-а, интересуват ме самите отвори на четворката, която тръгва от главата Замислям скоро да купувам една правена глава с валове и се чудя ако има разлика да търся и колектор
Ще трябва да го премеря, че ще те излъжа. Проблема е само, че кой знае в кой кашон в мазето е оригналния
Сравнявал съм с на 2.4 жтд, но му е по-нисък корпуса
Това проблем ли е? Тоест пробвал си и не става, да знам да не се закачам
ами лагера е по-навътре и вилицата не е ясно дали ще го хване добре, другото по-важно е дали е направен да работи при същата височина на стъпката на маховика.Трябва да се сравнят двата маховика и да се мери много и вярно
Ами след малко ровене по каталозите открих, че усиления който се слага на 2,4жтд (валео 821325), фабрично се вгражда и в БЕНЗИНОВАТА ланча капа 20в турбо с 5 степенната скоростна кутия. Сега въпроса ми е притискателя от 20в турбо взаимнозаменяем ли е с този от 16в турбо или са различни.
Някой има ли представа дали притискателя за 2.0 16в турбо е съвместим с този на 2.4 жтд. Визуално изглеждат 1:1, лагера също. Идеята ми е, че може да ми изпадне усилен притискател (за 400+nm) за жтд за без пари (буквално) и да мина само с нов феродов или защо не керамика...
Не знам но на Даги като поръчахме съединителите за 1.9 16Ж дизела-GT то и за 145 -цата турбото бяха абсплютноеднаквиИ двете със заключващия се лагер
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Ето, че стана време за зазимяване на купето Очаквам с нетърпение новия сезон до година, защото на ФИАТ-чето ще му се случат някой хубави неща, а някой вече му се и случиха. Ето списъка с нещата, които съм купил, а някой даже вече съм инсталирал : - Един малко по-голям охлюв ще го налази през март-април (Взел съм турбо за около 300 кончета)- По-големи дюзи Бош 440цц + 3.5 баров бензинов регулатор- Олекотен маховик 7кг (фабричния е 10кг)- Нов блоу офф Бейли (стария беше китайчe)- По-дебела задна стабилизираща щанга 22мм- Регулируема разпънка от пред- Тъй като карах доста пъти това лято за кеф от София до Самоков и обратно, установих че фабричните кожени седалки не ме държат много по завоите. За това си намерих 2 доста запазени, предни, RECARO седалки като на колегата Injekciona. Договорих изключително добра цена за 2-те - колкото за една "спортна" илиенска. Аз като цяло съм си фен на това, нещата да са максимално близки до "фабричното" и да не бият на око. А, както знаете такива седалки се слагат и в купе Лимитед Едишън. Замислям се дали да не подменя алкантарата със ситно перфорирана черна кожа?Също така се принудих да сложа моите релси от старите седалки, защото с фабричните на рекарото, позицията на седене е леко като в миниван (доста висока) Сега със "старите" релси и механизми имплантирани в "новите" седалки, седя дори една идея по-ниско от това което беше с оригиналния салон!Имам някакви мераци за каране на пистата в Серес до година, въпреки че много хора като им кажа, че ще карам с купето, ме мислят за луд По принцип и аз имам някакви притеснения, че с тази тежка предница и лека задница, няма да е много послушно по завоите, нооооо без проба няма как да кажа със сигурност. Все пак съм си поставил реални цели - да подобря времето, което дадох тази година със 147 2.0 туин спарк. Тоест да слеза под 1.40. Примерно, ако дам 1.38 ще съм предоволен Прилагам и снимков мат’риял :
Добре си напазарувал. Да те питам, не ти ли опират в пода страничните пластмаси на седалките, след като сложи релсите от оригиналните? Мен мойте много ме дразнят като височина ама още не съм се наканил да си поиграя да ги смъкна. ПС. За 16VT какво ви е мнението за Motul 300V 5W40, че един колега от алфа форума го дава на прилична цена?
Шоферската опира мноого леко, но не е проблем. Пасажерската опира повече (нея не съм я стегнал хубаво в предния край) и там ще трябва или рязане на пластмасите или подлагане на някакви фланци между седалката и релсите, за да се вдигне малко - 2-3 см, но това са бели кахъри За маслото, до година мисля да слагам или 15в50 компетишън или 20в60 льо ман. 5в40 ми се види тъничко за даване на газ
Коментар