Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане към колегите с Купета!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    mr_none написа:
    Моят волан преди и след боядисването си беше еднакъв на пипане, но сега изглежда с пъти по-добре. Зависи как се направи боядисването и изобщо цялата обработка. В завода все едно не се боядисва кожата. Или от телето направо си e с цвят по поръчка :D
    Да ама в завода се боядисва по един начин ,който е съвсем различен от боядисването дето го правят тука- един жокер от човек който е работил с такива материали (и то не евтини) - фабрично боядисана кожа с корселин ако я бършеш не става нищо, докато тия афтърмаркет боядисвания така пада боята все едно никога не е поправяно.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      pi4_s_bravo написа:
      mr_none написа:
      Моят волан преди и след боядисването си беше еднакъв на пипане, но сега изглежда с пъти по-добре. Зависи как се направи боядисването и изобщо цялата обработка. В завода все едно не се боядисва кожата. Или от телето направо си e с цвят по поръчка :D
      Да ама в завода се боядисва по един начин ,който е съвсем различен от боядисването дето го правят тука- един жокер от човек който е работил с такива материали (и то не евтини) - фабрично боядисана кожа с корселин ако я бършеш не става нищо, докато тия афтърмаркет боядисвания така пада боята все едно никога не е поправяно.
      След боята, кожата изобщо не е твърда или по-малко еластична. Събота и неделя ще я намажа, за да омекне още повече. За мен по-важното беше, да се опитам да запазя оригиналната кожа, вместо да претапицирам с новите кожи, които приличат на мушами. В момента е в пъти по-добре от напуканата олюпена кожа, която беше. Естествено на допир има разлика, спрямо местата където кожата не е била захабена, но това е напълно нормално. Все пак пукнатините се пълнят с кит за кожа... Някъде гледах възстановен черен Vader салон от M3 по тази технология, който след 30 000 мили, не беше мръднал. Друг е въпроса до колко добре възстановяват тук, но времето ще покаже. Ако се напука пак, при тапицерите следващия път и проблема се решава Химията не ми е най-силната страна, но това дали боята пада с кореселин, какво общо има с устойчивостта на боята против напукване или изтъркване?
      ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
      Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
      Jet Black E46 M3

      Коментар


        injekciona написа:
        pi4_s_bravo написа:
        mr_none написа:
        Моят волан преди и след боядисването си беше еднакъв на пипане, но сега изглежда с пъти по-добре. Зависи как се направи боядисването и изобщо цялата обработка. В завода все едно не се боядисва кожата. Или от телето направо си e с цвят по поръчка :D
        Да ама в завода се боядисва по един начин ,който е съвсем различен от боядисването дето го правят тука- един жокер от човек който е работил с такива материали (и то не евтини) - фабрично боядисана кожа с корселин ако я бършеш не става нищо, докато тия афтърмаркет боядисвания така пада боята все едно никога не е поправяно.
        След боята, кожата изобщо не е твърда или по-малко еластична. Събота и неделя ще я намажа, за да омекне още повече. За мен по-важното беше, да се опитам да запазя оригиналната кожа, вместо да претапицирам с новите кожи, които приличат на мушами. В момента е в пъти по-добре от напуканата олюпена кожа, която беше. Естествено на допир има разлика, спрямо местата където кожата не е била захабена, но това е напълно нормално. Все пак пукнатините се пълнят с кит за кожа... Някъде гледах възстановен черен Vader салон от M3 по тази технология, който след 30 000 мили, не беше мръднал. Друг е въпроса до колко добре възстановяват тук, но времето ще покаже. Ако се напука пак, при тапицерите следващия път и проблема се решава Химията не ми е най-силната страна, но това дали боята пада с кореселин, какво общо има с устойчивостта на боята против напукване или изтъркване?
        Добре де при положение ,че съм си правил всякакви експерименти с тия бои и има достатъчно обелени волани/седалки за да откажа да работя с тия материали има нещо нали? Надявай се да не тръгне да се бели че няма спирка и само тапицирането помага.
        Фиат Крома 1.9 16v+
        Фиат Браво 1.6 16v
        Фиат Мареа 1.6 16v

        Коментар


          Привет колеги! Днес в движение нещо изтропа, километража спря да работи и капеше масло от скоростната кутия( поне от там ми се видя, без подробно оглеждане). Някой патил така??? Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Yellow_Flash_Colorz_PDT_13

          Коментар


            Да,миналата седмица. Дето се вика, честито . Нова скоростна кутия.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=asc&start=335
            https://www.cialispascherfr24.com/

            Коментар


              Имам 2 въпроса, това тръбата, която влиза в картера от кеч танка ли е ? И някой да се сеща за какво беше тази планка...
              Прикачени файлове
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                Прикачени файлове
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  по правилно е да се каже, че се стича от кеч танка в картерапланката се хваща на водната помпа и на маслената помпаза нея се захваща капака на ангренажнияте ремъци

                  Коментар


                    На мен ми се въртеше из главата около водната помпа или около термостата нещо че и там имаше някакви такива планки... Мерси за инфото утре ще я диря как стои ...
                    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                    '97 Coupe 16VT 262WHP+

                    Коментар


                      Буксата за километража по левия рог ли върви
                      '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                      '97 Coupe 16VT 262WHP+

                      Коментар


                        S.W.A.T. написа:
                        На мен ми се въртеше из главата около водната помпа или около термостата нещо че и там имаше някакви такива планки... Мерси за инфото утре ще я диря как стои ...
                        дано се ориентираш

                        Коментар


                          Мерси за снимките, мотора вече заработи... Имам въпрос, някой знае ли парт номера на датчика, който дава информация за уреда и ако не, то знае ли когато е изключена буксата му нормално ли е стрелката да стои на 3 бара
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            Парт. номера можеш да го изкараш от ЕПЕР-а, ама ходи с мултицета по магазините, защото на външен вид датчиците са едни и същи с на доста други италианки, че да не се изненадаш като го сложиш и да показва наобратно налягането. Само при купето съпротивлението е наопаки.
                            https://www.cialispascherfr24.com/

                            Коментар


                              По логично е уреда да отчита 0 бара ако буксата не е включена,
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                kaci написа:
                                По логично е уреда да отчита 0 бара ако буксата не е включена,
                                Точно при купето е наобратно. Като слагах двигателя в темпрата се сблъсках с тоя проблем
                                https://www.cialispascherfr24.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X