Ако се вземе цяла Kappa 2.0 16v Turbo за донор, дали ще имам проблеми с прехвърлянето в купето? Има ли някакви съществени разлики, че kappa-та си е доста различна кола
Има ли някакъв шанс да те откажа от това което се опитваш да си причиниш?????
От кое по точно, от това донора да е kappa или изобщо
Ако се вземе цяла Kappa 2.0 16v Turbo за донор, дали ще имам проблеми с прехвърлянето в купето? Има ли някакви съществени разлики, че kappa-та си е доста различна кола
Безспорно е доказано че трансплатнациите на двигатели измежду италианските коли са по скъпи отколкото купуването на кола в която оригинално е вграден същия двигател.......освен ако човека не си го прави сам и разполага с необходимото място, оборудване, и ноу-хау да си го направи сам........а, трябва и да е ентусиаст и да има свободно време........
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Ааа не, жълтура за друго купе не го сменям, ако ще и Limited Edition да е. Прекалено много си го обичам и ако не намеря подходящ донор, ще си взема съвсем друга кола за кеф...
Количката ти е много лачена! Не я разваляй, защото малко или много "имплантирането" на мотор, който е различен от твоя ще доведе до висящи кабеляци, екута в краката на пасажера, липса на климатик, това или онова, което до сега ти е работело, след това няма да ти работи итн итн неща, който в ежедневието ще те дразнят... ( ако ще ползваш колата като изцяло пистова/драг кола става, но иначе е тегаво). Казвам ти го като човек патил и нагледал се на бая трансплантации Купи си фабрично турбинирана кола, по възможност 4х4
На всички ли само шофьорският прозорец се вдига догоре сам при задържане на бутона? И някой има ли идея как и другият може да се направи да се затваря сам?
На всички ли само шофьорският прозорец се вдига догоре сам при задържане на бутона? И някой има ли идея как и другият може да се направи да се затваря сам?
И при мен е така, да. Малко е дразнещо.. даже шофьорският понякога се вдига на малки интервали (вдига се мъничко и веднага спира) и трябва да цъкам копчето по няколко пъти. Ама това да му е проблема
Ааа не, жълтура за друго купе не го сменям, ако ще и Limited Edition да е. Прекалено много си го обичам и ако не намеря подходящ донор, ще си взема съвсем друга кола за кеф...
Я тука бая време не съм влизал (нали вече съм на вълна BlackLine, а не Limited Edition) ........ kaci е много прав, ако може да се откажеш най-добре, а иначе жълтура не го сменяй много е лачен :P Преди месец те видях на К.Величков ама ти тея алфаджиите не ги отразяваш. Когато имах Купе-то мислех много над това което мислиш ти. С две думи по-евтиното, безпроблемно и практично решение е да вземеш едно Турбо готово и да му чупиш кокалите вечер по писти и т.н., а през другото време си палиш пчеличката и си жужиш из София, твърде лачена е за да я разколачваш, да сменяш мотори, да се чупи или да се нервираш, че някой маистор нещо е забравил и т.н.ПП. Абе какво стана със събирането май пропаднаха нещата, 5 Купе-та в София ли не са свободни през съботно-неделните жеги за студени напитки, че и аз за резил станах, Стойл толкова черпене му дължа, а се изпарих като стария лев
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Колеги, я кажете оригиналния блоуоф на 16вт метален, разглобяем ли е или е от пластмасовите като на ваг групата, защото днес ходих да наскубя едни части от едно купе и се оказа че клапана е алуминиев, разглобяем с имбусни болтове.
Ааа не, жълтура за друго купе не го сменям, ако ще и Limited Edition да е. Прекалено много си го обичам и ако не намеря подходящ донор, ще си взема съвсем друга кола за кеф...
Я тука бая време не съм влизал (нали вече съм на вълна BlackLine, а не Limited Edition) ........ kaci е много прав, ако може да се откажеш най-добре, а иначе жълтура не го сменяй много е лачен :P Преди месец те видях на К.Величков ама ти тея алфаджиите не ги отразяваш. Когато имах Купе-то мислех много над това което мислиш ти. С две думи по-евтиното, безпроблемно и практично решение е да вземеш едно Турбо готово и да му чупиш кокалите вечер по писти и т.н., а през другото време си палиш пчеличката и си жужиш из София, твърде лачена е за да я разколачваш, да сменяш мотори, да се чупи или да се нервираш, че някой маистор нещо е забравил и т.н.ПП. Абе какво стана със събирането май пропаднаха нещата, 5 Купе-та в София ли не са свободни през съботно-неделните жеги за студени напитки, че и аз за резил станах, Стойл толкова черпене му дължа, а се изпарих като стария лев
Ще видиме какво ще правиме, дали разума или лудостта ще надделее Иначе за срещата аз съм на линия, само да не е тази събота и неделя
Колеги, я кажете оригиналния блоуоф на 16вт метален, разглобяем ли е или е от пластмасовите като на ваг групата, защото днес ходих да наскубя едни части от едно купе и се оказа че клапана е алуминиев, разглобяем с имбусни болтове.
Коментар