Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане към колегите с Купета!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ясно, значи ще се оглеждаме за купе. Мерси
    kaci написа:
    injekciona написа:
    Ако се вземе цяла Kappa 2.0 16v Turbo за донор, дали ще имам проблеми с прехвърлянето в купето? Има ли някакви съществени разлики, че kappa-та си е доста различна кола
    Има ли някакъв шанс да те откажа от това което се опитваш да си причиниш?????
    От кое по точно, от това донора да е kappa или изобщо
    ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
    Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
    Jet Black E46 M3

    Коментар


      Изобщо.

      Коментар


        injekciona написа:
        Ако се вземе цяла Kappa 2.0 16v Turbo за донор, дали ще имам проблеми с прехвърлянето в купето? Има ли някакви съществени разлики, че kappa-та си е доста различна кола
        Безспорно е доказано че трансплатнациите на двигатели измежду италианските коли са по скъпи отколкото купуването на кола в която оригинално е вграден същия двигател.......освен ако човека не си го прави сам и разполага с необходимото място, оборудване, и ноу-хау да си го направи сам........а, трябва и да е ентусиаст и да има свободно време........
        Alfa 156 2.0 TS
        Alfa 156 20VTurbo
        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
        Locost TF1 3.0V6

        Коментар


          injekciona ако искаш турбоо идваи да праим бартер :D .. да си съскашш имах 1.8 и това е най доброто купе повярваии ми .... поне 2000г
          dEv # LiFe sTyLe

          2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

          Коментар


            Ааа не, жълтура за друго купе не го сменям, ако ще и Limited Edition да е. Прекалено много си го обичам и ако не намеря подходящ донор, ще си взема съвсем друга кола за кеф...
            ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
            Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
            Jet Black E46 M3

            Коментар


              Количката ти е много лачена! Не я разваляй, защото малко или много "имплантирането" на мотор, който е различен от твоя ще доведе до висящи кабеляци, екута в краката на пасажера, липса на климатик, това или онова, което до сега ти е работело, след това няма да ти работи итн итн неща, който в ежедневието ще те дразнят... ( ако ще ползваш колата като изцяло пистова/драг кола става, но иначе е тегаво). Казвам ти го като човек патил и нагледал се на бая трансплантации Купи си фабрично турбинирана кола, по възможност 4х4
              FIAT Coupe 16VT

              Коментар


                някой проверявал ли е пръскачките под буталата на купе 2.0 16вт моите при надуване с уста леко изтърват
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  На всички ли само шофьорският прозорец се вдига догоре сам при задържане на бутона? И някой има ли идея как и другият може да се направи да се затваря сам?

                  Коментар


                    durex_a написа:
                    На всички ли само шофьорският прозорец се вдига догоре сам при задържане на бутона? И някой има ли идея как и другият може да се направи да се затваря сам?
                    И при мен е така, да. Малко е дразнещо.. даже шофьорският понякога се вдига на малки интервали (вдига се мъничко и веднага спира) и трябва да цъкам копчето по няколко пъти. Ама това да му е проблема
                    Fiat Coupe 2.0 16V

                    Коментар


                      injekciona написа:
                      Ааа не, жълтура за друго купе не го сменям, ако ще и Limited Edition да е. Прекалено много си го обичам и ако не намеря подходящ донор, ще си взема съвсем друга кола за кеф...
                      Я тука бая време не съм влизал (нали вече съм на вълна BlackLine, а не Limited Edition) ........ kaci е много прав, ако може да се откажеш най-добре, а иначе жълтура не го сменяй много е лачен :P Преди месец те видях на К.Величков ама ти тея алфаджиите не ги отразяваш. Когато имах Купе-то мислех много над това което мислиш ти. С две думи по-евтиното, безпроблемно и практично решение е да вземеш едно Турбо готово и да му чупиш кокалите вечер по писти и т.н., а през другото време си палиш пчеличката и си жужиш из София, твърде лачена е за да я разколачваш, да сменяш мотори, да се чупи или да се нервираш, че някой маистор нещо е забравил и т.н.ПП. Абе какво стана със събирането май пропаднаха нещата, 5 Купе-та в София ли не са свободни през съботно-неделните жеги за студени напитки, че и аз за резил станах, Стойл толкова черпене му дължа, а се изпарих като стария лев
                      Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                      Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                      Fiat Tipo 1991 - ex
                      Fiat Uno Fire - ex ex

                      Коментар


                        Е това питане чакам и аз.Хайде наистина да се стегнем,че то лятото ще си мине.Другия вариант е да отидем на гости на някой и вече няма мърдане
                        Fiat Coupe: 16V Turbo
                        FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA

                        Коментар


                          Колеги, я кажете оригиналния блоуоф на 16вт метален, разглобяем ли е или е от пластмасовите като на ваг групата, защото днес ходих да наскубя едни части от едно купе и се оказа че клапана е алуминиев, разглобяем с имбусни болтове.
                          https://www.cialispascherfr24.com/

                          Коментар


                            nastybg написа:
                            injekciona написа:
                            Ааа не, жълтура за друго купе не го сменям, ако ще и Limited Edition да е. Прекалено много си го обичам и ако не намеря подходящ донор, ще си взема съвсем друга кола за кеф...
                            Я тука бая време не съм влизал (нали вече съм на вълна BlackLine, а не Limited Edition) ........ kaci е много прав, ако може да се откажеш най-добре, а иначе жълтура не го сменяй много е лачен :P Преди месец те видях на К.Величков ама ти тея алфаджиите не ги отразяваш. Когато имах Купе-то мислех много над това което мислиш ти. С две думи по-евтиното, безпроблемно и практично решение е да вземеш едно Турбо готово и да му чупиш кокалите вечер по писти и т.н., а през другото време си палиш пчеличката и си жужиш из София, твърде лачена е за да я разколачваш, да сменяш мотори, да се чупи или да се нервираш, че някой маистор нещо е забравил и т.н.ПП. Абе какво стана със събирането май пропаднаха нещата, 5 Купе-та в София ли не са свободни през съботно-неделните жеги за студени напитки, че и аз за резил станах, Стойл толкова черпене му дължа, а се изпарих като стария лев
                            Ще видиме какво ще правиме, дали разума или лудостта ще надделее Иначе за срещата аз съм на линия, само да не е тази събота и неделя
                            ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                            Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                            Jet Black E46 M3

                            Коментар


                              Joro написа:
                              Колеги, я кажете оригиналния блоуоф на 16вт метален, разглобяем ли е или е от пластмасовите като на ваг групата, защото днес ходих да наскубя едни части от едно купе и се оказа че клапана е алуминиев, разглобяем с имбусни болтове.
                              Оригиналния е пластмасов.
                              Fiat Coupe 16V Turbo

                              Коментар


                                Мерси.
                                https://www.cialispascherfr24.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X