Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане към колегите с Купета!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    от копчето за ниво на фаровете или от копчето за регулиране на силата на осветлението...
    '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
    '97 Coupe 16VT 262WHP+

    Коментар


      И аз от 2 седмици съм с предно регулеруемо кони.... но е малко " тунинг" вариант. Подхврляха ми се едни чисто нови конита за пежо 405 из гаража та веднъж ги наложих с тези на купето и се оказаха доста сходни и при положение че са регулеруеми и мога да ги понатегна повече направо си ги преправих.. сега колата немога да е позная, доста по стегната и приятна за каране.... Да добавя , че като свалих старите.. единия амортисьор беше блкокирал доста сериозно
      Прикачени файлове
      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

      Коментар


        Едно интересно Купе което снимах днес сутринта в Поморие: Не успях да открия собственика, както не успях да видя и собственика на ТОВА Купе в Събота на Витоша.

        Коментар


          Доста интересноо и различно от другите купета.... "Харесвам"
          dEv # LiFe sTyLe

          2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

          Коментар


            Интересен жълтур, въпреки че има доста неща, които на мен лично не ми допадат.
            ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
            Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
            Jet Black E46 M3

            Коментар


              Даа, и си е все там от три години. Стои пред казиното обикновено.

              Коментар


                digitalundgrd написа:
                Друг мод, който намалява недозавиването и много искам да си купя е по-дебела задна стаб.щанга Сток е 19мм, а от fccuk - форума много хвалят 22мм-тунинг задна стаб.щанга. Коренно променяла поведението на купето в завои и на писта. Като цяло на Алфата ми съм го изпробвал този "мод" с по-дебелата задна стаб.щанга и бях мноооого доволен на Серес
                Такова нещо ли търсиш?
                ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                Jet Black E46 M3

                Коментар


                  Kaci къде скатаваш по моя регион и не се обаждаш ?!
                  '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                  '97 Coupe 16VT 262WHP+

                  Коментар


                    injekciona написа:
                    Такова нещо ли търсиш?
                    Баш това Този месец няма да смогна, че сега събота и неделя ще ходя да замеря купето на 400м на Кондофрей и там ще литнат едни 130-150лв за бензин, винетка, такса участие, храна на пистата...Някой освен Ферариста има ли, който да е монтирал датчик за ЕГТ (мери температурата на изходящите газове)? В и-бея гледам има такива от 20 до 120 паунда като на пръв поглед самият датчик е един и същ, само "часовника" който си слагаш в колата е по-шукаритетен?!
                    FIAT Coupe 16VT

                    Коментар


                      VET написа:
                      Даа, и си е все там от три години. Стои пред казиното обикновено.
                      Точно там беше
                      S.W.A.T. написа:
                      Kaci къде скатаваш по моя регион и не се обаждаш ?!
                      Отново съм във фаза да обикалям страната. В Петък може би отново ще пътувам до там и ако не бързат някои хора може и да се видим.Да използвам случая и да питам дали случайно някой има преки наблюдения от накладките на снимката?Още се чудя да ги монтирам ли на Бравото или да ги пусна за продажба
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        Аз съм карал с такива на Алфата. Не бях кой знае колко впечатлен. Спираха колкото или една идея по-добре от съвсем стандартни АТЕ или ТРВ, но като са студени са по-зле от тях.
                        FIAT Coupe 16VT

                        Коментар


                          digitalundgrd написа:
                          Някой освен Ферариста има ли, който да е монтирал датчик за ЕГТ (мери температурата на изходящите газове)? В и-бея гледам има такива от 20 до 120 паунда като на пръв поглед самият датчик е един и същ, само "часовника" който си слагаш в колата е по-шукаритетен?!
                          ако имаш широколентова сонда, ЕГТ може да не гледаш.Няколко пъти съм мапвал с ЕГТ и да ти кажа повече от 920 градуса при най-неблагоприятни условия не съм виждал и то при над 400 коня.Освен това ако датчика не е качествен, може да се отчупи и турбото става на салата.
                          kaci написа:
                          Да използвам случая и да питам дали случайно някой има преки наблюдения от накладките на снимката?Още се чудя да ги монтирам ли на Бравото или да ги пусна за продажба
                          Износих един такъв комплект, на студено не са много добре спрямо стандартни, иначе държат на прегряване почти като другите стрийт перформанс накладки.Има доста по-хубави от другите марки, но всичко е за сметка на цената.
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            екстра са накладките, само малко негативи са...
                            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                            '97 Coupe 16VT 262WHP+

                            Коментар


                              Каци - накладките си заслужават само ако са ти изпаднали твърде евтино, на студено са отвратителни, а и доста им отнема да загреят......Стивън - как захвана амортисьорите към шенкела - гледам че тия на пежака са прави надолу?????
                              Alfa 156 2.0 TS
                              Alfa 156 20VTurbo
                              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                              Locost TF1 3.0V6

                              Коментар


                                Ами, от стари оригинални амортисрьори свалих захващането към шенкела и чашката на пружината. Тези на пежака внимателно с флекса и вънка, след това заваряване на чашката и държача на шенкела на новия амортисьор и всичко заспа( естесвено всички вътрешности от конито бяха вънка). Даже си вдигнах колата с 1см, щото беше адски ниска. На снимката където амортисьора е с пружината и тампоните реално е новия пежо амортисьор, направен и готов за монтиране.... Мисля само скоро да ги постегна, че ги оставих натегнати на половина и ся колата ми е малко " мека "
                                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                                Коментар

                                Working...
                                X