от копчето за ниво на фаровете или от копчето за регулиране на силата на осветлението...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
И аз от 2 седмици съм с предно регулеруемо кони.... но е малко " тунинг" вариант. Подхврляха ми се едни чисто нови конита за пежо 405 из гаража та веднъж ги наложих с тези на купето и се оказаха доста сходни и при положение че са регулеруеми и мога да ги понатегна повече направо си ги преправих.. сега колата немога да е позная, доста по стегната и приятна за каране.... Да добавя , че като свалих старите.. единия амортисьор беше блкокирал доста сериозно
Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
digitalundgrd написа:Друг мод, който намалява недозавиването и много искам да си купя е по-дебела задна стаб.щангаСток е 19мм, а от fccuk - форума много хвалят 22мм-тунинг задна стаб.щанга. Коренно променяла поведението на купето в завои и на писта. Като цяло на Алфата ми съм го изпробвал този "мод" с по-дебелата задна стаб.щанга и бях мноооого доволен на Серес
Коментар
-
injekciona написа:Такова нещо ли търсиш?Този месец няма да смогна, че сега събота и неделя ще ходя да замеря купето на 400м на Кондофрей и там ще литнат едни 130-150лв за бензин, винетка, такса участие, храна на пистата...Някой освен Ферариста има ли, който да е монтирал датчик за ЕГТ (мери температурата на изходящите газове)? В и-бея гледам има такива от 20 до 120 паунда като на пръв поглед самият датчик е един и същ, само "часовника" който си слагаш в колата е по-шукаритетен?!
FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
VET написа:Даа, и си е все там от три години. Стои пред казиното обикновено.S.W.A.T. написа:Kaci къде скатаваш по моя регион и не се обаждаш ?!може и да се видим.Да използвам случая и да питам дали случайно някой има преки наблюдения от накладките на снимката?Още се чудя да ги монтирам ли на Бравото или да ги пусна за продажба
Коментар
-
digitalundgrd написа:Някой освен Ферариста има ли, който да е монтирал датчик за ЕГТ (мери температурата на изходящите газове)? В и-бея гледам има такива от 20 до 120 паунда като на пръв поглед самият датчик е един и същ, само "часовника" който си слагаш в колата е по-шукаритетен?!kaci написа:Да използвам случая и да питам дали случайно някой има преки наблюдения от накладките на снимката?Още се чудя да ги монтирам ли на Бравото или да ги пусна за продажба
Коментар
-
Каци - накладките си заслужават само ако са ти изпаднали твърде евтино, на студено са отвратителни, а и доста им отнема да загреят......Стивън - как захвана амортисьорите към шенкела - гледам че тия на пежака са прави надолу?????Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Ами, от стари оригинални амортисрьори свалих захващането към шенкела и чашката на пружината. Тези на пежака внимателно с флекса и вънка, след това заваряване на чашката и държача на шенкела на новия амортисьор и всичко заспа( естесвено всички вътрешности от конито бяха вънка). Даже си вдигнах колата с 1см, щото беше адски ниска. На снимката където амортисьора е с пружината и тампоните реално е новия пежо амортисьор, направен и готов за монтиране.... Мисля само скоро да ги постегна, че ги оставих натегнати на половина и ся колата ми е малко " мека "Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар