отстрани има някакъв капак ама ме е страх ДНЕС да го напъна, че ще строша и него май? Кажете как да отворя въпросният капак, и да видя какво ще ги правя
Капака се държи на винтче в долната му страна - като бръкнеш под таблото (пред бушоните иначе казано) го развиваш, след това вадиш капака внимателно и ще видиш врътките за реглаж на фарове и светлината на таблото. На щипка се държат те !
d0b0 написа:
nastybg написа:
9кг и 150гр. тежи джантата от Купе 20ВТ(тънката спица), за сравнение от 16В Купе 15-ката тежи 9кг точно !
9 и 070 гр. или кантара ми е грешен ..:Д
Грешен е Това са данни от епера !
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
И като става въпрос за гуми и джанти за купе какъв размер 17-ки мислите, че е най-подходящ? До сега карах с 205/45/17, обаче нещо не покриват добре джантата и определено не ми харесват като широчина. Ако имаше 225/40 мисля, че щеше да е най-оптимално като размер, но май не съществува или поне аз не намирам. С 225/45 или 235/40 сигурно ще изглежда като багер, а най-вероятно и ще опират някъде. За това съм се спрял или на 215/40 или на 215/45. Нещо не мога да реша кой от 2-та да е, едните ме притеснява, че са прекалено малки, а другите, че ще дойдат малко високи...
Да им беше снимал грайфера отблизо Някой знае ли на купето 2/16 предните пружини нормални ли са като височина и твърдост в сравнение с останалите двулитрови на типо платформа? На темпрата сложих целите макферсони от купе и слезе по ниско сигурно с 1-2 см и доста по твърда ми се вижда. В неделя дори и S.W.A.T . забеляза че е по ниска.@nastybg: Колега, навремето като бартеросахме пружините, тези които ти дадох бяха от дедра 2.0 На височина как бяха?
Не седят лошо, но като я гледам е доста по-снижена от моята. Ако не е тайна с какви пружини си, че аз съм с Eibach Pro Kit от Bravo/a и почти няма разлика във височината спрямо оригиналните?ПС Ето още едни джанти, ако не се лъжа са от Plus версията на купе и тук май са по-редки и от тези на 20VThttp://prodavalnik.com/aluminievi-gumi-s-dzhanti-za-fiat-16-tsola-i16301129
Според производителя от завода са излезнали 9кг и 150гр, пък както искаш мисли
Joro написа:
@nastybg: Колега, навремето като бартеросахме пружините, тези които ти дадох бяха от дедра 2.0 На височина как бяха?
Ами те още са на колата. На тази снимка(благодарение на kaci) най-много може да направиш сравнение за разстоянието гума-калник(моето купе е между бялото и жълтото)
Прикачени файлове
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
..Интересно аз каквото и да търсих нищо не намерих, тя тая дупка добре ама май не е много удачна. Ама в краен случай ако наистина няма друга и тая ще ползвам ... Благодаря за снимките
Тая дупка има изход при калника /от там отива кабела за мигача/ сега намерих снимките, пича е свалял калника и евентуално е дупкал за да влезе в купето други предложения? Искам да прекарам кабелите на копчето за газта от там.
ПС Ето още едни джанти, ако не се лъжа са от Plus версията на купе и тук май са по-редки и от тези на 20VThttp://prodavalnik.com/aluminievi-gumi-s-dzhanti-za-fiat-16-tsola-i16301129
Продадени са.. засърбяха ме пръстенцата и се обадих
Коментар