Класически случай на демонтирана и след това некоректно монтирана стрелка (на уреда за налягането ма маслото)!!!Сложи някоя снимка на Купето да го видим :D
Точно на теб, съм склонен да вярвам и то доста! Силно се надявам и този път да си поставил "точната диагноза". Следователно часто от притесненията ми могат да отпаднат, сега се надявам и чукането на клапаните да е от кофти маслото! И остава проблем с гарнитурата на капака на клапаните ... която май при този мотор /1.8 16в/ ще се води като "консуматив" :D. Само за въпроса с температурата му не разбрах, нормално ли е да не вдига повече от 40-45 градуса? Колата не е в цветущо състояние но за ценатая която я взех няма и читави лади! За на лято съм нагласил едни лети 17-ки от стило, като на колегата с жълтото купе ... И аз без капачки, всеобща болест са явно..И си търся копче за аварийните
За на лято съм нагласил едни лети 17-ки от стило, като на колегата с жълтото купе ... И аз без капачки, всеобща болест са явно.
Даже и със същите отвратителни гуми, какви ли не нискобюджетни гуми съм карал ама това Pirelli е по-зле и от тях.... Капачките можеш да си намериш, нови излизат около 100-120лв с доставката. На мен все не ми се даваха, търсих една година намерих 2 от Дупница и скоро спечелих 3 в ebay от Босна и като теглих чертата съм спестил 30-40лв.. Та като цяло май по-добрия вариант е да си вземеш нови.. Един съвет, махни този цигански комарник и си сложи оригиналната решетка..
Точно на теб, съм склонен да вярвам и то доста! Силно се надявам и този път да си поставил "точната диагноза".
Не ми се доверявай на 100% най малкото защото онлайн диагностиката си е хазарт. За да си напълно сигурен за повреда в уреда опитай с изключена жица от датчика за налягането. Температурата на маслото ми се струва малко ниска(за нормална ежедневна експлоатация), но не е изключено и там евентуално да има проблем с точността на уреда (циферблата е общ с този на уреда за налягането на маслото и ако случайно съм бил прав за некоректно поставената стрелка, то най вероятно и тук има повторение на грешката).
injekciona написа:
...махни този цигански комарник и си сложи оригиналната решетка..
+1Гарнитурата на капака на клапаните не тече ако се смени и уплътни в някои точки като хората!И не отлагай смяната на маслото.
Виждал съм дори и как го правят в една наша съседна държава........лично аз ако трябваше да избирам между Голда и некво българско масло, със сигурност щях да избера нашето........Из алфенските среди битува мнението че карането с Голд е углавно престъпление срещу колата.....
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Виждал съм дори и как го правят в една наша съседна държава........лично аз ако трябваше да избирам между Голда и некво българско масло, със сигурност щях да избера нашето........Из алфенските среди битува мнението че карането с Голд е углавно престъпление срещу колата.....
мога да ти го демонстрирам на моя свин спарк как работи като ялмомелка с голд и как с кастрол 10/60 не е нужно да разбираш много от двигатели за отриеш разликата
Виждал съм дори и как го правят в една наша съседна държава........лично аз ако трябваше да избирам между Голда и некво българско масло, със сигурност щях да избера нашето........Из алфенските среди битува мнението че карането с Голд е углавно престъпление срещу колата.....
Te в алфенските среди като карат предимно с 20 к, да не мислят, че е много по-добре от голд-а? Само дето цената му е по-напомпана.. 2/3 от спарковете са с раждали двигатели, но да речем, че това е от неточности в изработката
2/3 от спарковете са с раждали двигатели, но да речем, че това е от неточности в изработката
Изработката е добра, проблема е че голяма част от спарковете в БГ са внос от Италия, а там са особенно немърливи точно към фактора "масло"........Но в крайна сметка всеки сам си решава........
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Виждал съм дори и как го правят в една наша съседна държава........лично аз ако трябваше да избирам между Голда и некво българско масло, със сигурност щях да избера нашето........Из алфенските среди битува мнението че карането с Голд е углавно престъпление срещу колата.....
Te в алфенските среди като карат предимно с 20 к, да не мислят, че е много по-добре от голд-а? Само дето цената му е по-напомпана.. 2/3 от спарковете са с раждали двигатели, но да речем, че това е от неточности в изработката
Пълна глупост написа за маслата
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Виждал съм дори и как го правят в една наша съседна държава........лично аз ако трябваше да избирам между Голда и некво българско масло, със сигурност щях да избера нашето........Из алфенските среди битува мнението че карането с Голд е углавно престъпление срещу колата.....
Te в алфенските среди като карат предимно с 20 к, да не мислят, че е много по-добре от голд-а? Само дето цената му е по-напомпана.. 2/3 от спарковете са с раждали двигатели, но да речем, че това е от неточности в изработката
Пълна глупост написа за маслата
Кое по-точно, че 20 к не е голямата работа ли? Извинявам се за невежеството..
При нормално продължително каране температурата на маслото ми седи между 70-85 градуса (в зависимост от външната). При повече ръчкане (5-6 поредни старта 0-180км/ч) съм виждал да стига до 100 градуса, но не повече. Температурата на водата ми варира между 80 и 85, но не ми вдига повече от 90 градуса. След като смених водния радиатор с чисто нов, сложих и нов датчик, който ми пуска перките с 3-4 градуса по-рано. Това като превенция от високи температури при ръчка...Относно маслата...И аз нямам добри впечатления от Селения. И на Алфата и на Фиата карам с Кастрол 10в60 (100% истински) Поне за мен това масло се е доказало - каране 300км (за 3 дни) на пистата в Серес постоянно в лютеницата, 2 часа настройки на дино, 6-7000км магистрални и улични гонки итн За сега всичко е на 6, а както знаем Туин Скрапа е чувствителен на тема масло. АКо не беше добро маслото мисля, че мотора щеше да копне при толкова много раздаване на газ...
Виждал съм дори и как го правят в една наша съседна държава........лично аз ако трябваше да избирам между Голда и некво българско масло, със сигурност щях да избера нашето........Из алфенските среди битува мнението че карането с Голд е углавно престъпление срещу колата.....
Te в алфенските среди като карат предимно с 20 к, да не мислят, че е много по-добре от голд-а? Само дето цената му е по-напомпана.. 2/3 от спарковете са с раждали двигатели, но да речем, че това е от неточности в изработката
Пълна глупост написа за маслата
Кое по-точно, че 20 к не е голямата работа ли? Извинявам се за невежеството..
Няма нужда от извинения Просто голд-а и 20к имат толкова общо колкото купе 1.8 с 2.0 20в турбо Това, дали има по добри...мисля всеки може да си прецени :D
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Аз пък да се оплача, че англичаните ми объркаха проекто коледния подарък и вместо спортни дискове за 16вт ми пратиха спортни дискове за 16в/20в хатмосферка Тааа, ако някой с атмосферно купе иска да си направи коледен подарък за малко пари :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...123211#1123211
Коментар