...Взех от него само накрайника...Та реално някой хора ще кажат, че ще ми малее 63мм, но като за без пари толкоз, а и на първо четене си мисля, че до 250-60 коня ще е ок...( Всичко е в грес...
Няма да имаш грижи,мойта е на 63мм вече 4 години и миналата година показа 265 коня на един айфон,който в последствие сравняван с дино се оказа доста точен
Така днес получих неочакван "подарък" от един приятел. От неговата кола останало неръждавейка на 63мм и ми даде тръбите...Аз махнах крайното гърне, защото беше буквално разпаднато и цялото на дупки...Взех от него само накрайника...Та реално някой хора ще кажат, че ще ми малее 63мм, но като за без пари толкоз, а и на първо четене си мисля, че до 250-60 коня ще е ок...Живот и здраве, ако започне да ми умалява, ще му мислим Ще трябва да сменя, обаче всички маншони на каретата, защото нямам един здрав маншон Всичко е в грес...
Прощавайте, че ви се намесвам в темата, но къде може да ми направят и на мен неръждаем ауспух на бравото и на стилото?
Ако си от Димитровград нямам представа,иначе в онлайн тунинг магазините има едни модели тип пура за по 100-150лв. и с едно резонаторно гърне вадят приличен звук.Друга алтернатива е Тунинг форума-там изпадат Remusi и др.на прилични цени.А ако искаш ръчна изработка Еxtreme tuning в София но на цена 200-300лв.
Fiat Coupe: 16V Turbo
FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA
Някой има ли наблюдения какво става със смесите на Фиат купе 2.0 16VT с чип на 1 бар и 2 броя атмосферни валове от 139кс също от купе. Монтирани без раздвижни колела на белези... Така или иначе имам сонда и ще видя, но сондирам мнения
ако си от Димитровград , най близкия проверен е в Асеновград , където на мойта бегачка са правени и колекторите и генерацията
Къде в Асеновград точно?
dani_b написа:
Ако си от Димитровград нямам представа,иначе в онлайн тунинг магазините има едни модели тип пура за по 100-150лв. и с едно резонаторно гърне вадят приличен звук.Друга алтернатива е Тунинг форума-там изпадат Remusi и др.на прилични цени.А ако искаш ръчна изработка Еxtreme tuning в София но на цена 200-300лв.
Имаш предвид само гърнета или цяла изпускателна система от колекторните тръби? Гърнетата ми е все тая какви са, не държа и на лъскави накрайници. Просто знам, от опит вече, че смениш ли оригиналната генерация ... започваш да я сменяш на две години. На първата ми кола приятел шлосер намери тръбите и направи и гърнета, наша собствена разработка, проходни и така и никога едно петънце не хванаха, не знам каква беше тая стомана, ама тежеше всичко много.
Някой има ли наблюдения какво става със смесите на Фиат купе 2.0 16VT с чип на 1 бар и 2 броя атмосферни валове от 139кс също от купе. Монтирани без раздвижни колела на белези... Така или иначе имам сонда и ще видя, но сондирам мнения
Точно на 1 бар не съм(на доста повечко съм),но след като сложих два вала миналия август разликата в смесите беше нищожна,"мапера" каза че почти не е имало нужда от корекция
Някой има ли наблюдения какво става със смесите на Фиат купе 2.0 16VT с чип на 1 бар и 2 броя атмосферни валове от 139кс също от купе. Монтирани без раздвижни колела на белези... Така или иначе имам сонда и ще видя, но сондирам мнения
Точно на 1 бар не съм(на доста повечко съм),но след като сложих два вала миналия август разликата в смесите беше нищожна,"мапера" каза че почти не е имало нужда от корекция
Благодаря за инфото... Очаквайте скоро профи снимки на "колците" които свалих...
Някой правил ли е алтернатор на купе 2.0 16VT ? :D И нека сагата започне сега... С типото са ми го правили в сервиз 2 пъти, отделно аз още 3-4 ... Дойде реда на Купето да тръгне по кривия път
Коментар