Колега я кажи цени на метър актуални за неръждавейка и за алуминизирана тръба ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
digitalundgrd написа:Колега я кажи цени на метър актуални за неръждавейка и за алуминизирана тръба ?
Коментар
-
ici написа:1.2 бара е перфектно за мотор с баланс валове и загряло масло от типа ХХ W 40Пръскалките отварят на 1.2 бара и при редичко хубаво загряло масло се получва един вид ограничаване на налягането при празен ход.При по-гъсто масло се покачва, ако няма и баланс-валове и до 2 и нещо бара стига.При мен с 5W50 на над 100 градуса на маслото при 4000 об съм на над 6 бара, което пък не е нужно да е чак толкова, но пък няма кадърни рацинг масла на 40 вискозитет тука че да се смъкне леко.Стоиле, тия 8 бара са страшно много, манометъра да не се е сбъркал нещо Не че през зимата докато не загрее не е над 6 бара дори и под 2000 об де.
Коментар
-
injekciona написа:digitalundgrd написа:Колега я кажи цени на метър актуални за неръждавейка и за алуминизирана тръба ?
Коментар
-
http://intermetal.bg/ей тука тръби и колена колкото щеш ама кой ще ги заварява имам един майп на 63 мм от 2.16 турбо , ако искаш мини да го видиш неръждавейка освен ако искаш да не си на 76 което ти препоръчвам щото така или иначе си тръгнал по наклонената полоскостPower Under Pressure
Коментар
-
VET написа:ici написа:1.2 бара е перфектно за мотор с баланс валове и загряло масло от типа ХХ W 40Пръскалките отварят на 1.2 бара и при редичко хубаво загряло масло се получва един вид ограничаване на налягането при празен ход.При по-гъсто масло се покачва, ако няма и баланс-валове и до 2 и нещо бара стига.При мен с 5W50 на над 100 градуса на маслото при 4000 об съм на над 6 бара, което пък не е нужно да е чак толкова, но пък няма кадърни рацинг масла на 40 вискозитет тука че да се смъкне леко.Стоиле, тия 8 бара са страшно много, манометъра да не се е сбъркал нещо Не че през зимата докато не загрее не е над 6 бара дори и под 2000 об де.
Коментар
-
За моето Купе става въпрос дето VET каза за налягане на маслото.Последна информация 100 гр-са масло и 95 гр-са вода -2.0 бара,с YACCO GALAXY 15W 50.С SELENIA RACING даваше около 1.2 при при по малки показатели на вода-масло.А за генерациите на 76 и 63 неражд. е голям филм в София-1000лв. почти навсякаде,500лв.минимум само за труд.В EXTREME TUNING имат едни цени в саита,отиваш на място и хоп изненада-двойно.На други места ти обясняват че няма намаляване на фи-то при огъване а то е очевадно по-малко.Така че или 1000 лв. или се убиваш да търсиш нещо по-приемливо в провинцията или приятели или нещо друго.Ако си купиш материалите и отидеш при някой който си знае работата пак 400-500лв работа,ако ли не няма гаранция като отидеш да си вземеш колата не се знае какво ще видиш.Много тегава работа с тея генерацииFiat Coupe: 16V Turbo
FIAT= FERRARI-INDUSTRIES-AUTO-TECHNIKA
Коментар
-
Абе..теш тръбари са изпаткали тотал..500лв за работа ...крайно време е некой хора да се стегнат и да осъзнаят яе са просто прости работници и 500лв за няколко часа ще има да ги сънува...баси наглецитеSedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
-
Еми, това е положението, никой не работи за без пари. Аз в Extreme очкавах какви са цените и директно ги избегнах. И тъй като ползвам големи отстъпки в ЕМК-33, реших там да я правя. Там работи един бивш Extreme-аджия, мисля че се казваше Дидо и се занимава с неръждавейките. Цената беше 600лв за 3 метра тръби, 7 колена, крайното гърне + резонатор от неръждавейка и 4-500лв труд. Срещу 3 пъти по-малко.... В крайна сметка реших, че разликата в цената не си струва... Все пак тези тръби ще изкарат доста време. Единственото, което не ми хареса, е че при огъването се смачкват малко. Малко ме притеснява, че нямаше тръби на 55мм и сложих 50мм на колкото свършваше и supersprint колектора. Някой по-компетентен, може ли да каже дали са достатъчни или трябваше да и сложа повече
Коментар
-
WhitePower написа:демек цената за труд за 76 мм е поне 500 лева за изработка така ли да разбирам нещатаа каква е разликата в цената за 63 мм и на 76 мм само за изработка
Коментар
-
Някой ако търси Купе като моето, може да погледне линка по долу Fiat Coupe 2.0 20V Turbo Limited Edition № 1509
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар