Някой по-запознат колега може ли да ми каже какви стойности трябва да показва бууст метъра като се има предвид, че съм абсолютен сток ? Вчера с колегата thecleaner (от алфа форума) монтирахме един бууст метър, за да видим аджеба какво налягане държи колата.... На първа и втора бууста е около 0.6-0.7 на 3-та държи 0.8 бара...Също така искам да попитам къде в оборотите се намира прекъсвача на 2.0 16вт ? Понеже червеното почва след 6000 и аз сменям на 6500, но един път задържах на 3-та (160км/ч по километраж) до 7000 оборота и прекъсвач не последва...На този етап като се има предвид стоковото състояние на всичко по мотора (генерация, чип, бутала, биели, вал) малко ме е шубе да пробвам дали ще удари прекъсвача на 8000 да речем ехехеххе Та кажете какви обороти са приемливи за превключване на по-висока предавка - 6500-7000?
Общо взето, стоково всички държат това налягане. Максимум съм виждал 0,9. А за прекъсвача, тая кола на колко хиляди е и има ли книжка в която да пише как е сменяно маслото? Че още няколко прекъсвача ще удариш и ще се включи механичния прекъсвач- познава се по ритмичния тропащ звук изпод предния капак. Досега не съм виждал Купе над 100000 със здрави лагери. Да не пуснеш и ти като Добри, тема че търсиш блок. Ако искаш да я караш спокойно тази кола, отхлюпете картера и вижте състоянието на лагерите.
Общо взето, стоково всички държат това налягане. Максимум съм виждал 0,9. А за прекъсвача, тая кола на колко хиляди е и има ли книжка в която да пише как е сменяно маслото? Че още няколко прекъсвача ще удариш и ще се включи механичния прекъсвач- познава се по ритмичния тропащ звук изпод предния капак. Досега не съм виждал Купе над 100000 със здрави лагери. Да не пуснеш и ти като Добри, тема че търсиш блок. Ако искаш да я караш спокойно тази кола, отхлюпете картера и вижте състоянието на лагерите.
Хахах сефте...След 2 счупени Твин спарк мотора и 3-ти, който в момента живее 2-ри живот под капака на 147 (всичкото това в рамките на 3 години), общо взето няма какво да ме стресне на тази тематика Ако му е писано, ще живее... Ако не, ще се прави
Впредвид състоянието на нещата под капака на клапаните, явно е карано с арни масла, сменяни редовно което подсказва че поне последния собственик е бил съвестен......Но пък ти традиционно си малко карък, така че ако ще минаваш след време някакъв ремап, дотогава не отивай на повече от 1000обм от мястото от където му дават че му е максималната мощност.....А и биелните лагери не са особенно скъпи, при положение че ще инвестираш време в тая кола си е повече от задължително да се махне един слънчев ден картера........
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Абе то и на Дани бой, му бяха така нещата под капака на клапаните, пък като отворих картера излезе друго. Така да се каже го хванахме в крачка. Я премери една компресия ако не ти представлява труд, че ми е интересно.
Изпускателния колектор не е ли еднакъв с това на пунтото, все пак двигателите са едни и същи, или разликата в изпускателната система би трябвало да идва след колектора или меката връзка /говоря за стоковите, този спортния предполагам е с по голям размер на тръбите/За да ти е по тиха колата със сигурност преди крайното ще трябва и едно средно гърне да сложиш да намалява резонанса и шума, при мен съм пробвал само с крайно спортно и не си чувам мислите в колата м/у 2500 - 4000 об. :D Пиши после дали има разлика във вървежа спрямо стоковия колектор, че то нашите ЕКУ-та не позволяват последваща намеса и ми е интересно без да се прави оптимизация на електрониката дали ще има ефект от слагането на тунинг елементи по мотора
Където се събират тръбите в една, при пунтото генерацията е права, докато при купето прави чупка. Иначе, аз до колкото знам при купета като моето, с металните колектори може да се базика ЕКУ-то. Дано е така, че и други неща съм и замислил
Тва ще е в общи линии, тия дни като имам време ще ги монтирам, ще се ползват старите шайби и тръбички който минават през тампона, макар че шайбите може и да са други.....
Прикачени файлове
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Каци какъв е вътрешния размер на CHOD, този на маркуча отвътре ме интересува.......или пък евентуално външния на двата накрайника където той влиза - към термостата и отзан да блока вляво......Прикапва ми отнякъде антифризче на стартера отзад, и явно е от тоя маркуч, ще го сменям и побългарявам с обикновен, но ми трябва размера - имаше в английския някви размери, но помня че от темата дето ги взех имаше доста разминавания на маркучите към радиатора и затва не искам оттам да ги търся....
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар