Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане към колегите с Купета!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    digitalundgrd написа:
    Ето така изглеждаха нещата като отхлупихме капака на клапаните....Какво представляват тези 2-те червените и 1- жълто на валовете
    Брей толкова запазена боя по валовете не бях виждал Видял съм 10-тина свалени капаци на 2.0 16В и на всички я има тая боя по валовете, според мен това си е маркер, защото винаги червената боя е била на изпускателния вал ! Дай да видим и снимки на колата, въпреки че подозирам, кое е Купето вече, едно тъмно синьо, седеше с банишора до ОМВ-то в един паркинг ?
    Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

    Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
    Fiat Tipo 1991 - ex
    Fiat Uno Fire - ex ex

    Коментар


      Най-накрая и LE липчета, дано ги опазим по лунните пейзажи, че излезнаха златни
      Прикачени файлове
      ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
      Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
      Jet Black E46 M3

      Коментар


        Много го отварят липовете, а цвета....... Липовете ти обаче изглеждат по различно от оригиналните Седят някак с остри ръбове!Ако сложиш и прозрачни странични мигачи от Barchetta......

        Коментар


          kaci написа:
          Много го отварят липовете, а цвета....... Липовете ти обаче изглеждат по различно от оригиналните Седят някак с остри ръбове!Ако сложиш и прозрачни странични мигачи от Barchetta......
          Не се бях заглеждал за липовете, но и праговете са с по-остри ръбове. Доволен съм как стана, въпреки че исках PIU броня, но още не съм изперкал достатъчно да хвърля пари и за нея.
          ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
          Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
          Jet Black E46 M3

          Коментар


            Колеги един бърз въпрос, че имаме малко спор с едни познати... Може ли да повлияе негативно върху "перформънса" абсолютно правата тръба с по-голям диаметър от меката връзка до задната брония (не пипаме даунпайпа)? В момента всичко стоково е на 60мм...Извадиха ми теория, че ако колата и сменя тръбите с по-големи можело вървежа да се измести с 1000 оборота (образно казано) на горе в диапазона, ако колата не се пипне софтуерно (чип)? Лично аз смятам, че на турбо кола увеличаването на диаметъра на тръбите след даунпайпа не би повлиял негативно, както примерно би станало при една атмосферка 1.6, на която да и сложиш тръби на 76мм....
            FIAT Coupe 16VT

            Коментар


              digitalundgrd написа:
              Колеги един бърз въпрос, че имаме малко спор с едни познати... Може ли да повлияе негативно върху "перформънса" абсолютно правата тръба с по-голям диаметър от меката връзка до задната брония (не пипаме даунпайпа)? В момента всичко стоково е на 60мм...Извадиха ми теория, че ако колата и сменя тръбите с по-големи можело вървежа да се измести с 1000 оборота (образно казано) на горе в диапазона, ако колата не се пипне софтуерно (чип)? Лично аз смятам, че на турбо кола увеличаването на диаметъра на тръбите след даунпайпа не би повлиял негативно, както примерно би станало при една атмосферка 1.6, на която да и сложиш тръби на 76мм....
              Тука училите и авторитетите ще се изкажат, но по мое мнение логиката ти е правилна до някъде. ДА, атмосферен мотор може мнооого да се спъне от много "отпушена" генерация. Промята, която искаш ти (на турбо мАтор от 60мм на 76мм) мисля че ефекта ще е положителен, НО едва след ремап. Мое лично мнение е, че независимо турбо или атмосферен мотор преоразмерената изпускателна система влияе по-скоро негативно ...
              injekciona написа:
              Най-накрая и LE липчета, дано ги опазим по лунните пейзажи, че излезнаха златни
              Евала за липчетата, малко са по-изострени от оригиналните, но колата изглежда един път - започнах да искам жълто купе ... и бяло :P
              Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

              Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
              Fiat Tipo 1991 - ex
              Fiat Uno Fire - ex ex

              Коментар


                digitalundgrd написа:
                Колеги един бърз въпрос, че имаме малко спор с едни познати... Може ли да повлияе негативно върху "перформънса" абсолютно правата тръба с по-голям диаметър от меката връзка до задната брония (не пипаме даунпайпа)? В момента всичко стоково е на 60мм...Извадиха ми теория, че ако колата и сменя тръбите с по-големи можело вървежа да се измести с 1000 оборота (образно казано) на горе в диапазона, ако колата не се пипне софтуерно (чип)? Лично аз смятам, че на турбо кола увеличаването на диаметъра на тръбите след даунпайпа не би повлиял негативно, както примерно би станало при една атмосферка 1.6, на която да и сложиш тръби на 76мм....
                аз съм с 76 мм, доста голqм + малкоо е шумна - ....
                dEv # LiFe sTyLe

                2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

                Коментар


                  Нали идеята на голямата генерация е да се отпуши мотора това не е атмосферка а турбо кола , нека тези дето го раправят да ходят да се снимат някъде винаги голямата и права генерация е в + на турбо кола със или без ремап
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    digitalundgrd написа:
                    Колеги един бърз въпрос, че имаме малко спор с едни познати... Може ли да повлияе негативно върху "перформънса" абсолютно правата тръба с по-голям диаметър от меката връзка до задната брония (не пипаме даунпайпа)?
                    Баси......има хора дето да спорят за това??????
                    Alfa 156 2.0 TS
                    Alfa 156 20VTurbo
                    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                    Locost TF1 3.0V6

                    Коментар


                      Ок значи ясно относно тръбите Днес махнах рязаните с 2 витки пружини от зад, че не се траеше (карах само на амортисьор) и сложих оригинални от Куве - Колата от зад се вдигна АДСКИ Има една педя от гумата до ръба на калника...Ужас...Утре идват едни айбах, спортни от Браво - дано да се оправят нещата. Хубавото е, че и предните са ми спортни айбах, та ще станат комплект
                      FIAT Coupe 16VT

                      Коментар


                        digitalundgrd написа:
                        Ок значи ясно относно тръбите Днес махнах рязаните с 2 витки пружини от зад, че не се траеше (карах само на амортисьор) и сложих оригинални от Куве - Колата от зад се вдигна АДСКИ Има една педя от гумата до ръба на калника...Ужас...Утре идват едни айбах, спортни от Браво - дано да се оправят нещата. Хубавото е, че и предните са ми спортни айбах, та ще станат комплект
                        Моята е с Eibach от Bravo, и както се вижда горе нещата пак не са добре... Май ще играе флекса като ме хванат лудите
                        ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                        Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                        Jet Black E46 M3

                        Коментар


                          Що бре Според мен е идеална като височина
                          FIAT Coupe 16VT

                          Коментар


                            Хайде и аз да се похваля. Още един екземпляр е съживен и отново е на пътя.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              Мисля, че е редно през 2014г. да присъстваш на срещата в Италия по случай 20 годишнината на модела Ако искаш ще отидем заедно :D

                              Коментар


                                VET написа:
                                Хайде и аз да се похваля. Още един екземпляр е съживен и отново е на пътя.
                                Имаш ли снимка отзад за да видя спойлерчето.....
                                Alfa 156 2.0 TS
                                Alfa 156 20VTurbo
                                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                                Locost TF1 3.0V6

                                Коментар

                                Working...
                                X