Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане към колегите с Купета!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    _power_ написа:
    nastybg написа:
    ЪП айде тогава, още едно, което знам, че го има спойлера - пише цена за добавките + прагове + спойлер(счупен бил, с наличните парчета, а и като гледам снимките едва ли е непоправимо, щом са от пластмаса) - 180лв ... http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...956&highlight= ПП. Дано този го има
    Всички добавки за купени
    Добавките и спойлера са при мен! :D Общо взето тунинг кита на мс дизайн ми допада най-много след този на лимитед едишън. Имах планове да ги накачуля на колата, но като я гледам каква ми е поиздрана отвсякъде, май, май ще се откажа. Или поне докато не я пребоядисам. Но все не остават пусти пари..Спойлера е на парчета. От някакъв материал, подобен на пресована пяна е. Не е проблем да се залепи (чудя се с какво), всички парчета са при мен така или иначе. После може да му се свали калъп, но само ако е за някой фен от форума. Няма логика да подаряваме нещо готово като дизайн, което всъщност струва камара пари в Чужбина, на наша "тунинг" фирмичка, която после да печели, продавайки го наляво и надясно..
    Fiat Coupe 2.0 16V

    Коментар


      Здравейте,от няколко дни съм собственик на едно Фиат Купе 2.0 16в Турбо+. Колата е нов внос и с ръка на сърцето мога да кажа, че е доста запазен екземпляр като се вземе предвид годинките, на които е колата... Имаме си работещ климатик, запазен кожен салон, боя и детайли в много добра кондиция (само фаровете ми се струва, че са леко матирали и имат нужда от полиране), лети джанти 16-ки (2 чифта), нови свещи денсо иридиум IW22, нови кабели, двубутален блоу офф клапан, спортни пружини само от пред (търся си задни ).Като цяло идеята ми беше подобно на Феро (Ники) да си имам една кола за кеф и вечерни гонки, една ежедневна кола (Пежо 206 1.4), също така имам и Алфа 147 2.0ТС с леки модове по мотора и окачването, така че хем да може да се кара ежедневно, хем като отида на писта да давам що-годе прилични времена...Таа Купенцето мисля да го позасилвам като първо си поставям за цел едни 240-250 коня. Тоест сега предстои обслужване на колата - ремъци, ролки, водна помпа, масла, филтри, а след това челен кулер, генерация на 63мм с крайно гърне (все пак да може да се седи в колата), спортен филтър (колебая се между риплейсмънт в оригиналната кутия и такъв тип "гъба"), и накрая за да заработи всичко оптимално ще ремапваме...Имам няколко въпроса :1) с тези "модове", които изброих по-горе ще достигна ли заветните 240-50 коня или ще трябва и още нещо да се добавя към "уравнението". Да поясня, че турбина, дюзи, бенз. помпа всичко е сток в момента...2) Каква температура трябва да държи купето на масло и на антифриз при нормално градско каране, защото в момента в задръстванията температурата на водата е малко под 90 градуса по уред (не знам колко е точен) и като се раздвижа малко по-бързичко пада до следващата чертичка (предполагам 80 градуса). Тоест това нормално ли е или съм за термостат? Маслото седи около 60-70 градуса пак по уред. Въобще нещо им нямам много доверие на тези уреди като се има предвид, че ел. нещата не са силна страна на италиянките 3) Какъв разход ви дават тия мотори 2.0 16в турбо в града (София, Варна, Пловдив, въобще градове с малко по-натоварен трафик) и съответно извън града? Имам съмнения, колкото и абсурдно да звучи, че турбо мотора ми гори по-малко от атмосферната Алфа, тааа за това питам 4) Към Каци - Може ли да се поръча още един комплект от тия готините рингове, и ако е възможно колко ще ми струва Съжалявам за "романа", но наистина нямам почти никакви наблюдения върху този мотор и въобще Фиат Купе като цяло, та за това ще ви досаждам с въпросчета (може би ще се сторят тъпички на повечето от вас, за което се извинявам предварително)...п.с. Ако има някой съфорумец от София с Фиат с такъв мотор (2.0 16вт) да драсне едно лично, да пийнем по едно кафе/кола/студен чай (аз черпя) и да ме запознае с "тънките моменти" около поддръжката и евентуално тунинга на това Купе Благодаря предварително
      FIAT Coupe 16VT

      Коментар


        digitalundgrd написа:
        Като цяло идеята ми беше подобно на Феро (Ники) да си имам една кола за кеф и вечерни гонки
        Начи тва тук е форум с висок морал, всички скорости над 90 градско са табу, докато напишеш думата гонка и веднага е алармиран модератор, ся оставяш ората с погрешно впечатление че одя вечер да се гоня.....нужно ли е да сриваш така реномето ми да дисциплиниран драйвер тука....... Иначе добре дошъл в сектата на Купетата, 16 клапановото турбо не ми е особенно познато, но пък има къде - къде по врели и кипели с него, английския форум е бъкан с инфо.......П.П - е нямаше ли петак бре.......П.П.П - Айде поздрав за колегите с Купета и най - вече за лицето Миланов дето цяла дюза ми осигури.....http://youtu.be/xBgHQxaKdKQ
        Alfa 156 2.0 TS
        Alfa 156 20VTurbo
        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
        Locost TF1 3.0V6

        Коментар


          Ехеххехе добре де направих лапсус Нека заменим "вечерни гонки" с "ентъртейнмънт". Така мисля, че модераторите ще са по-спокойни, а и твоя рейтинг като "сейфти драйвър" ще остане непокътнат Принципно и аз се гласях за петак, но уви финансите стигнаха само за Лампреди-то (16вт)...Така или иначе, въпреки виско щпера, не мисля да гоня мощности по-големи от 300 кончета, защото от моя скромен опит и от видяното по вечерни, ентъртейнмънт сбирки, след психологическата граница от 300к.с. на ПРЕДНО, става малко трудно да ги сложиш тез конье на пътя и се започва един порочен кръг - съединител, скорости, гуми, турбо, от който няма излизане (пак лично мнение, което не искам да натрапвам на никого)
          FIAT Coupe 16VT

          Коментар


            digitalundgrd написа:
            2) Каква температура трябва да държи купето на масло и на антифриз при нормално градско каране, защото в момента в задръстванията температурата на водата е малко под 90 градуса по уред (не знам колко е точен) и като се раздвижа малко по-бързичко пада до следващата чертичка (предполагам 80 градуса). Тоест това нормално ли е или съм за термостат? Маслото седи около 60-70 градуса пак по уред. Въобще нещо им нямам много доверие на тези уреди като се има предвид, че ел. нещата не са силна страна на италиянките
            При се държат по същия начин, но показанията на уредите за температурата и налягането на маслото са без коментар..... Всичко зависи от настроението на купето
            ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
            Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
            Jet Black E46 M3

            Коментар


              digitalundgrd написа:
              Здравейте,от няколко дни съм собственик на едно Фиат Купе 2.0 16в Турбо+. Колата е нов внос и с ръка на сърцето мога да кажа, че е доста запазен екземпляр като се вземе предвид годинките, на които е колата... Имаме си работещ климатик, запазен кожен салон, боя и детайли в много добра кондиция (само фаровете ми се струва, че са леко матирали и имат нужда от полиране), лети джанти 16-ки (2 чифта), нови свещи денсо иридиум IW22, нови кабели, двубутален блоу офф клапан, спортни пружини само от пред (търся си задни ).Като цяло идеята ми беше подобно на Феро (Ники) да си имам една кола за кеф и вечерни гонки, една ежедневна кола (Пежо 206 1.4), също така имам и Алфа 147 2.0ТС с леки модове по мотора и окачването, така че хем да може да се кара ежедневно, хем като отида на писта да давам що-годе прилични времена...Таа Купенцето мисля да го позасилвам като първо си поставям за цел едни 240-250 коня. Тоест сега предстои обслужване на колата - ремъци, ролки, водна помпа, масла, филтри, а след това челен кулер, генерация на 63мм с крайно гърне (все пак да може да се седи в колата), спортен филтър (колебая се между риплейсмънт в оригиналната кутия и такъв тип "гъба"), и накрая за да заработи всичко оптимално ще ремапваме...Имам няколко въпроса :1) с тези "модове", които изброих по-горе ще достигна ли заветните 240-50 коня или ще трябва и още нещо да се добавя към "уравнението". Да поясня, че турбина, дюзи, бенз. помпа всичко е сток в момента...2) Каква температура трябва да държи купето на масло и на антифриз при нормално градско каране, защото в момента в задръстванията температурата на водата е малко под 90 градуса по уред (не знам колко е точен) и като се раздвижа малко по-бързичко пада до следващата чертичка (предполагам 80 градуса). Тоест това нормално ли е или съм за термостат? Маслото седи около 60-70 градуса пак по уред. Въобще нещо им нямам много доверие на тези уреди като се има предвид, че ел. нещата не са силна страна на италиянките 3) Какъв разход ви дават тия мотори 2.0 16в турбо в града (София, Варна, Пловдив, въобще градове с малко по-натоварен трафик) и съответно извън града? Имам съмнения, колкото и абсурдно да звучи, че турбо мотора ми гори по-малко от атмосферната Алфа, тааа за това питам 4) Към Каци - Може ли да се поръча още един комплект от тия готините рингове, и ако е възможно колко ще ми струва Съжалявам за "романа", но наистина нямам почти никакви наблюдения върху този мотор и въобще Фиат Купе като цяло, та за това ще ви досаждам с въпросчета (може би ще се сторят тъпички на повечето от вас, за което се извинявам предварително)...п.с. Ако има някой съфорумец от София с Фиат с такъв мотор (2.0 16вт) да драсне едно лично, да пийнем по едно кафе/кола/студен чай (аз черпя) и да ме запознае с "тънките моменти" около поддръжката и евентуално тунинга на това Купе Благодаря предварително
              Колега честит Турбалан Провери как са валоветее , че е обща болест на всички тyрбо фиатчета и ще ти трqбва бензинова помпа 255лт или 300 литра
              dEv # LiFe sTyLe

              2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

              Коментар


                255цата държи до сега на 350 + коне за нагоре незнам
                Power Under Pressure

                Коментар


                  255лт. е 250 лева а 300лт. e 120 лева :D
                  dEv # LiFe sTyLe

                  2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

                  Коментар


                    250коня според мен трудно ще направиш с оригиналното турбо. С турбо от ланчия интеграле, което е директна замяна на твоето( всъщност само трима на компресорното колело е различен)ще можеш да изкараш 280коня при едно добро състояние на мотора. Помпата ако е като на 5-ците, а имено 110литра на час няма да имаш ядове до 300+ коня на 3бара в рейката. Иначе за мен перфектното турбо за това което си казал че гониш е Т3 Супер60 като на Dagi. Температурите които ти държи, за мен са съвсем нормални. А колкото до разхода... незнам за 16вт как е ама от петака съм много доволен от към разход. Градско без да му давам зор 10-12л/100.
                    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                    Коментар


                      ще изкара 250 на 1.5
                      dEv # LiFe sTyLe

                      2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

                      Коментар


                        Е до какви обороти ще държи 1,5 налягане оригиналното турбо .... според теб
                        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                        Коментар


                          Колкото и да го надува след 1.2 ще печели само нютони в средните обороти, но не и коне.
                          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                          Коментар


                            digitalundgrd написа:
                            4) Към Каци - Може ли да се поръча още един комплект от тия готините рингове, и ако е възможно колко ще ми струва
                            Само един комплект не си струва да се изработва, а и стругарчето е отпуска до началото на Септември. Успех с Купето.
                            ФЕРАРИСТ написа:
                            П.П.П - Айде поздрав за колегите с Купета и най - вече за лицето Миланов дето цяла дюза ми осигури.....

                            Коментар


                              Хахах тоз голем отпускар бре Нищо, здраве да е, ще търся други варианти Имам въпрос: На мен ли ми се струва или хидравликата на купето е бая "дрЪвена"...Аз си мислех, че моята 147-ца с 225/45/17 гуми и е тегава хидравликата, докато не покарах купето малко по-бавничко по тесни и криви улички?! "Чорба" в казанчето има, но е с цвят на кока-кола, а до колкото знам трябва да е наситено червена....Таа дано след смяна на хидравличната течност да поомекне, че сега направо си правя упражнение за рамо без да посещавам фитнеса... Също така на тъмно карам на сляпо...Нищо не виждам, а гледам че уж фаровете са с лупи...Може би трябва да се монтира ксенон?
                              FIAT Coupe 16VT

                              Коментар


                                digitalundgrd написа:
                                Хахах тоз голем отпускар бре Нищо, здраве да е, ще търся други варианти Имам въпрос: На мен ли ми се струва или хидравликата на купето е бая "дрЪвена"...Аз си мислех, че моята 147-ца с 225/45/17 гуми и е тегава хидравликата, докато не покарах купето малко по-бавничко по тесни и криви улички?! "Чорба" в казанчето има, но е с цвят на кока-кола, а до колкото знам трябва да е наситено червена....Таа дано след смяна на хидравличната течност да поомекне, че сега направо си правя упражнение за рамо без да посещавам фитнеса... Също така на тъмно карам на сляпо...Нищо не виждам, а гледам че уж фаровете са с лупи...Може би трябва да се монтира ксенон?
                                И аз имам питане, тъмно синьото купе ли взе? :D И волана на тея колици си е леко тегав за хидравлика
                                Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                                GTV 2.0 (612 A)now
                                E60 530D now.. hate it big time :D
                                Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                                Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                                Коментар

                                Working...
                                X