_power_ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Fiat Coupe 2.0 16V
-
Здравейте,от няколко дни съм собственик на едно Фиат Купе 2.0 16в Турбо+. Колата е нов внос и с ръка на сърцето мога да кажа, че е доста запазен екземпляр като се вземе предвид годинките, на които е колата... Имаме си работещ климатик, запазен кожен салон, боя и детайли в много добра кондиция (само фаровете ми се струва, че са леко матирали и имат нужда от полиране), лети джанти 16-ки (2 чифта), нови свещи денсо иридиум IW22, нови кабели, двубутален блоу офф клапан, спортни пружини само от пред (търся си задни ).Като цяло идеята ми беше подобно на Феро (Ники) да си имам една кола за кеф и вечерни гонки, една ежедневна кола (Пежо 206 1.4), също така имам и Алфа 147 2.0ТС с леки модове по мотора и окачването, така че хем да може да се кара ежедневно, хем като отида на писта да давам що-годе прилични времена...Таа Купенцето мисля да го позасилвам като първо си поставям за цел едни 240-250 коня. Тоест сега предстои обслужване на колата - ремъци, ролки, водна помпа, масла, филтри, а след това челен кулер, генерация на 63мм с крайно гърне (все пак да може да се седи в колата), спортен филтър (колебая се между риплейсмънт в оригиналната кутия и такъв тип "гъба"), и накрая за да заработи всичко оптимално ще ремапваме...Имам няколко въпроса :1) с тези "модове", които изброих по-горе ще достигна ли заветните 240-50 коня или ще трябва и още нещо да се добавя към "уравнението". Да поясня, че турбина, дюзи, бенз. помпа всичко е сток в момента...2) Каква температура трябва да държи купето на масло и на антифриз при нормално градско каране, защото в момента в задръстванията температурата на водата е малко под 90 градуса по уред (не знам колко е точен) и като се раздвижа малко по-бързичко пада до следващата чертичка (предполагам 80 градуса). Тоест това нормално ли е или съм за термостат? Маслото седи около 60-70 градуса пак по уред. Въобще нещо им нямам много доверие на тези уреди като се има предвид, че ел. нещата не са силна страна на италиянките 3) Какъв разход ви дават тия мотори 2.0 16в турбо в града (София, Варна, Пловдив, въобще градове с малко по-натоварен трафик) и съответно извън града? Имам съмнения, колкото и абсурдно да звучи, че турбо мотора ми гори по-малко от атмосферната Алфа, тааа за това питам 4) Към Каци - Може ли да се поръча още един комплект от тия готините рингове, и ако е възможно колко ще ми струва Съжалявам за "романа", но наистина нямам почти никакви наблюдения върху този мотор и въобще Фиат Купе като цяло, та за това ще ви досаждам с въпросчета (може би ще се сторят тъпички на повечето от вас, за което се извинявам предварително)...п.с. Ако има някой съфорумец от София с Фиат с такъв мотор (2.0 16вт) да драсне едно лично, да пийнем по едно кафе/кола/студен чай (аз черпя) и да ме запознае с "тънките моменти" около поддръжката и евентуално тунинга на това Купе Благодаря предварителноFIAT Coupe 16VT
Коментар
-
digitalundgrd написа:Като цяло идеята ми беше подобно на Феро (Ники) да си имам една кола за кеф и вечерни гонкиAlfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Ехеххехе добре де направих лапсус Нека заменим "вечерни гонки" с "ентъртейнмънт". Така мисля, че модераторите ще са по-спокойни, а и твоя рейтинг като "сейфти драйвър" ще остане непокътнат Принципно и аз се гласях за петак, но уви финансите стигнаха само за Лампреди-то (16вт)...Така или иначе, въпреки виско щпера, не мисля да гоня мощности по-големи от 300 кончета, защото от моя скромен опит и от видяното по вечерни, ентъртейнмънт сбирки, след психологическата граница от 300к.с. на ПРЕДНО, става малко трудно да ги сложиш тез конье на пътя и се започва един порочен кръг - съединител, скорости, гуми, турбо, от който няма излизане (пак лично мнение, което не искам да натрапвам на никого)FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
digitalundgrd написа:2) Каква температура трябва да държи купето на масло и на антифриз при нормално градско каране, защото в момента в задръстванията температурата на водата е малко под 90 градуса по уред (не знам колко е точен) и като се раздвижа малко по-бързичко пада до следващата чертичка (предполагам 80 градуса). Тоест това нормално ли е или съм за термостат? Маслото седи около 60-70 градуса пак по уред. Въобще нещо им нямам много доверие на тези уреди като се има предвид, че ел. нещата не са силна страна на италиянките
Коментар
-
digitalundgrd написа:Здравейте,от няколко дни съм собственик на едно Фиат Купе 2.0 16в Турбо+. Колата е нов внос и с ръка на сърцето мога да кажа, че е доста запазен екземпляр като се вземе предвид годинките, на които е колата... Имаме си работещ климатик, запазен кожен салон, боя и детайли в много добра кондиция (само фаровете ми се струва, че са леко матирали и имат нужда от полиране), лети джанти 16-ки (2 чифта), нови свещи денсо иридиум IW22, нови кабели, двубутален блоу офф клапан, спортни пружини само от пред (търся си задни ).Като цяло идеята ми беше подобно на Феро (Ники) да си имам една кола за кеф и вечерни гонки, една ежедневна кола (Пежо 206 1.4), също така имам и Алфа 147 2.0ТС с леки модове по мотора и окачването, така че хем да може да се кара ежедневно, хем като отида на писта да давам що-годе прилични времена...Таа Купенцето мисля да го позасилвам като първо си поставям за цел едни 240-250 коня. Тоест сега предстои обслужване на колата - ремъци, ролки, водна помпа, масла, филтри, а след това челен кулер, генерация на 63мм с крайно гърне (все пак да може да се седи в колата), спортен филтър (колебая се между риплейсмънт в оригиналната кутия и такъв тип "гъба"), и накрая за да заработи всичко оптимално ще ремапваме...Имам няколко въпроса :1) с тези "модове", които изброих по-горе ще достигна ли заветните 240-50 коня или ще трябва и още нещо да се добавя към "уравнението". Да поясня, че турбина, дюзи, бенз. помпа всичко е сток в момента...2) Каква температура трябва да държи купето на масло и на антифриз при нормално градско каране, защото в момента в задръстванията температурата на водата е малко под 90 градуса по уред (не знам колко е точен) и като се раздвижа малко по-бързичко пада до следващата чертичка (предполагам 80 градуса). Тоест това нормално ли е или съм за термостат? Маслото седи около 60-70 градуса пак по уред. Въобще нещо им нямам много доверие на тези уреди като се има предвид, че ел. нещата не са силна страна на италиянките 3) Какъв разход ви дават тия мотори 2.0 16в турбо в града (София, Варна, Пловдив, въобще градове с малко по-натоварен трафик) и съответно извън града? Имам съмнения, колкото и абсурдно да звучи, че турбо мотора ми гори по-малко от атмосферната Алфа, тааа за това питам 4) Към Каци - Може ли да се поръча още един комплект от тия готините рингове, и ако е възможно колко ще ми струва Съжалявам за "романа", но наистина нямам почти никакви наблюдения върху този мотор и въобще Фиат Купе като цяло, та за това ще ви досаждам с въпросчета (може би ще се сторят тъпички на повечето от вас, за което се извинявам предварително)...п.с. Ако има някой съфорумец от София с Фиат с такъв мотор (2.0 16вт) да драсне едно лично, да пийнем по едно кафе/кола/студен чай (аз черпя) и да ме запознае с "тънките моменти" около поддръжката и евентуално тунинга на това Купе Благодаря предварителноdEv # LiFe sTyLe
2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik
Коментар
-
250коня според мен трудно ще направиш с оригиналното турбо. С турбо от ланчия интеграле, което е директна замяна на твоето( всъщност само трима на компресорното колело е различен)ще можеш да изкараш 280коня при едно добро състояние на мотора. Помпата ако е като на 5-ците, а имено 110литра на час няма да имаш ядове до 300+ коня на 3бара в рейката. Иначе за мен перфектното турбо за това което си казал че гониш е Т3 Супер60 като на Dagi. Температурите които ти държи, за мен са съвсем нормални. А колкото до разхода... незнам за 16вт как е ама от петака съм много доволен от към разход. Градско без да му давам зор 10-12л/100.Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Коментар
-
digitalundgrd написа:4) Към Каци - Може ли да се поръча още един комплект от тия готините рингове, и ако е възможно колко ще ми струваФЕРАРИСТ написа:П.П.П - Айде поздрав за колегите с Купета и най - вече за лицето Миланов дето цяла дюза ми осигури.....
Коментар
-
Хахах тоз голем отпускар бре Нищо, здраве да е, ще търся други варианти Имам въпрос: На мен ли ми се струва или хидравликата на купето е бая "дрЪвена"...Аз си мислех, че моята 147-ца с 225/45/17 гуми и е тегава хидравликата, докато не покарах купето малко по-бавничко по тесни и криви улички?! "Чорба" в казанчето има, но е с цвят на кока-кола, а до колкото знам трябва да е наситено червена....Таа дано след смяна на хидравличната течност да поомекне, че сега направо си правя упражнение за рамо без да посещавам фитнеса... Също така на тъмно карам на сляпо...Нищо не виждам, а гледам че уж фаровете са с лупи...Може би трябва да се монтира ксенон?FIAT Coupe 16VT
Коментар
-
digitalundgrd написа:Хахах тоз голем отпускар бре Нищо, здраве да е, ще търся други варианти Имам въпрос: На мен ли ми се струва или хидравликата на купето е бая "дрЪвена"...Аз си мислех, че моята 147-ца с 225/45/17 гуми и е тегава хидравликата, докато не покарах купето малко по-бавничко по тесни и криви улички?! "Чорба" в казанчето има, но е с цвят на кока-кола, а до колкото знам трябва да е наситено червена....Таа дано след смяна на хидравличната течност да поомекне, че сега направо си правя упражнение за рамо без да посещавам фитнеса... Също така на тъмно карам на сляпо...Нищо не виждам, а гледам че уж фаровете са с лупи...Може би трябва да се монтира ксенон?Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар