Много му отива жълтия цвят на Купето м.... му Днес и аз ходих до моето, че не бях припарвал до него от няколко месеца. Цялото е в парчета мазилка и в ужасно външно състояние. Купих покривало, ама си го държа в къщи да не го цапам
Здравейте колеги отскоро имам луфт на волана 1-2 мм /нагоре-надолу и наляво-надясно/ .То е ясно че ще вадя волана и ще го сменям този лагер но ме интересува някой вадил ли го е,като се свали волана ли се избива или и кормилния прът се вади и ако някой знае номера му на туй лагерче,че да си го купя предварително .А дали на всички фиати е еднакво ,да си взема от някоя морга ако размера е нестандартен .С две думи-лесна ли е смяната.
Здравейте колеги отскоро имам луфт на волана 1-2 мм /нагоре-надолу и наляво-надясно/ .То е ясно че ще вадя волана и ще го сменям този лагер но ме интересува някой вадил ли го е,като се свали волана ли се избива или и кормилния прът се вади и ако някой знае номера му на туй лагерче,че да си го купя предварително .А дали на всички фиати е еднакво ,да си взема от някоя морга ако размера е нестандартен .С две думи-лесна ли е смяната.
Що не си купиш цял механизам здрав ??? ще се видиш в приключение да зибиеш волана
Преди да си мисля за лагерчета и т.н. бих прегледал механизма за регулирането на положението на волана Все си мисля, че там се крие проблема ти.
Не е оттам ,цялата конзола си е напълно здрава и неподвижна,само волана трака насам-натам ,усеща се и като си сложа ръката върху кормилния прът долу при карето.
Конзолата ок, но имах предвид да погледнеш "заключващия" механизъм! Този който фиксира положението на волана след като вече си го регулирал (нагоре/надолу и напред/назад)
Сега пак се дупих да гледам ,всичко е здраво както и заключващия механизъм ,като си сложа ръката между волана и пластмасата на ръчките се усеща луфта.Явно ще се разглобява.Въпроса е че като извадя волана лагера ще остане набит на кормилния прът и външната тръба в която е набит и няма как да го избия нагоре ,явно ще трябва или да разглобя всичко или да се опитам да набия пръта навътре като го освободя от карето,ама ако пръта е от две части за да се свива при удар после дължината му няма наместване/тоя филм съм го гледал и вече неща да го гледам /. Явно работата отива на пълно разглобяване за което нямам време в момента.Ако някой даде идея за лесен начин ок ,ако не май ще се наложи да свикна с луфта.
А мен спешно ме интересува с каква резба е болта на шайбата на коляновия вал на 16VT, че ме е страх да го напъвам на отвиване. С нормална или обратна е ?
Малко да повдигна темата.. :D От известно време колата реагира доста нервно, след като й подам или съответно отпусна газта. Или забива муцуна и след известно време започва да тегли здраво, или изтегля супер рязко, все едно съм я настъпил до край. Също така придръпва яко при каране на скорост без газ. Случва се и да изгасне, докато е студена сутрин. След това пали малко трудно и миреше на неизгорял бензин. Светва ми и дюзичката на таблото, но след 2-3 минути изгасва и всичко се оправя. Възможно ли е някакъв сензор на газта да се бъзика или пък дросела? С нов въздушен филтър и свещи съм. На диагностика не показва никакви грешки..
Коментар