Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане към колегите с Купета!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вчера си оправих проблема. Оказа се единият кабел на свещите. Малко по-различен е, понеже един от моите се скъса и го замених временно с този. Явно от температурата обвивката му е нагоряла и оголената част е контактувала с капака на клапаните. Предполагам, че го е правела само загряла, защото от температурата кабелът се е поразмеквал и допирал до метала.Да се похваля и с още нещо - днес сипах масълце 5в50. Имам чувството, че двигателят затихна доста, но утре ще го видя как се държи след по-продължително каране. За сравнение, със Селения Голд налягането на маслото беше 1 атмосфера на загрял двигател, а с това е 1.5. Това, по показания на уредчето на таблото.
    Fiat Coupe 2.0 16V

    Коментар


      Iv4o написа:
      Вчера си оправих проблема. Оказа се единият кабел на свещите. Малко по-различен е, понеже един от моите се скъса и го замених временно с този. Явно от температурата обвивката му е нагоряла и оголената част е контактувала с капака на клапаните. Предполагам, че го е правела само загряла, защото от температурата кабелът се е поразмеквал и допирал до метала.Да се похваля и с още нещо - днес сипах масълце 5в50. Имам чувството, че двигателят затихна доста, но утре ще го видя как се държи след по-продължително каране. За сравнение, със Селения Голд налягането на маслото беше 1 атмосфера на загрял двигател, а с това е 1.5. Това, по показания на уредчето на таблото.
      Ами честито колега с здраве ! ! ! :P
      FIAT COUPE 2.0 20V VIS 154 к.с.

      Коментар


        Ха честито и другия път като търсиш помощ, недей да укриваш ей такива незначителни неща, като скъсах кабел и сложих някакъв, пък що ми прекъсва .

        Коментар


          VET написа:
          Ха честито и другия път като търсиш помощ, недей да укриваш ей такива незначителни неща, като скъсах кабел и сложих някакъв, пък що ми прекъсва .
          Tой си беше там сигурно от 3-4 месеца, уж за временно :D Толкова добре си работеше с него, че чак не ми се сменяха..След това смених свещите и като знам какви ментета има в България, бях по-склонен да заложа на тях
          Fiat Coupe 2.0 16V

          Коментар


            Мисля че тук е най подходящото място да покажем най новата придобивкаЦената за комплект е 42 лева
            Прикачени файлове
            dEv # LiFe sTyLe

            2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

            Коментар


              Така като ги гледам ми изглеждат семфмейд
              4 бири и турбината да свири

              Коментар


                Точно така колега , направихме първо на 2 коли и след това на моето купенце , до колко знам никои не предлага ? имат и гаранция а материалите са немски .Наясно съм , че има хора , които могат и сами да се справят , но за тези които подлагат на съмнение възможностите си или нямат материална база и подходящи инструменти мога да му предложа изработка естествено срещу съответно заплащане " а цената е приемлива". Няма значение дали фара е с кръгъл рефлектор може да обсъдим и разлини форми за четвартити рефлектори.
                dEv # LiFe sTyLe

                2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

                Коментар


                  Колега,определено предават много добър вид на купето... По принцип обичам колата ми да изглежда в оригинален вид,но може и да се замисля за тази гъзарийка... :P Предполагам може да се обърна към теб ако реша нещо ?
                  FIAT COUPE 2.0 20V VIS 154 к.с.

                  Коментар


                    Пък не изглежда зле.....
                    Alfa 156 2.0 TS
                    Alfa 156 20VTurbo
                    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                    Locost TF1 3.0V6

                    Коментар


                      ILIANNO написа:
                      Колега,определено предават много добър вид на купето... По принцип обичам колата ми да изглежда в оригинален вид,но може и да се замисля за тази гъзарийка... :P Предполагам може да се обърна към теб ако реша нещо ?
                      Разбирасе , ако на някои не му е ясно как се монтирват можем да обясним
                      dEv # LiFe sTyLe

                      2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

                      Коментар


                        2006-та си правих такива за голф-а и си беше гъзарийка

                        Коментар


                          И аз минах през тоя етап 2009-та година - пръчките за щори са около 2-3 лева, диодите + резисторите са стотинки, другото необходино е наи-тънкия възможен кабел , ножовка, фурна и малко мерак, но понеже при купето малките кръгове са отвън и големите отвътре ми се стори първо не естетично и второ че колата изглежда тъжна, а не намръщена Та затова ги махнах, ако някой има нужда ИМАМ един комплект готови ейнджъл айс, само си взимате диоди в цвят какъто искате и ги монтирате ПП. Колега би ли снимал на светло фара от близо, да видя захващането ?
                          Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

                          Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
                          Fiat Tipo 1991 - ex
                          Fiat Uno Fire - ex ex

                          Коментар


                            nastybg написа:
                            .......но понеже при купето малките кръгове са отвън и големите отвътре ми се стори първо не естетично и второ че колата изглежда тъжна, а не намръщена
                            +1

                            Коментар


                              nastybg написа:
                              ПП. Колега би ли снимал на светло фара от близо, да видя захващането ?
                              Ако намериш пръчки за 2 3 лева ти отбивам разликата от 10 лева с тези , които ние ползваме Диодите + резисторите са 3 лева за двата фара , общо за 4те ринга.Кабела е тънък да , но не е възможно най-тънкия поради възможността да се скъса лесно , защото както знаем при купетата минава през целия капак прави чупка при пантите и слиза до габаритите. И да обикновения е доста евтин , а този, който ползвахме е малко по-скъпичък , силиконова прозрачна изолация и стъпва 4 лева за една кола.Също така през 2009 наистина "дремелите" може да не са били доста разпространена машинарийка , но с тия ножовки първо не става добре второ е идиотска загуба на време.А дали автомобила изглежда добре и естетически издържан е въпрос на вкус .... облизало си гъза и тн. .. знаем лафа :P Захващането колкото и да се взираш във фара няма да го видиш. От задна страна е точкувано на 4 места за всеки ринг със силикон за топло полагане отново немски на STEiNEL .А относно тва ,че ти излизат 3 лева и стотинки материалите прати ми за 5 10 комплекта аз ще ти ги платя.
                              dEv # LiFe sTyLe

                              2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

                              Коментар


                                А колеги гледам,че говорите за фарове, аз имам един въпрос- кажете лесен начин да си сваля пласмасите на фаровете, за да се полирам.Разглобил съм ги и ся нагрявам и махам силикона, но става доста трудно.Няма ли по-лесен начин?Гледах из нета, четох ама никои не дава нормално решение.Аз искам да ги полирам и отвътре, не само отвън, затова ги разглобявам.А й ще има разни промени и подобрения по фаровете, които се надявам този weekend да ви споделя.
                                <<KARKELANOV>>

                                Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
                                Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM

                                Коментар

                                Working...
                                X