Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане към колегите с Купета!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Момчетата от бензиностанцията винаги са отзивчиви с чаша топла вода
    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

    Коментар


      kaci написа:
      1. injekciona - получени и монтирани2. MEMO - получени и монтирани3. zlia - получени и монтирани4. kaci - монтирани5. dani_b - получени и монтирани6. VET - получени и монтирани7. Iv4o - ?8. ферарист - ?9. Niko_Boev - или иначе казано... подкованото 20VT в Пловдив
      Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
      Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

      Коментар


        DJ_STIVAN написа:
        Момчетата от бензиностанцията винаги са отзивчиви с чаша топла вода
        В еко-то нямаха тоалетна, и сипвахме от кафе машината вряла вода, но не е там работата ... Поздрав със снимка на дрифтачката с предни джанти от QV :P
        Прикачени файлове
        Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now

        Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
        Fiat Tipo 1991 - ex
        Fiat Uno Fire - ex ex

        Коментар


          Дааа, за съжаление и по този показател ГТВ-то бие Купето - никакви проблеми със зареждане зимата.

          Коментар


            VET написа:
            Дааа, за съжаление и по този показател ГТВ-то бие Купето - никакви проблеми със зареждане зимата.
            А какъв е другия показател, по който ГТВ бие купето? По широко ли е вътре, по - добър мотор ли има? По - устойчиво ли е? По - леко ли е? Повече въри ли :P... Базикам се, това са все риторични въпроси Весела Коледа!!!
            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

            Коментар


              Ами, както си говорихме онази вечер с Каци, като карам ГТВ-то все едно съм в мерцедес - няма скърцане няма тропане, абе все едно не се движа по пътя, а като карам купето, като има неравности - все едно се разпада. Като вдигна на крик Купето, едвам му отварям вратите, а алфата въпреки че няма рамки на стъклата, все едно не е вдигната. А за двигателя какво да ти кажа, Алфата все едно не работи, а Купето, каквото и да му сменяш все си притреперва двигателя от време на време. Отделно че в технологично отношение 2,0 16 туинспарка е години напред спрямо 2,0 16-ката на фиат. Ако това гадно ГТВ имаше багажник, това щеше да е моята кола. Няколко Купета ми минаха през ръцете и за съжаление трябва да призная, че алфата предлага по комфортна возия от фиата. Просто се возиш, без да усещаш неравностите и без никакъв звук в купето, а и седалките са по-удобни. А забравих, и фаровете и са по-добри. И да, и по-устойчива е по дяволите.И аз съм любител на Фиат, но просто истината е такава.

              Коментар


                Ами и аз имам наблюдения над ГТВ-то, верно, фаровете може да са по-добри... за устойчивост не мисля,че превъзхожда купето. Скърцането си го има и там.. както и при купето... но всичко е до бройка и кое как е запазено.Пример, на познат купето.. няма да скръцне, няма да тропне... абе супер е вътре... докато моето има едно мн финно скърцане при леки неравности което ме побърква. Приятел пък с ГТВ направо полудяваше вътре от скърцане и всякакви шумове.. да не говорим, че не беше доволен от стабилността на колата и за това се реши да сложи регулируемо кони.. което реши проблема и със скърцането и със устойчивостта...За двигатели... имам наблюдения само върху В6 турбо и 20ВТ... ами ВТ-то превъзхожда отвсякъде В6-каСедалките наистина са удобни, но пък е много по-тясно. Стойката на шофьора е съвсем различна. Абе всичко е до човек и до бройка на колата. Самия аз търсих да си купя гтв турбо, но не намерих и намерих купето, за което хич не съжалявам
                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                Коментар


                  Аз не знам доколко са верни приказките за нестабилноста на купето спрямо алфата, щото въпреки че не съм ходил "по ръба" на завойте по републиканската пътна мрежа, тая година със сигунрост ще посетя поне 2-3 пъти Калояново с купето и алфата наведнъж и мисля че ще имам изградено впечатление......щото все пак усещането по пътя е едно, а на писта е друго.......Някой има ли инфо какво е разпределението на килограмите предна задна ос на Купето?
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Alfa 156 20VTurbo
                  Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                  Locost TF1 3.0V6

                  Коментар


                    ФЕРАРИСТ написа:
                    Някой има ли инфо какво е разпределението на килограмите предна задна ос на Купето?
                    Ако не ме лъже паметта 67% предна ос, 33% задна
                    ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                    Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                    Jet Black E46 M3

                    Коментар


                      Може и да си прав за разликата от екземпляр до екземпляр. Но пък виждаш, какво вадя от моето ГТВ и смея да твърдя че хич не е пазено, защото ми костваше доста труд и време да го върна към живот. Възможно е 20ВТ да превъзхожда 2,0 В6Т, но реално погледнато петака на Фиат е доста сходен с туинспарка на Алфа само дето има един цилиндър повече и 4 свещи по-малко. От друга страна Кромата ми с двигател 2,5В6 прескача трупешката петака на фиат в атмосферен вариант, независимо от купето в което е монтиран. Та всичко е въпрос доколко е успешен даден агрегат. Искам просто да кажа че Купето си е Типо, а ГТВ-то е малко по-напред еволюционно. Има малки разлики в предното окачване, а в задното нищо общо. И както каза Каци онази вечер, малките неща са важни. Просто ГТВ-то вози по-меко и комфортно от Купето, но въпреки това ще го продам, ако въобще някой го купи, и ще си карам Купето.

                      Коментар


                        VET написа:
                        Може и да си прав за разликата от екземпляр до екземпляр. Но пък виждаш, какво вадя от моето ГТВ и смея да твърдя че хич не е пазено, защото ми костваше доста труд и време да го върна към живот. Възможно е 20ВТ да превъзхожда 2,0 В6Т, но реално погледнато петака на Фиат е доста сходен с туинспарка на Алфа само дето има един цилиндър повече и 4 свещи по-малко. От друга страна Кромата ми с двигател 2,5В6 прескача трупешката петака на фиат в атмосферен вариант, независимо от купето в което е монтиран. Та всичко е въпрос доколко е успешен даден агрегат. Искам просто да кажа че Купето си е Типо, а ГТВ-то е малко по-напред еволюционно. Има малки разлики в предното окачване, а в задното нищо общо. И както каза Каци онази вечер, малките неща са важни. Просто ГТВ-то вози по-меко и комфортно от Купето, но въпреки това ще го продам, ако въобще някой го купи, и ще си карам Купето.
                        Я...сподели с кой мотор е тва ГТВ?
                        Sedicivalvole (Racing Rosso)now
                        GTV 2.0 (612 A)now
                        E60 530D now.. hate it big time :D
                        Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
                        Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex

                        Коментар


                          Ами с 2,0 16 туинспарк е колата, и биелата снимана малко по-горе в темата е от него.

                          Коментар


                            Колеги извинявам се, че пиша в тая голяма тема ама като ще е за купе, а и се споменава по- горе за тия капачки.... Има ли вариант да се смени капачката с някоя, която да е гладка с останалата част от калника?Е така като от снимката да стане и на купето( Знам, че е от Ваген концерна, ама като ми замръзне покрай капачката 5 санта лед отвсякъде ми трябва по 1 кофа вряла вода или 1 час духане да я размръзна.....) Мисълта ми е без да се реже калника и да се праат некви невразумителни промени?! Самата капачка има ли вариант да се направи да е плътна по ламарината ?! Някой имал ли е подобна идея А и айде зимата аз не я и карам не ми е толко, че 2-3 пъти се налага да я размразявам, ама лятото с тия дървета , където 5 месеца хвърлят всевъзможни неща..... цветове, листа, плодове.... писна ми да чиста секи път да не взенат боклуци в дупката като отвора тая капачка ?! Съжалявам още веднъж, че пиша простотии малко ама ще съм благодарен някой да ми хвърли малко светлина.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              Нищо няма да спечелиш с този мотоциклетен тип капачка! Човек просто трябва да се примири с някои недостатъци!Предимствата на ГТВто няма да коментирам(не са много, но ги има), но ако сега трябва да изберам между двете (Купе - ГТВ) пак ще избера Купето 1. injekciona - получени и монтирани2. MEMO - получени и монтирани3. zlia - получени и монтирани4. kaci - монтирани5. dani_b - получени и монтирани6. VET - получени и монтирани7. Iv4o - ?8. ферарист - ?9. Niko_Boev (подкованото 20VT в Пловдив) - получени
                              nastybg написа:
                              Поздрав със снимка на дрифтачката с предни джанти от QV :P
                              Английския пациент никога ли не се движи (те повечето Ровъри са с нотариален акт де, ама все пак )

                              Коментар


                                kaci написа:
                                Нищо няма да спечелиш с този мотоциклетен тип капачка! Човек просто трябва да се примири с някои недостатъци!Предимствата на ГТВто няма да коментирам(не са много, но ги има), но ако сега трябва да изберам между двете (Купе - ГТВ) пак ще избера Купето 1. injekciona - получени и монтирани2. MEMO - получени и монтирани3. zlia - получени и монтирани4. kaci - монтирани5. dani_b - получени и монтирани6. VET - получени и монтирани7. Iv4o - ?8. ферарист - ?9. Niko_Boev (подкованото 20VT в Пловдив) - получени и монтирани)
                                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                                Коментар

                                Working...
                                X