Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане към колегите с Купета!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Aйде дано да потръгне по бързо изработката че доста време стана .Аз също търся кожена дръжка от средната колонка и си мислех че много лесно ще се скъси и готово,ама като я разглобих се оказа че предпочитам да дам двайсетина лева за друга отколкото да правя тая и после да е с различна дължина от другата.Някой ако има такава дръжка излишна да казва.

    Коментар


      Нямах предвид скъсяване, а изработка на нова! Не съм я разглеждал обстойно (дръжката), но все си мисля, че спокойно може да се използва жилава стоманена лента (с подходяща широчина), малко "подплата" и тапицирането и с кожа биха я направили неразличима от оригиналната такава!Относно ринговете - времето ще покаже какво и как ще се получи. Никога не съм срещал такива "трудности" и забавяния независимо какво съм поръчвал като изработка. Стругаря обаче не ми се сменя!

      Коментар


        Днес, преди да занеса материала за изработката на ринговете, реших да му направя една снимка (за историята )Ако утре започне и самата изработка Ще бъдете своевременно информирани за това как върви процеса.

        Коментар


          Maлко встрани да попитам, на 20ВТ до 98г. оригиналния съединител до каква мощност държи ? hp/Nm
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            Фабричните показатели на мотора са:220кс./310Nm.Стандартния съединител удържа без проблем до около 250/260кс. и 360Nm.

            Коментар


              Благодаря ти за инфото.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                Стандартния държи на 280-300 коня и 380НМ ... Пробвано
                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO Kinugawa TD06SL2 20g Turbo; Madness motorsport ECU Upgrade; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                Коментар


                  kaci написа:
                  Днес, преди да занеса материала за изработката на ринговете, реших да му направя една снимка (за историята )Ако утре започне и самата изработка Ще бъдете своевременно информирани за това как върви процеса.
                  Има ли някакво развитие
                  ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                  Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                  Jet Black E46 M3

                  Коментар


                    DJ_STIVAN написа:
                    Стандартния държи на 280-300 коня и 380НМ ... Пробвано
                    виждал съм английски резултати на делта интеграле, те са еднакви съединителите, стандартен феродов диск и притискател нов, устисква 400Нм, това е на лимита вече да избуксува
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      injekciona написа:
                      Има ли някакво развитие
                      Днес ще проверя какво се случва!

                      Коментар


                        Абе коУеги днес за пореден път смених гарнитурката на капака на клапаните и чак сега забелязах, че на всмукателния вал пише FIAT, а на изпускателния LANCIA. Та въпроса е как да позная дали е сменяван и дали е оригинален или от атмосферен? За 16 VT става въпрос
                        Fiat Coupe 16V Turbo

                        Коментар


                          sa_sho написа:
                          Абе коУеги днес за пореден път смених гарнитурката на капака на клапаните и чак сега забелязах, че на всмукателния вал пише FIAT, а на изпускателния LANCIA. Та въпроса е как да позная дали е сменяван и дали е оригинален или от атмосферен? За 16 VT става въпрос
                          ами мериш максималната височина от върха на гърбицата до противоположният край, от тоя размер вадиш базовата окръжност на профила и излиза колко е висок профила, гледаш в сервизното ръководство и се вижда, или казваш тука колко мм е
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            Мерси за отговора. Мислех точно теб да питам на лично, но прецених че ще е по-полезно да пиша тук и ти взе че отговори . При следващото сваляне на капака ще меря, че се опасявам да не е сменен някой вал, а в ECU-то нищо.
                            Fiat Coupe 16V Turbo

                            Коментар


                              Ринговете най-накрая са готови. Най вероятно в сряда или четвъртък ще ги взема.Сега за цената:За изработката на девет комплекта днес изпратих 360лв. които са за самото струговане! Отделно съм платил и 135лв за материала.Така сумата за един комплект е 55лв. които са повече от първоначално предвидените 35-40лв.Като компенсация за забавената изработка е редно да покрия всичко над 50лв. и то само за хората включили се в списъка.Предвид промяната в цената, ще помоля отново да потвърдите поръчката си тук. Поздрави

                              Коментар


                                Аз потвърждавам, само трябва да се разбереме кога да ги взема, че един скапан автобус в четвъртъка поднесе и ме удари и съм без кола за извсетно време.......
                                ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                                Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                                Jet Black E46 M3

                                Коментар

                                Working...
                                X