И друг път във форума съм писал ,но пак да кажа,калъпи за праговете от LE и спойлер ZENDER който стои над стоповете имат в http://poison-tuning.hit.bg/Contacts.html . Лично за мен направиха калъпите за праговете ,а им занесох и оригинален ZENDER от който свалиха калъп и ми отляха крилото. Момчетата са коректни ,работят с куриери а праговете ми ги направиха само по снимки и са перфектни.Колегата ме изпреварил , да точно за тях става въпрос. Колега пусни снимки на козирката за задния прозорец , искам такава.
Дай да разясним кой е бил първи колега, защото съм водил месец кореспонденция с Радостин от пойзън тунинг, 10-тина снимки на праговете и около 3-4пъти съм пращал размери и до колкото знам по моя поръчка направи калъпите и първите такива прагове ... началото на лятото на 2009-та някъде )))), но за предните добавки се наложи да ги поръчам от германия тъй като искаше бронята, за да ги направи и си ги поръчах от една немска фирма та ми струваха 2 пъти на праговете :DПП. И аз съм за мероприятие, но трябва да се каже поне месец по-рано, а и не са много сериозните притежатели на купета ....
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Не че има някакво значение но със сигурност калъпите бяха поръчани и направени за мен ,като разбира се си платих и калъпите защото бях първия ,направени бяха само по снимки 20-30 които изпратих на Илко по скайпа , отидох в Сливен когато праговете бяха готови за да ги монтират, оказа се че праговете бяха по къси с няколко сантиметра защото Илко не успял да намери купе за да вземе мярка и някакъв негов приятел му дал тези размери.На място рязаха и двата прага и добавиха дължина ,след като праговете изсъхнаха и ги измерихме на колата, по тях отрязаха и удължиха калъпите и оттогава вече имат точни калъпи Просто няма начин да са направили мойте прагове по твойте калъпи защото бяха по къси калъпите и в момента твойте прагове трябва да са по къси с 3 санта..Щом си ходил лично и си питал за купе ,не може да не са ти казали че имат и калъп на оригинален спойлер зендер за купето който им занесох когато монтираха праговете и след като му взеха калъп ми изпратиха оригинала и копието по куриер.Ако все още не ми вярваш обади се и ги попитай за Милен от Варна със синьото купе.Да 2009 година беше но не по късно от месец март защото в Сливен ме заваля сняг и до Варна се прибирах с 50 км в час защото цялата кола беше облепена с хартиено тиксо заради силикона на праговете който не беше изсъхнал ,по пътя тиксото се намокри от снега и единия си го носих в купето на отворен прозорец ,такъв студ брах че ще го помня доживот.Разбира се нямаше да се занимавам да пиша толкова дълго напълно безсмислени неща ако не беше ме подразнил тона в предния ти пост Можеше и по културно да се усъмниш и попиташ.Колкото до срещата ,Вие винаги ги правите около София което е разбираемо .Невъзможноста на някой от 500 км. да дойде като си ораганизира отпуска спане и всичко друго със сигурност не може да бъде наречена несериозност.
Леко колега че ме стресна не знам какво беше некултурното в тона ми ... попитах те просто, защото ми стана интересно, честно казано ми е през дедовия кой е бил първи просто се замислих, защото е имало некъв търговски номер май май ... аз лично не съм ходил до там. Взех координати от един колега, на който правиха предна броня по поръчка. Написал съм кога съм поръчал праговете(началото на лято 2009) точно заради това, не защото ми е важно кой е пръв и кой втори, а защото ми стана смешно че и двамата сме минали като "първите" с такива прагове :D Надявам се да ме разбра правилно този път ПП. А купе срещите са били на ДРАКОН и другата по спомени беше на Междени ...
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Няма проблеми никакви колега ,както и никакво значение и да ,възможно е и двамата по някакъв начин да сме били заблудени но е факт че калъпите бяха рязани и преправяни заедно с праговете пред мен -даже и аз помагах за да мога да си тръгна към Варна по светло .Въпреки всичко което обсъждаме в момента момчетата се отнесоха към мен много коректно включително и при последващата изработка на крилото ,изпращането,разплащането и въобще във всичко.Доволен съм от тях и ги препоръчвам.
Няма проблеми никакви колега ,както и никакво значение и да ,възможно е и двамата по някакъв начин да сме били заблудени но е факт че калъпите бяха рязани и преправяни заедно с праговете пред мен -даже и аз помагах за да мога да си тръгна към Варна по светло .Въпреки всичко което обсъждаме в момента момчетата се отнесоха към мен много коректно включително и при последващата изработка на крилото ,изпращането,разплащането и въобще във всичко.Доволен съм от тях и ги препоръчвам.
Да и не съм казал че са некоректни с нищо не са ме заблудили и праговете бяха готови в срок и т.н. просто тази им постъпка ми стана интересна ... иначе да за човека, който ми ги препоръча си направи броня на фотошоп и те му я изработиха 1към1 ... стига спам в темата на колегата някой да почисти, ако иска ...
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
Ти ли купи турбо купе-то от автокъщата при суходол на околовръсното? И мога ли да получа от тъмното задния спойлер?
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
:D :D :D аз, аз, пак аз. Купето не го продавам на части, тая седмица му събирам мотора - нов колянов вал, хонинг, сегменти и лагери и пълна ревизия на главата, и ще видим какво ще стане.
Купетата ми Не се продават на части, просто прилагам снимки на нещата, които мога да сваля и да дам да се изработят някъде. Всъщност сега се сетих че познавам един човек, който се занимава професионално с това и тези дни ще отида да говоря с него.Някой с липове нещо да предложи???
Ясно, мерси. Явно по-натам и аз ще си поръчам прагове от фирмата спомента по-горе. Просто много ме поблазниха твоите, пък и са точния цвят. Ако размислиш пиши
Купетата ми Не се продават на части, просто прилагам снимки на нещата, които мога да сваля и да дам да се изработят някъде. Всъщност сега се сетих че познавам един човек, който се занимава професионално с това и тези дни ще отида да говоря с него.Някой с липове нещо да предложи???
Мойте са от германия, но са захванати за бронята и незнам как някой може да извади калъп от тях иначе вече съм намерил добър "канал" за тях, 50Евра за липовете само !
Alfa Romeo 147 JTD and Alfa Romeo GT JTDm - now
Fiat Coupe 2.0 16V LE style - air intake; kappa turbo inlet manifold; 63mm exhaust system; headport;lightweight flywheel; chip - 1++hp - EX
Fiat Tipo 1991 - ex
Fiat Uno Fire - ex ex
:D :D :D аз, аз, пак аз. Купето не го продавам на части, тая седмица му събирам мотора - нов колянов вал, хонинг, сегменти и лагери и пълна ревизия на главата, и ще видим какво ще стане.
Завиждам ти...аз нямах смелостта да го купя ...обаче седалките...са много как да кажа удобни
Sedicivalvole (Racing Rosso)now
GTV 2.0 (612 A)now
E60 530D now.. hate it big time :D
Lumina SUPER SPORT V8 5.7(silver) ex
Hyundai Coupe V6 2.7 (silver)ex
Ами седалките, как да кажа - От студ умри, гъзар бъди - Спарко - разбииш. Абе 50 евра за два липа - явно сам ще си ги правя. Струва си да си поиграя за три купета.
Колеги, дайте да измислим нещо за калъп за преден капак на купетата... Че моят и без това е целият в кит , и е за боя, и мисля да слагам направо стъклопластов..
Коментар