Жълтото купе е отлетяло при нов собственик, жалко, щеше да дойде в Русе и щеше да се получи доста позасилено проектче .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане към колегите с Купета!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
VET написа:Фераристе, дай моля, ако е възможно някакъв актуален телефон на Пойзън тунинг, защото като гледам последен си имал взимане даване с тях, тъй като в сайта им телефоните са неактивни.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Като стана дума за уредите на таблото при мен 2-та за маслото нещо не са в ред. Това за налягането като взех колата не работеше, но незнайно как за мен се оправи и сега си работи перфектно.. Уреда за температурата на маслото обаче винаги си е работил, но повече от 70 градуса и то след поне половин час каране не вдига. Аз до колкото знам трябва да е някъде около 100-110, поправете ме ако бъркам. Как да разбера дали датчика е наред или къде да търся другаде проблема, че ме дразни да не работи нормално?
Коментар
-
injekciona написа:Като стана дума за уредите на таблото при мен 2-та за маслото нещо не са в ред. Това за налягането като взех колата не работеше, но незнайно как за мен се оправи и сега си работи перфектно.. Уреда за температурата на маслото обаче винаги си е работил, но повече от 70 градуса и то след поне половин час каране не вдига. Аз до колкото знам трябва да е някъде около 100-110, поправете ме ако бъркам. Как да разбера дали датчика е наред или къде да търся другаде проблема, че ме дразни да не работи нормално?Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Малко да вдигним темата с един въпрос.Вярно ли е,че 1.8 16v VFD на Купе и 1.8 16v TwinSpark са доста еднакви? Интересуваме се главно изходящият колектор и дали този на twinspark-a е с по-голям диаметър от този на купето?<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
Това и мен ме интересува, ако някой е запознат да каже. Аз преди се ровех за информация за турбинирането на този мотор и мисля, че слагаха всмукателен колектор от 145QV. Ето един турбо проект на Barchetta http://www.jw-quellhorst.com/
Коментар
-
Sparco написа:Малко да вдигним темата с един въпрос.Вярно ли е,че 1.8 16v VFD на Купе и 1.8 16v TwinSpark са доста еднакви? Интересуваме се главно изходящият колектор и дали този на twinspark-a е с по-голям диаметър от този на купето?
Коментар
-
MEMO написа:Sparco написа:Малко да вдигним темата с един въпрос.Вярно ли е,че 1.8 16v VFD на Купе и 1.8 16v TwinSpark са доста еднакви? Интересуваме се главно изходящият колектор и дали този на twinspark-a е с по-голям диаметър от този на купето?<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
И при мен е същото! Съска :D А и имам един въпрос относно разпределителните валове от twinspark-a - при поставяне на такива в 1.8 Купето , трябва ли да се сменят дюзите и какво е налягането на горивото.Надявам се същото<<KARKELANOV>>
Fiat Bravo 147 20V HGT - ex
Fiat Coupe 131 16V VFD - MADNESS MOTORSPORT TEAM
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар