Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

тунинг- карбуратор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    тунинг- карбуратор.

    та от доста хора слушам че в карборатора имало потенциал-малък. Та я кажете какво да пипна, или къде да отида да я пипнат. Сега е 90 коня и мисля ако може да мине поне 100+. И горе долу колко се качва разхода, защото сега е около 10-10,5.10х
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    #2
    До колкото ми е известно от един мой познат - бивш рали състезател - се сменят жигльори, но разхода се качва адски.
    Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
    Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

    Коментар


      #3
      Re: тунинг- карборатор.

      ForceWere написа:
      та от доста хора слушам че в карборатора имало потенциал-малък. Та я кажете какво да пипна, или къде да отида да я пипнат. Сега е 90 коня и мисля ако може да мине поне 100+. И горе долу колко се качва разхода, защото сега е около 10-10,5. 10х
      Какъв ти е мотора (двувалка ли?) и какъв ти е карбуратора?
      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

      Коментар


        #4
        мотора е 1,6 и не е двувалка, но се води че е с дълги повдигачи, разпределителния вал ми е да го кажем почти до коляновия.. А това което знам за карборатора е че е двукамерен вебер.
        Tofas- Sahin 1.6 карб.

        Коментар


          #5
          Това че двата вала са близко май че е добре за бързина, а иначе това за жигл. и аз съм го чувал ама разхода наистина скача...
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            #6
            Дай ход/диаметър на двигатела,вариант(щото нали е турски нз дали сериен номер че върши работа)...
            _______________________________________
            0885261834

            Коментар


              #7
              диаметъра на буталата е 86.4 но за хода си нямам на представа, ако можете го сметнете по някакъв начин. По католог мощноста е 90коня при 5800оборота и 130нютона при 2900оборота. Друго не се сещам какво знам, питайте- може пък и друго да се сетя
              Tofas- Sahin 1.6 карб.

              Коментар


                #8
                Това със жигльорите е малко ненадеждна работа... според мене... защото освен гориво, на двигателя му трябва и въздух, и то много повече отколкото гориво, а при сменени жигльори, въздуха няма да се увеличи. По-добрият вариант е, монтиране на два карбуратора - може два вебера, а може и два хоризонтални (имаше май някакви Алфи с такива) , и филтър с ниско съпротивление - така едновременно се вдига и горивото и въздуха. Според мене с това решение трябва да прескочиш 100-те коня (с малко).
                Fiat Ritmo 105TC
                1600cc 105к.с.

                Коментар


                  #9
                  аз малко съм се подготвил и съм ръгнал спортен филтър и сложих и едни свещи беру с 3 електрода
                  Tofas- Sahin 1.6 карб.

                  Коментар


                    #10
                    свещите с повече от 1 електрод не помагат,защото се получава искра само м/у най близкия електрод даже спъват вървежа на обикновени коли на който горивните камери не са проектирани за такива свещи
                    _______________________________________
                    0885261834

                    Коментар


                      #11
                      А и с този спортен филтър да не сменяш дебитомер по-често от нормалното(скъпичък е).
                      N.Y. State of Mind

                      Коментар


                        #12
                        Виж сега...тези свещи не вършат никаква, ама никаква работа!Преди карах една Lancia 1.8 i двувалка и се вътрих 150 лв. за четириточкови Bosch...и разлика нямаше никаква.Даже като сложих след време нормални свещи вървеше повече с тях! А за филтъра-хубаво си направил, че си го сложил, ама го пери по-честичко, че ще береш ядове иначе.
                        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                        Коментар


                          #13
                          sachma написа:
                          А и с този спортен филтър да не сменяш дебитомер по-често от нормалното(скъпичък е).
                          бате каде точно му седи дебитомеро на тоя тофас? П.С. - или не си наясно какво е дебитомер, или не си прочел за каква кола става въпрос....
                          "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                          (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                          Коментар


                            #14
                            таз кола не знае какво означава дебитомер, камоли да има. Пък и аз незнам да има карборатор с дебитомер. А иначе с този филтар работи малко по добре- може и да си внушавам. А за свещите няма разлика- малко е по стабилна на ниските обороти.
                            Tofas- Sahin 1.6 карб.

                            Коментар


                              #15
                              Да за свещите с повече електроди и аз мога да потвърдя. Доста по-тихо бачка на празен ход. И по-плавно.
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X