Здравейте колеги Значи идеята ми е следната... Карам Браво с оригинален касетофон, предна линия 2х15 вата в вратите 2 пищялки в таблото.. Задната линия липсва фабрично ... та оригиналната му аудио система (ако може да се нарече така) я няма никаква... Мисля да започна "постройката" с ново CD или само Плеър (Не мисля да записвам CD-та като луд) .. След това мисля да сменя предната линия + пищялките .. Гледах компонентна система на Hertz "HERTZ DSK-130" ... Третата стъпка мисля да е каса в багажника .. един BLAUPUNKT GTT-1200 с стъпало BLAUPUNKT EMA-260 .. И като за финал мисля да сложа някаква задна линия в оригиналните гнезда (фабрично са празни).Не съм никак навътре в нещата, не търся и кой знае какъв качествен звук. Трябва ми нещо сносно, долу-горе мощно (да се чувства в стомаха ) Като цяло да стане една не толкова скъпа аудио система с долу горе качествен звук Всеки може да изкаже едно мнение, да препоръча нещо ново накрая да отсеем от всичките мнения и дастане една обща идея Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Постройка" на Аудио Система
Collapse
X
-
1. Трябва плеър с флашка за предпочитане.2. Вземаш едни елипси 6х9, режеш кората на багажника и ги слагаш там, защото оригиналните гнезда са много малки и звука няма да е най-красив 3. Има едни бюджетни усилватели Тъндър, които много колеги ги хвалят. Ако си по-ограничен откъм финанси вземи такъв, ако не - Pioneer или Hertz4. За буфер също ще ти препоръчам Pioneer или Hertz и си направи една истинска кутия.5. Ако най-накрая ти останат пари, смени си предната линия и то с хубави колони, защото няма да усещаш разлика с оригиналните.С какви финанси разполагаш?Не бързай да се хвърляш на бюджетните и слаби като мощност усилвател и буфер, защото това е краста! Ще им се кефиш месец и после ще ти се иска още и още! Когато аз тръгнах да търся буфер и усилвател също се бях насочил към Blaupunkt най-вече заради ниската цена, но много хора и мнения в интернет ме разубедиха"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Moя съвет е: Запазваш оригиналните говорители във вратите и високите в таблото ,те са достатъчно качествени а и са подбрани по параметри за местата на които са вградени .Само ги отваряш и ги преглеждаш да не са накъсани,разхлабени и тн.Никакви елипси на кората отзад няма да слагаш ако в багажника ще слагаш суб ,елипси на кората мембраните на които се движат от звуковата вълна на уфъра са най селското изпълнени което можеш да сътвориш ,такива елипси аз им спирам сигнала -много хубу свирват като пасивни излъчватели. За субуфъра си избираш говорител десятка според финансовите си възможности но задължително придружен от пълен набор т/s параметри дадени от производителя по които впоследствие да се изчисли кутията за него .Най лесния вариянт за кутия е да купиш готова според изчисленията които си направил и след това да я обработиш с 2-3 кила епоксидна смола и плат отвътре,така получаваш купешки вид и свиреща кутия.За усилвател стар марков от някоя заложна къща за 70-80 лева с вход по високо ниво на сигнала и възможност за свързване в мостов режим ,свири в пъти по добре от всичко евтино което се продава в момента.Ако имаш окабеляване за задните колони ползваш го за вход за усилвателя, разлика в качеството при тези честоти/под 100 херца не съществува.Бъди сигурен че ако си изчислиш кутията ще имаш много добре свиреща система.Плеера също не е маловажен ,хубаво е да има отделни филтри за предна и задна линия и пак ще кажа по добре качествено втора употреба отколкото нов боклук ,ако си решил да е ново и бюджетно насочи се към Пайнер от ниския клас с юсб ,мисля че е подходящ за целите които си обявил в първия пост.
Коментар
-
Моят евтин съвет е :- режеш гнездата и монтираш DSL R6, намираш някакви подходящи филтри, ползваш фабричните пищялки, като за начало.- един 4 канален тъндър- някой херц 10ка или 12ка в затворен обем- някой alpine 9880/2/6, ама с отделен ключ, че ядат акумулаторите - задължително демпване на предните вратиЕвтин, евтин .... 800-900лв.Добре, че одъртях и ми минаха мерацитеF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Скоро се прибирам в България и започвам малко по малко .. За плеър съм си харесал един ALPINE iDA-X305 http://aboutgadgets.net/wp-content/u...NE-IDAX305.jpgЩе го търся втора ръка защото нов никак не ми е по силите .. Ако ли не ще видя на какво ще попадна в търсенето, но със сигурност и аз като колегата предпочитамкачествено втора употреба отколкото нов боклук
Коментар
-
pecata написа:един BLAUPUNKT GTT-1200 Това е най-лошият избор който моежеш да направиш.Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
Тая туба въобще не я гледай.Баса е твърд,за мощност да не говорим.От личен опит го казвам.Братовчед ми е с такава и като се кача и я надуе направо ми иде да слезна. Аз се спрях също на синя точка,но на това - http://www.technomarket.bg/products/...mysticБаса си е доволно силен и най-важното - баса е мек и плътен,не както при тубата твърд. За усилвателя Тъндър не е лош вариант,но дават само 6 месеца гаранция,именно поради тази причина си купих този - http://www.technomarket.bg/products/...4-special-2011 с 2 години гаранция. Определено по-добре е един хертз и да си направиш каса,но вече и парите са повече.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Моето мнение е хубав плеар с карта памет или флашка говорители на херц хубави и сравнително евтини ( имам предвид всички говорители най вече баса) и усилвател може и тъндър, ако на него ще връзваш само баса търси 2канален и го връзваш на брич кутията за баса си я направи сам според мястото което имаш прецени с порт или без само внимаваи с литрите ( в нета има достатъчно инфо за литража на херц) отзад е най добре елипси само че има направи кутий отдолу да не ги напъва баса. Успех с проектаНе карайте по-бързо от колкот вашият ангел пазител може да лети
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар