Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Купе 1.8 - подобрения

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Купе 1.8 - подобрения

    Е не са :D кофти то маи за 5 няма има за 6 .Аз в момента съм с 1 ама там е по различно мислех да слагам 4 много по прецизни са ама не ми се сваляше половината кола .Не че ще и е за първи път Още не съм се отказал даже се чуда що ги продавам Това и следващото мнения са отделени от тема в раздел "Продавам авточасти" по молба на автора. Модераторски екип на fiat-bg.org
    NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

    #2
    Сега трябва да го разбирам че тва са само дюзите без управлението?Дай да си говорим за няква цяла система.Нали там има три вида системи - мокри , сухи и директни.Тва ся трябва да е Direct Injection?Не съм самата компетенция затва задавам тъпи въпроси.За да стигнем до "цък" копчето и да се "изстреляме" какво още ни трябва?

    Коментар


      #3
      Ми аз съм написал елементи а не кит :D тези са най важните нямат замесгигели от тук става чудото. тябват клапани за гориво и газ и бутилка .Същите на нос са 250$ стават и ловато за гориво 25 лева е и метанов клапан някакав кам 60 лева е бутилка от пожарогасител за въглероден двуокис говорим за 60 бара налягане пък и повече реле и прекъсвач на дросела магистралите пожелание тръби мъркучи .Минах и по този път .Да този е дирекен порт тук може и втора помпа . в момента съм с 1 фокер захранвам го с отделна бензинова система от тази на колата на 4 бара "в зависимост от номера на дюзата има таблица мисля че може да имам още бутилка и някоя друга част .Метчика е бонус няма го никъде .Колега има много заигравки още нали се сещаш :D
      NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

      Коментар


        #4
        Ей бахти кефа ..... я продалжете дискусията ...много интерестно ми стана .....ай бахти кефа!

        Коментар


          #5
          Аз че няма да си продам елементите се е видяло ми давайте поне да заформиме тема за нитрото :D
          NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

          Коментар


            #6
            Ти имаш половината чаркове и им търсиш съответната цена.Колко още трябва да се додаде за да стане цяла система в завършен вид?Имам предвид да стане работата както си трябва без побългарявания?Интересно ми стана щото не е някакъв сух или мокър а директен и даже ще е красива гледката.Какво ни трябва:1.Дюзи2.Пръскалки???3.Тръболяци4.Бутилка5.К омп за управлението6.Клапани7.Време8.АкълЗабравям ли нещо?Добре ще е за да може по не знаещите като мен за кво става въпрос и за колко пари ще има "фъц" и "фиу" за да може да имат интерес към системата.Много благодарим на продавача че ни обръща внимание по тази тема.

            Коментар


              #7
              http://maxdrive-bg.com/statii/nos.htm
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Да колега ама в пуснатия линк от теб са общи приказки в действителност е друга работата Повъпроса на колегата директния порт е най-доброто не сам виждал да го предлагат в BG моят е от САЩ то се е видяло че темата става техническа да почвам да обяснявам с мои думи подробно за всеки един елемент.1. Бензинова система: При директния порт е желателно да има такава втора, защо? Нитрото се явява един вид консуматор който в определен момент взема от горивото на инжекциона с кото се получава обедняване на сместа в един момент за да се избегне този риск се слага втора помпа, втори клоапан за налягане напълно независими от този на колата, налягането се определя от диаграма в зависимост от номера на дюзата заопределените коне, има опасност втората помпа да не сработи или да не даде нужното на лягане тогава системата от суха се превръща в мокра което е лошо за целта се използва прекъсвач за налягане има регулируем модел от 1 до 10 бара, да приемем 3 бара че ни трябват, настройва се за 3 бара ако няма 3 бара или въобще няма налягане не дава контакт на релетата по този начин от горивна страна колата е защитена. В моя случай съм използвал китайски бензинов регулатор за 140 лв който за нитрото е подходящ, защото е с дебели стени и позволява монтаж на самоя корпос на всичките тези елементи: вход, изход, прекъсвач и уред за налягане. Има и друг вариянт с мини рейка и всякакъв друг регулатор. Китайския не го препоръчвам за двигател, защото като загрее дава драстична разлика в налягането което е убийствено за двигателя. Другия вариянт е да се вземе гориво директно от това на двигателя тук обаче е необходимо да се вдигне налягането все пак в 1 момент има 2-ри консуматор. Тъй като повечето италянки са с фиксиран регулатор е необходимо закопуването на нов - марков Втория вид защита е прекъсвача на дроселовата клапа има и вариянти да се сложи на педала на гаста за какво служи той, предотвратява включването на системата при не отворена клапа, при купето мястото на дросела е ограничено едвам сместих пекъсвача..2. Пъскалки: Биват няколко вида, обикновенните аломиниеви на 90 градуса, от някаква нераждаема стомана пак на 90 градуса ново поколение с игли вътре (като тези които продавам-продавах знам ли) и другия вид са които праскат дирекно напред на 180 градуса. Говорим за пръскалки комбинирани газ-бензин. 1-те на 90 градуса се монтирват само по 1 преди дросела, 2-те по добрите се монтират и преди дросела и като директен порт (няма да засегна темата за директен порт директно на инжекторите, там пръскалките са коренно различни - един вид се удължава инжектора), 3-я вид при някои системи се монтират на конусния вздушен филтър (ZEX система има такъв вариянт), с какво е по-добър дирекния порт ? Най-прецизния начин за впръскване. При 1 пръскалка газа влиза в колектора (ха сега познайте кой цилиндър смерка най-много и кой по-малко и какво се получава на края) .3. Клапъни: Естествени газов и бензинов. Заместители: бензинов нормален, газов метанов (говорим за голямо налягане 60 бара). За по сигурно при големите коне се слагат 2 клапана последователно свързани - газови. Има и вариянт за ддруг клапън допълнителен който служи за изпразване на системата в атмосферата. Чрез него системата постоянно е в кондикция (за такъв ми пойскаха 500 лв в София в много известна тунинг фирма). .4. Дюзи: Биват 2 вида (според начина им на използване - външен вид) с изпъкнал конус или с вдлъбнат, в случея дирекния порт дюзите са с вдлъбнат конус, защото системата е с траби и буренца, докато при самостоятелната пръскалка са с изпъкнал - дректно на маркуч (има и директен порт с изпъкнал конус дюза който вместо с тръбички е зелият в маркучи), но тръбичките са с много малко сечение и няма загуба на налягане. Най-важното по което се различават дюзите е отвора на диаметъра (номера на дюзата) от тук се определя мощноста шотове както е при тях няма да обеснявам, че при малолитражките конете не са 1 към 1 пример 30 коня на 2000 двигател са си 30 коня и 30 коня на 1600 двигател са 50 коня примерн. Дюзите за газ и бензин са едни и същи (различна е само номерацията) .5. За филтър няма да обеснявам то се знае задулжително..6. За генерацията задължително по отворена. Има вариянт с тройник с клапа който при използване на NOS се отваря директно и по този начин се избягва краиното гърне (при порше има такова нещо), с този тройник колата си има нормална генерация..7. Бутилка: Тук има много вариянти за обясняване ама по нататък..8. Свещи задължително по студени, обаче иридиевите се държът различно на различните коли ди и да са съшите по номер като за вашата кола, тук всеки се оправя самосиндикално..9. Настройка: задължително при специялист, при големите коне аванса се враща с няколко градуса (това си е почти цял зъб).Аз се обърнах за настройка към много известна тунинг фирма разполагаща с дино и гейовете ми отказаха настойка щото не сам бил купил нитрото от тях. Добре че има и други които могат да сваршат тази работа. Писна ми да пиша за сега тези дни ще пусна и снимки на отделните елементи.
                NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                Коментар


                  #9
                  Ето и малко фото
                  Прикачени файлове
                  NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                  Коментар


                    #10
                    :D
                    Прикачени файлове
                    NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                    Коментар


                      #11
                      Аиде малко позиорски снимки Знаех си че ще им доиде реда
                      Прикачени файлове
                      NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                      Коментар


                        #12
                        Прикачени файлове
                        NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                        Коментар


                          #13
                          Малко шумни ми се струват тези 910 на бош. Взех и втора и тя е шумна .Дайте инфо ако някой е ползвал такава.Резервната гума влиза перфектно, само че, се наложи да я спадна
                          Прикачени файлове
                          NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                          Коментар


                            #14
                            Понеже постоянно променям нещо по колата а си нямам тема и качвам снимки къде ли не ,помолих екипа на форума да променят заглавието от темата за продавам.....И понеже почти изчерпах евтините варианти за засилване на колата съм се насочил към закупуването на мотор от ланча капа турбо 16v .Но докато дойде момента ,след пълна ревизия на същиа ще си правя опити с 1.8
                            NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                            Коментар


                              #15
                              :P
                              Прикачени файлове
                              NO PAIN NO GAIN fiat COUPE

                              Коментар

                              Working...
                              X