ALCPT написа:
Ето тук колегите говорят за проблем със засмукването на въздух в горивната система > http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=asc&start=375Бих желал да съм полезен > по-този проблем с обедняванео на сместа( засмукването на въздух от помпата)... Ще се опитам да бъда елементарно прост за да ме разберете!Има доста варианти, за отстраняване на проблема... но ако помпата в резервоара е с достатъчен дебит ( според мен над 350л/ч) и имаме половин резервоар пълен с гориво не би трябвало да се притисняваме.... ( всички знаем че помпите имат едни легла " коритца" от които смучат и в тях винаги има гориво колкто и да се клати течността в резервоара... и + това горивото което се връща в резервоара, го прави по тръбичка която е сложана непосредствено до помпата където смуче и се получава нещо като кръг, в смисъл горивото което се връща в резервоара от двигателя, не се влива в единя край на резервоара ами точно до помпата... така... НОКогато колата е такава като на Стамен ( поздравления) , това не е достатъчно и са необходими преработки...Аз предлагам принцип с 2-е помпи, една за по-ниско налягане и една за по-високо... има няколко варианта ! Имаме оригиналния резервоар (1) на колата там слагаме помпа с дебит пр. 300 л/ч , горивото стига до двигателя и там имаме един резервоар (2) с обем да кажем 4-5 литра, нещо като това > , след това имаме изход с вързана помпа с дебит 255 л/ч. и 2-ри изход с клапан 2 бара - който връща горивото към 1-я резервоар..2-рия изход с 255 дебитовата помпа отива към двигателя и го храни , там отново има клапан - 3 бара и горивото се връща и се свързва с тройник към обратната връзка на малкия към големия резервоар: за да стане ясно предлагам схема, защото така е много объркващо > Забележка: това е мой проект изпробван от мен и работи. захранването на 2-рата помпа се свързва успоредно на ( оригиналната ) на колата, с малка промяна в схемата и релето поради по-голямата консумация на ток!- отрицателното в този проект е, че: трябват 2-е помпи с различно налягане... ако двигателя е много мощен и изисква 2-рата помпа ( тази която седи до двигателя) да е с голям дебит да речем 350 литра за час, то тогава си представете че тази в резервоара на колата трябва да е доста по мощна да речем 440 литра:- отрицателно е и мястото, което е необходимо за монтиане на резервоар отпред при двигателя и т.н. ( мястото където седи съда за течност за чиатачки е супер добро решение, но не при всички модели автомобили)-положителното в този проект :дори с 2-ра помпа 255 л/ч, получаваме страхотно хранене на двигателя дори и с дюзи доста по големи от 440cc, поради изключително късото разстояние ( около 50 см, от помпата до двигателя) т.е. няма загуби... и дълги тръвопроводи! не се получава дупка във времето за достигането на необходимото налягане, до рейката!има и 2-ри вариант:LS7 - системаПопаднах на това в един форум, говорят и за охлаждането на горивото, отново е с две помпи и два резервоара:но мисля , че е доста сложно за изпълнение, и като механична и като електрическа система! До колкото разбирам аз това е хранене на много мощен мотор с помпи с малък дебит > но може и да греша?!Ако някой се интересува тук има доста инфо. > http://www.pistonheads.com/xforums/t...S7+fuel+systemДано съм бил полезен! Искренно желая на всички, колкото се може по-малко ремонти и повече конски сили!
Коментар