Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как може да се прави тунинг на Фиат Пунто Gt-варианти много

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    jorko написа:
    И тая тема се разми ... а беше доста обещаваща ... ама така е
    ти на 2.5 колко км си навъртял. на какви бътала се спря биели градуси на валовете марка валове раздвижни колела и с коя глава като най важно,а сега като искаш хубава тема излей си душата
    uno turbo 1.3 i.e' 86
    renault 19 1.8 16v
    uaz 469 4.0 turbo
    renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
    trabant 601 69'

    Коментар


      #77
      bebito^^^ написа:
      jorko написа:
      И тая тема се разми ... а беше доста обещаваща ... ама така е
      ти на 2.5 колко км си навъртял. на какви бътала се спря биели градуси на валовете марка валове раздвижни колела и с коя глава като най важно,а сега като искаш хубава тема излей си душата
      Душко ... поне 10 к, оригиналните в мотора дето си бяха, Пиреливото на средно ниво, оригиналното "нераздвижно" колело, пунтовска глава / разпилена / ...

      Коментар


        #78
        jorko написа:
        bebito^^^ написа:
        jorko написа:
        И тая тема се разми ... а беше доста обещаваща ... ама така е
        ти на 2.5 колко км си навъртял. на какви бътала се спря биели градуси на валовете марка валове раздвижни колела и с коя глава като най важно,а сега като искаш хубава тема излей си душата
        Душко ... поне 10 к, оригиналните в мотора дето си бяха, Пиреливото на средно ниво, оригиналното "нераздвижно" колело, пунтовска глава / разпилена / ...
        искаш да кажеш че буталата биелите и заводските лагери държат на 2.5
        uno turbo 1.3 i.e' 86
        renault 19 1.8 16v
        uaz 469 4.0 turbo
        renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
        trabant 601 69'

        Коментар


          #79
          bebito^^^ написа:
          jorko написа:
          bebito^^^ написа:
          jorko написа:
          И тая тема се разми ... а беше доста обещаваща ... ама така е
          ти на 2.5 колко км си навъртял. на какви бътала се спря биели градуси на валовете марка валове раздвижни колела и с коя глава като най важно,а сега като искаш хубава тема излей си душата
          Душко ... поне 10 к, оригиналните в мотора дето си бяха, Пиреливото на средно ниво, оригиналното "нераздвижно" колело, пунтовска глава / разпилена / ...
          искаш да кажеш че буталата биелите и заводските лагери държат на 2.5
          Да, казвам го

          Коментар


            #80
            И аз мога да го потвърдя това,защото съм го виждал с очите си.Не при колега от горния пост!
            4 бири и турбината да свири

            Коментар


              #81
              който го е страх от мечки не ходи в гората
              Power Under Pressure

              Коментар


                #82
                Това което съм виждал от пунто, няма да ми повярвате ако ви кажа,то и аз не си вярвам едно приятелче караще с турбо мицубищи което е по голяма от мойта турбина (АР48+) да не кажа че е 60ка и я караше на 2.2 бара със сток инжектори и помпа и колата не се счупи.....3 пъти прави турбината но мотора не издъхна в което аз все още не мога да повярвам.
                4 бири и турбината да свири

                Коментар


                  #83
                  Аз да помогна на човека си реши проблема с чупенето затова му предлагам 2,0 турбоБиелите на пунто гт държат бая мисля над 300 коне и коляновия вал държи бая биелите са къси и нямат такова изродясване като при някои лет опел турбо така си мисля аз поне :D Аз примерно след едно ходене до до божура на прибиране се подгонихме с един градски с 200 сх на магистралата от софия до тунелите като аз бях забравил да върна налягането от 1,8 на 1,5 и турбинана като е поохладила на магистралата и явно понадула леко над 2.0 колко не знам но след последния тунел както карахме с 220 и пунтото каза пух през аспуха и угасна.отварям предния капак всичко в масло :D и като отворихме в сервиза мотора нямаше здраво бутало а надолу всичко си беше екстра

                  Коментар


                    #84
                    r.punto написа:
                    Аз да помогна на човека си реши проблема с чупенето затова му предлагам 2,0 турбо
                    Ми ти хубаво предлагаш, ама то вече няма да е Пунто, нали се сещаш или още не ?
                    r.punto написа:
                    Биелите на пунто гт държат бая мисля над 300 коне и коляновия вал държи бая биелите са къси и нямат такова изродясване като при някои лет опел турбо така си мисля аз поне :D Аз примерно след едно ходене до до божура на прибиране се подгонихме с един градски с 200 сх на магистралата от софия до тунелите като аз бях забравил да върна налягането от 1,8 на 1,5 и турбинана като е поохладила на магистралата и явно понадула леко над 2.0 колко не знам но след последния тунел както карахме с 220 и пунтото каза пух през аспуха и угасна.отварям предния капак всичко в масло :D и като отворихме в сервиза мотора нямаше здраво бутало а надолу всичко си беше екстра
                    И при мен се получи нещо подобно, но беше на 2,5+ и при 250-260 някъде ... едно бутало се спука между сегментите, ама те си здрави ... долях кило масло и в дотурбо режим си се прибрах кротко от Варна с разход сигурно около 6 ...После първи ремонт оригинални бутала и отново на пистата

                    Коментар


                      #85
                      jorko написа:
                      r.punto написа:
                      Аз да помогна на човека си реши проблема с чупенето затова му предлагам 2,0 турбо
                      Ми ти хубаво предлагаш, ама то вече няма да е Пунто, нали се сещаш или още не ?
                      r.punto написа:
                      Биелите на пунто гт държат бая мисля над 300 коне и коляновия вал държи бая биелите са къси и нямат такова изродясване като при някои лет опел турбо така си мисля аз поне :D Аз примерно след едно ходене до до божура на прибиране се подгонихме с един градски с 200 сх на магистралата от софия до тунелите като аз бях забравил да върна налягането от 1,8 на 1,5 и турбинана като е поохладила на магистралата и явно понадула леко над 2.0 колко не знам но след последния тунел както карахме с 220 и пунтото каза пух през аспуха и угасна.отварям предния капак всичко в масло :D и като отворихме в сервиза мотора нямаше здраво бутало а надолу всичко си беше екстра
                      И при мен се получи нещо подобно, но беше на 2,5+ и при 250-260 някъде ... едно бутало се спука между сегментите, ама те си здрави ... долях кило масло и в дотурбо режим си се прибрах кротко от Варна с разход сигурно около 6 ...После първи ремонт оригинални бутала и отново на пистата
                      Сещам се че се променят нещатато но всичко е с париАко си беше на нормален буст нишо нямаше да стане разхождам съм се много до София и Варна на 1,6 буст и пълен тротъл но на това пренадуване и неивестно налягане налягане и 70 километра на пълна гас постояно над 5000 обр просто се случи нормалното

                      Коментар

                      Working...
                      X