jorko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как може да се прави тунинг на Фиат Пунто Gt-варианти много
Collapse
X
-
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
-
bebito^^^ написа:jorko написа:И тая тема се разми ... а беше доста обещаваща ... ама така е
Коментар
-
jorko написа:bebito^^^ написа:jorko написа:И тая тема се разми ... а беше доста обещаваща ... ама така еuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
bebito^^^ написа:jorko написа:bebito^^^ написа:jorko написа:И тая тема се разми ... а беше доста обещаваща ... ама така е
Коментар
-
Това което съм виждал от пунто, няма да ми повярвате ако ви кажа,то и аз не си вярвам едно приятелче караще с турбо мицубищи което е по голяма от мойта турбина (АР48+) да не кажа че е 60ка и я караше на 2.2 бара със сток инжектори и помпа и колата не се счупи.....3 пъти прави турбината но мотора не издъхна в което аз все още не мога да повярвам.4 бири и турбината да свири
Коментар
-
Аз да помогна на човека си реши проблема с чупенето затова му предлагам 2,0 турбоБиелите на пунто гт държат бая мисля над 300 коне и коляновия вал държи бая биелите са къси и нямат такова изродясване като при някои лет опел турбо така си мисля аз поне :D Аз примерно след едно ходене до до божура на прибиране се подгонихме с един градски с 200 сх на магистралата от софия до тунелите като аз бях забравил да върна налягането от 1,8 на 1,5 и турбинана като е поохладила на магистралата и явно понадула леко над 2.0 колко не знам но след последния тунел както карахме с 220 и пунтото каза пух през аспуха и угасна.отварям предния капак всичко в масло :D и като отворихме в сервиза мотора нямаше здраво бутало а надолу всичко си беше екстра
Коментар
-
r.punto написа:Аз да помогна на човека си реши проблема с чупенето затова му предлагам 2,0 турбоr.punto написа:Биелите на пунто гт държат бая мисля над 300 коне и коляновия вал държи бая биелите са къси и нямат такова изродясване като при някои лет опел турбо така си мисля аз поне :D Аз примерно след едно ходене до до божура на прибиране се подгонихме с един градски с 200 сх на магистралата от софия до тунелите като аз бях забравил да върна налягането от 1,8 на 1,5 и турбинана като е поохладила на магистралата и явно понадула леко над 2.0 колко не знам но след последния тунел както карахме с 220 и пунтото каза пух през аспуха и угасна.отварям предния капак всичко в масло :D и като отворихме в сервиза мотора нямаше здраво бутало а надолу всичко си беше екстра
Коментар
-
jorko написа:r.punto написа:Аз да помогна на човека си реши проблема с чупенето затова му предлагам 2,0 турбоr.punto написа:Биелите на пунто гт държат бая мисля над 300 коне и коляновия вал държи бая биелите са къси и нямат такова изродясване като при някои лет опел турбо така си мисля аз поне :D Аз примерно след едно ходене до до божура на прибиране се подгонихме с един градски с 200 сх на магистралата от софия до тунелите като аз бях забравил да върна налягането от 1,8 на 1,5 и турбинана като е поохладила на магистралата и явно понадула леко над 2.0 колко не знам но след последния тунел както карахме с 220 и пунтото каза пух през аспуха и угасна.отварям предния капак всичко в масло :D и като отворихме в сервиза мотора нямаше здраво бутало а надолу всичко си беше екстра
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар